Just-Eat.dk Aps reviewed by

Gentofte, DK

Ingen kvalitets kontrol

Just eat skriver om god kvalitet. Jeg har tidliger brugt det meget. Men jeg blev træt af få kolde pizzaer leveret. Det er sket for tit at maden er sten kold. Kvalitet svinger også meget fra sted til sted.

Hvis du skriver til dem for gøre opmærksom på problemerne gider de ikke en gang skrive til bage. Har også prøvet 2 gange hvor stederne aligevel ikke vil sende maden.

Just eat intresserer sig ikke. De formidler kontakt til spise stederne for at tjene penge intet andet
    Just-Eat.dk Aps
    TrustScore 6.6 / 10
    2,346 Reviews

Reply from Just-Eat.dk Aps

Hej Brian

Jeg beklager meget, hvis du har oplevet at få kold mad. Det er naturligvis vis ikke meninger, når man bestiller.

Jeg beklager også, hvis du har en opfattelse af, at vi kun vil tjene penge og ikke yde kundeservice. Vi betræber os på at yde god kundeservice overfor alle bruger, som bestiller via vores side. Vi ønsker at give hver og en, en god oplevelse.

Desværre er vi kun mennesker og der kan derfor ske fejl. Jeg kan kun beklage, hvis du ikke har fået svar på dine henvendelse om problemer hos en restaurant. Du er meget velkommen til at sende mig dit ordrenummer og en forklaring af situationen. Så vil jeg se nærmere på problemet og finde en løsning.

Du kan skrive til mig på metteb@just-eat.dk

Vi formidler takeaway, som du rigtigt siger. Det er altså ikke os, som laver maden. Derfor hæfter restauranten for kvaliteten af denne.

Hvis kvaliteten ikke er tilfredsstillende eller du på anden måde skulle have spørgsmål eller brug for hjælp, sidder vi klar til at hjælpe dig i kundeservice.

Jeg håber, du i fremtiden vil give os en chance, så vi kan give dig en god oplevelse.

Mvh. Mette, Kundeservice, Just-Eat