Just-Eat.dk Aps reviews

Just-Eat.dk Aps reviews

6.6

Kan det være lovligt?

Bestilte d.d mad fra et lokalt pizzaria via just-eat.dk. Bestillingen dukkede aldrig op så jeg ringede til dem hvor de oplyste at de havde været ude på min adresse 3 gange for at aflevere, hvor døren hver gang sjovt nok blev åbnet af en dame der nægtede at have noget med bestillingen at gøre.

Jeg måtte oplyse dem om at jeg var alene på adressen, og at de derfor måtte have forsøgt at levere på en forkert adresse. Dette nægtede de dog og jeg tog herefter kontakt til just-eat i den naive tro at jeg kunne få hjælp.

Just-eat var nemlig ikke til nogen hjælp, jeg blev oplyst at jeg selv kunne få lov til at hente maden på pizzariaet hvis jeg altså ville have den, hvilket jeg ikke var interesseret i fordi den på daværende tidspunkt sandsynligvis allerede var godt og grundig kold og formodenlig slatten, der var ikke mulighed for at annullere ordren da man åbenlyst troede mere på pizzariaet trods deres langt ude historie hvor de ikke mindre end 3 gange havde banket på den samme dør hvor en dame åbner og benægter kendskab til bestillingen. Jeg føler jeg er blevet narret og har fået frastjålet 120kr, men sådan er det vel, der findes ingen milliard koncerner uden der er nogle der får klemt nallerne.

Hej Lars

Godt du skriver. Jeg kender ikke detaljerne på den enkelte sag, men jeg vil meget gerne kigge på den og se, om der er sket fejl i forbindelse med din levering.
Du er velkommen til at skrive en mail til just-eat@just-eat.dk - skriv gerne kort hvad sagen omhandler samt dit ordrenummer for dagen. Så vil jeg se, om der kan gøres yderligere.

brændt burger

Vores bøf i vores burger var brændte og burger bollerne var brændte også.

Hej Mette

Hvor er det ærgerligt, at du sidder tilbage med denne oplevelse. Det er godt du skriver. Vi ser dog helst, at bedømmelser til restauranten laves på vores hjemmeside Just-Eat.dk - mens JUST EAT bedømmes her på TRUSTPILOT.

Du kan bedømme den enkelte restaurants kvalitet, service og leveringstid direkte via din ordreoversigt.

super kundeservice

kundeservicen rangere fra ussel til perfekt, utrolig der så stor forskel..

Hej Ejvind.

Tak for din superflotte bedømmelse. Jeg håber dog ikke det er ved kontakt til JUST EATs kundeservice du har oplevet ussel service. Vi går meget op i, at kunderne skal føle sig ordentlig behandlet, så hvis du har oplevet andet vil vi meget gerne høre fra dig.

Gitte, Kundeservice.

Kommer for sent ved 8 ud af 10 leveringer...

...og det er altid en kamp at få andet end en "det kan vi virkelig ikke forstå/du må være virkelig uheldig" svar. I er en milliardforretning - yd lige lidt service!

Overordnet en rigtigt god service

Jeg bruger Just-Eat meget og er overordnet rigtigt godt tilfreds. Jeg har til tider oplevet nogle problemer, men det har altid været med selve restauranterne og ikke med Just-Eats service. Så jeg vil anbefale Just-Eat til alle.

Hej Cecilie

Tusinde tak for din rigtig flotte bedømmelse. Hvor er det positivt - det er sådan det skal være.

Rigtig god dag til dig.

Perfekt system

Ikke så meget at sige, andet end det titlen siger.

Hej Jeppe

Sådan! Det er sådan det skal være. Helt perfekt.
Tak for din superflotte bedømmelse.

dejlig nemt

Dejlig nemt når man ikke lige gider kokkerer noget selv.

Hej Sabrina

Tak for din flotte bedømmelse. Det er præcis sådan det skal være... nemt!

Gaven til samfundet

Nemt, hurtigt og med til at gøre livet lettere.
Slut med at ringe til den lokale pizzamand og tage små brochurer med hjem! Log ind og bestil fra alle steder omkring dig!
***** Kundeservice!

Hej Nicolaj

Tusinde tak for din superflotte bedømmelse. Der er jo ikke noget at sætte en finger på her.

Du må have en fantastisk dag.

Gitte, Kundeservice.

godt site, levering til tiden

Ville dog være fantastisk hvis der var mere sund mad

Hej Jon

Tak for din superflotte bedømmelse. Hvis du skulle have kendskab til nogle restauranter, som har det du efterspørger på menuen er du meget velkommen til, at rette henvendelse til os pr. mail just-eat@just-eat.dk
Så vil vi få en sælger til, at tage kontakt til restauranten med henblik på et muligt samarbejde.

Men dejligt at læse, at du ellers er tilfreds med siden.

Meget arrogant svar.

Anmelder en restaurant i Nyborg for en DÅRLIG kebab som resulteret i en madforgiftning, men de fjerner bedømmelsen for at beskytte Deres medlem, Færdig med, at bestille mad igennem Dem....

For gode anmeldelser

Just-Eat fungerer fint som koncepte, men tilsyneladende - at dømme efter stjernerne - får alle restauranterne top-positive anmeldelser, og det er simpelthen utroværdigt.

Hej Liv

Tak for din bedømmelse. Nu ved jeg selvfølgelig ikke præcis hvor du kigger. Men det er korrekt, at restauranter er rangeret efter bedømmelser på hjemmesiden, således de med bedste bedømmelser fremgår først. Hvis det ikke er dette du henviser til, men i stedet har mistanke til, at en restaurant har utroværdige bedømmelser vil vi naturligvis meget gerne høre fra dig. Du kan kontakte kundeservice på tel. 70208590 eller mail just-eat@just-eat.dk som besvares alle hverdage.

Gitte, Kundeservice.

Ordren kom aldrig videre til restauranten

Har brugt Just-eat flere gange og er generelt godt tilfreds.
Men i dag havde jeg lavet en bestilling kl. 15.00. Den skulle leveres kl. 17.30.
Da jeg ringede til restauranten af andre årsager, havde de slet ikke modtaget ordren fra Just-eat. Hvis jeg ikke selv havde ringet, kunne jeg stadig sidde og vente på maden. Hvilket jeg i øvrigt gør, fordi restauranten i mellemtiden havde fået en masse andre ordrer og jeg derfor måtte vente. Så nu her en time senere har jeg stadig ikke modtaget min mad. Øv.

Hej Natanya

Tak for din rigtig flotte bedømmelse, og fordi du tog dig tid til at bedømme din oplevelse. Hvor er det ærgerligt, at restauranten ikke har modtaget din bestilling og du derved har ventet unødigt.
Som udgangspunkt kan du altid gå ud fra at din ordre er gennemført, og du modtager din ordrebekræftelse så snart restauranten har godkendt ordren. Men er du det mindste i tvivl, så kontakt endelig kundeservice - vi kan altid se om ordren er gennemført eller ej.
Jeg håber du siden har modtaget maden, men du er meget velkommen til at skrive en mail til just-eat@just-eat.dk med ordrenummer. Så vil jeg meget gerne kigge på det igen.

Rigtig god weekend.

Stabil og præcis levering

Bestiller altid den samme ret, og har ikke haft nævneværdige problemer.
Benytter altid Stjerne Pizza, Viborg

Tydlig och bra beställnings sida Snabb Chat!

Fick bra assistans på chatten
samt att efter instruktion så var det lätt att beställ

Hej Bo

Tusinde tak for din superflotte bedømmelse. Dejligt, at du oplevede at få hurtig og effektiv hjælp.

Rystende

Det her var en oplevelse uden sidestykke, min Datter havde bestilt skinke schiztel med kartoffelbåde, godt så, en meget tør sag der havde form af en dyb terlerken incl. EEN kartoffelbåd, min mexikanske burger var en våd lunken sag og samme historie med pizzasanwichen, det her ønsker jeg ikke at udsætte mig selv eller andre for igen, jeg er færdig som kunde.

Hej John

Hvor er det ærgerligt, at du og din datter sidder tilbage med denne oplevelse. Det er godt du skriver. Vi ser dog helst, at bedømmelser til restauranten laves på vores hjemmeside Just-Eat.dk - mens JUST EAT bedømmes her på TRUSTPILOT.

God service hos Just Eat

Altid en hurtig betjening, og søde medarb. der svare, og ringer også hvis der er forsinkelser...

Hej Bettina.

Tak for din rigtig flotte bedømmelse. Det er præcis sådan det skal være.

Virkelig lækkert!

Maden var virkelig lækker! Super detalje at man ved hver pizza bliver spurgt om bunden skal være alm. eller fuldkorn. Hurtig levering. Pizzaerne var lækre varme. Sønnen var super glad for den lille overraskelse der var ved pizzaen!!
Helt sikkert et sted vi vil vende tilbage til.

God mad - god service!!! Kan varmt anbefales!

Hej Maria.

Tusinde tak for din flotte bedømmelse. Det lyder som en rigtig positiv oplevelse. Det er så dejligt når en restaurant glæder kunderne. Husk, at du også kan bedømme den enkelte restaurants kvalitet, service og leveringstid på vores hjemmeside, eller via din ordreoversigt.

Man kan være uheldig

Min kæreste og jeg har godt nok været ret uheldige vi kom sent hjem og havde intet fået at spise så hvad er nemmer end lige at bestille på just eat som vi altid har gjort med god erfaring men denne dag skulle det bare være anderledes...
Vi bestilte noget mad men maden kom aldrig og klokken var så mange at alle andre steder havde lukket og man tør jo heller ikke bestille et andet sted for det jo ikke så fedt hvis der kom mad to steder fra for det var jo ikke meningen.. Men alt i alt ingen mad til os og vi måtte gå tidligt i seng..
Dagen efter kontaktede jeg så Kundeservice som godt kunne se vi havde bestilt mad men ikke havde fået noget mad sendt hjem.. Konsulenten fra Just Eat var ikke særlig hjælpsom han sagde bare han godt kunne se fejlen men kunne ikke svare på hvad årsagen var det var lige pludselig vores eget problem som han sagde vi kunne selv kontakte restauranten og høre dem ad dårlig stil syntes jeg godt nok..

Hej Sejer

Hvor er det ærgerligt, at du og din kæreste sidder tilbage med denne oplevelse. Jeg er meget ked af at høre, at du har haft opfattelsen af, at kundeservice medarbejderen hos JUST EAT ikke var hjælpsom. Det er bestemt ikke meningen.
Hvis du sender en mail med ordrenummer og kort beskrivelse til just-eat@just-eat.dk vil jeg meget gerne se, om der har været handlet korrekt.

Effiktiv og hurtig responds

Det virker, en kundesupport som løser opgaven hurtigt og effektivt og med at venligt smil på læben.

Hej Henrik

Sådan! Det er præcis sådan det skal være. Hvor er det godt.

Du må have en fantastisk dag.

alt alt for dårlig stil

Flabet ekpedient, som næsten bare lagde på da han ikke gad at snakke mere.
Ringede fordi jeg ikke kunne forstå at virksomheden havde fået et andet leveringstidspunkt end mig(en forskel på 30 min).
Fair nok at tiden bliver ændret, men vi fik ikke besked om det, og når man så ringer, får man bare beskeden at det ved han ikke, god aften, og godarbetit , farvel!

Just-Eat.dk Aps Details

Velkommen til JUST-EAT's Trustpilot profil.

Husk at du her anmelder JUST-EAT.dk og ikke restauranten. Når du har afgivet en ordre, giver vores bedømmelses system dig mulighed for at anmelde restauranten. Dette foregår på JUST-EAT.dk. Det er vigtigt at du deler din oplevelse derinde, da andre kunder kan have gavn af den. Her på siden kan du anmelde vores hjemmeside, samt vores service.

Velbekomme!

Visit Just-Eat.dk Aps