Just-Eat.dk Aps reviewed by

Grenaa, DK

Genialt og velfungerende koncept, men...

selve brugerfladen kunne trænge til en overhaling, som det er nu, virker det lidt kluntet.
bl.a. login systemet kunne laves lettere tilgængeligt ved at tillade brugeren at logge ind direkte fra forsiden i stedet for at man skal trykke på en næsten uanseelig knap oppe til højre.

Skift mellem udbringning oh hent selv sletter ens ordre, så man skal finde sine ting på menuen igen.

Udprint kvittering har også et par bugs, nogen gange kommer der intet frem (bruger seneste firefox browser).

Ellers fungerer det smukt ;)
    Just-Eat.dk Aps
    TrustScore 6.6 / 10
    2,341 Reviews

Reply from Just-Eat.dk Aps

Hej Tylon

Tak for din anmeldelse.
    Vi sætter stor pris på den.

Men hensyn til brugerfladen, så går vi snart online med et nyt design. Det indeholder selvfølgelig helt nye søgefunktioner, hvor man fx. kan søge på sundt mad, på afstand til restauranten og på et bestemt køkken, hvis man fx. ønsker indisk mad.

Det nye design skulle også gerne gøre det nemmere at skelne mellem hent-selv og udbringning. Grunden til, at retterne slettes, når du skifter fra udbringning til hent-selv menukortet er, at der ikke altid er det samme på de to menukort. Fx. har nogle restauranter i perioder tilbud ved hent-selv. Desuden er det ikke altid de samme retter. Derfor kan vi ikke overfører retterne fra det ene til det andet menukort.

Med hensyn til log in knappen, så behøver du ikke logge ind i inden du vælger dit mad. Det kan du gøre i slutningen af ordren. Derfor er det de færreste, der logger ind på forsiden.

Vores teknikker har fået besked angående udprint kvittering. Du kan altid printe din ordrebekræftelse, som du får tilsendt på din mail.

Rigtig god dag.
    Mvh. Mette, Kundeservice, Just-Eat