Just-Half-Price.dk reviews

Just-Half-Price.dk reviews

6.9

Fantastisk service.

Jeg kan kun anbefale at handle hos Just-Half-Price.dk, da de har, og yder, en fantastisk service.

Bestemt slet ikke sidste gang at jeg handler hos dem =)

Med venlige hilsner

Gode tilbud, men dårligt produkt.

Jeg har købt et armbånd igennem Just-half-price.dk. Mærket på armbåndet var Beautidesign.dk. Produktet var med nikkel og gav mig nikkelallergi. Jeg har kontaktet Beautidesign.dk men har ikke fået svar. Just-half-price udbyder nogle super gode tilbud men har tydeligvis ikke styr på deres leverandøres kvalitet og service.

Hej Wictoria
Vi har normalt ikke nogen problemer med Beautidesign og jeg har d.d. snakket med dem og de har desværre ikke modtaget en mail fra en Wictoria. De siger at smykkerne ikke indeholder nikkel, så det kan ikke være nikkelallergi. Men hvis man har meget svovl fra huden, så kan man godt få allergi af sølvsmykker.
Du kan naturligvis få dit køb annulleret, ved enten at du kontakter os (Just-Half-Price) med din værdikode eller ringe til Beautidesign på 86425427.

Mvh.

rigtig godt

Det er bare godt her det kommer som lovet og er i orden og de er klar til at se om de kan få nogle varer her også som de ikke har haft første fra. Frk. Wen shampoo jeg håber det lykkes men fik i hvertefælde en rigtig venlig mail

Tjek Prisen !!

Købte i sommers en Just-Half-Price aftale.
Et ophold på Hotel Danica i Horsens, 2 per ink. morgenmad til 649 kr, altså halv pris af normalprisen (1295kr).

Undersøger efterfølgende prisen på sådan et ophold hos Hotel Danica, og på deres hjemmeside oplyses det at prisen er 895 kr. Det eneste ophold de har til 1295kr er et familieværelse, til to voksne+ to børn.

Jeg kontakter efterfølgende Just-Half-Price, der fast holder at prisen på opholdet er 1295kr, det har hotellet oplyst dem.

Jeg har kontaktet Hotel Danica for at høre hvad deres version er, men har aldrig fået svar.

Så hvem der snyder hvem, vides ikke. Men faktum er at de i sidste ende er os kunder der bliver snydt.
Så vis man ønsker, at bruge en Just.Half-Price tilbud så husk at undersøge om besparelsen nu også er så stor, som påstået.

Hej Thea
Som vi skrev til dig igår, så:

1. Går du ind på deres hjemmeside og vælger dobbeltværelse (husk at vælge til 2 personer) så er prisen kr. 1295,- inkl. morgenmad.

2. Det er rigtigt at hotellet engang imellem selv sætter et tilbud op, når de har for mange ledige værelser.

Så konklusionen er, at prisen er rigtig nok - men det er også rigtig at du sommetider kan finde andre tilbud til hotellet, men slet ikke så billigt som vores deal.

Mvh. Just-Half-Price.dk

Fortrød mit køb.

På TV har vi ofte kunne se/høre om personer der føler sig snydt hvis de har handlet på nettet, nogle har aldrig modtaget deres vare, andre har følt at det var svært at få pengene retur hvis de fortrød købet.
Jeg har ofte handlet gennem JHP, og altid været tilfreds, men senest købte jeg 2 omeletforme, som ikke levede op til mine forventninger, så nu skulle jeg for 1. gang sende en vare retur.
Det var med bange anelser at jeg sendte dem retur, for hvad nu ? jeg havde jo ikke noget bevis på min returnering, ville jeg få mine penge tilbage ? Min bekymring var helt ubegrundet, allerede dagen efter fik jeg en e.mail at de havde modtaget varen, og at mine penge ville blive overført på min konto om få dage. Pengene stod på min konto NÆSTE dag.
Tak for god behandling.
N. Kristiansen

Fin vejledning,hurtig og god service

JHP trækker pengene på ens bankkonto, før varen afsendes fra leverandøren

Vi havde 12. december 2013 bestilt en tablet holder hos minigear.dk via JHP, og pengene blev - samme dag - trukket på min bankkonto, men - i dag - den 11. januar 2014 har vi endnu ikke modtaget varen. Jeg synes, det er dårlig service at trække pengene på min bankkonto, før varen bliver afsendt. Jeg har haft kontakt med minigear.dk som siger at varen er på vej, og at det ikke er dem, der har trukket pengene på min bankkonto, men at det er JHP der har trukket pengene på min bankkonto, og i øvrigt så får minigear.dk kun én gang om ugen besked, om de ordrer der er til dem.

Hej
Vi beklager naturligvis at du først har modtaget din varer fra Minigear d. 11. januar, da der jo rigtig nok står 1-2 uger.
Som du selv nævner, så bestiller du Torsdag d. 12/12 om eftermiddagen og Mandag morgen d. 16/12 sender vi din bestilling vidre til Minigear (altså lidt over en arbejdsdag senere), så den må du tage med Minigear, hvorfor de så først sender næsten 4 uger senere.
Ang. at vi trækker beløbet "med det samme" er helt korrekt, du skal jo huske at hos os køber du et værdibevis, som giver dig 50% rabat på en given vare og dette værdibevis får du med det samme (få sekunder efter du har trykket "betalt") og så har vi leveret det købte og trækker derfor beløbet, helt efter reglerne.

mvh Just-Half-Price.dk

Utrolig god kundeservice

Jeg har fået en enestående god service hos Just-half-Price !! Jeg havde købt og efterfølgende returneret en vare gennem Just-half-Price, leverandøren er Luxury VIP som jeg absolut har haft de største problemer med at få en returseddel fra, det er endnu ikke lykkes mig !! men nu har Just-half-Price betalt mig pengene retur så jeg ikke skal rykke Luxury VIP mere !! Tak for god service Just-half-Price !!

Lynhurtig og smidig service

Jeg havde købt 2 ens tilbud gennem J H P. Da jeg troppede op i butikken, fortalte indehaveren, at hun kun accepterede et køb via JHP pr person. Jeg besluttede mig derfor for at få pengene for mit andet køb tilbage. Jeg skrev en mail, og pengene blev returneret inden for få timer. Har tjekket bankkontoen, og de står der !

Fantastisk smagsoplevelse på restaurant Le Pagnol i Århus

Min veninde og jeg havde tøsetur og spiste på restaurant Le Pagnol i Århus.

Hyggeligt sted,skøn stemning, god betjening og rigtigt fransk med musik af Edith Piaf stille i baggrunden.

Menu var købt gennem Just-Half-Price - prisen for 2 personer var kr. 239, det var en tre retters menu og det smagte fantastisk!
Menuen lød på:
Forret: Cremet Karl Johan suppe
Hovedret: Oksefilet m/sæsonens grøntsager, calvados sauce og dagens kartoffel
Dessert: Pandekage m/vanilleis

Vi kunne knap rokke med øren, da vi gik derfra – det var en virkelig god oplevelse og vi har rost restauranten til alle - nu også her :)

Udmærket :)

Opdateret 27. sep.:
Som det kan ses på deres svar nedenunder (som de desuden var rigtig hurtige til at gøre på mail. Tommel op) har de tilbudt mig at få pengene tilbage i stedet for til gode, hvilket jeg selvfølgelig har benyttet mig af, da det slet ikke var noget problem - det var bare mig der automatisk havde regnet med at jeg kun kunne få pengene tilbage på deres JHP konto. Det er jeg glad for og ville bare lige sige til jer andre at det altså er en mulighed :)

Mht. mail synes jeg stadig det er lidt træls at mailen ikke kom, men det er jo kun godt at det er ved at blive lavet om og det fremover engang kan gøres! :)
Men udover mailsystem må jeg indrømme at de har udmærket service og god svartid, så derfor har jeg rettet min anmeldelse fra 2 til 4 stjerner :)

Den oprindelige anmeldelse, så der også kan ses hvad de svarede på :) :
Just-half-price.dk skuffer!

Jeg har købt Mange deals ved mange forskellige udbydere. Ved just-half-price.dk havde jeg købt et mad-bevis til Beirut Yummy til 84. kr. uden tidsbegrænsning

Da jeg vil til at bruge mit bevis den 20. september har de desværre lukket den dag pga. sygdom. Det er der ikke noget at gøre ved.
Jeg tjekker op på tilbuddet, og kan så se at Beirut Yummy lukker den 23. september, og at just-half-price.dk tilbyder at annullere ens køb, hvis man ikke kan nå at bruge det.

Det kan ikke passe at jeg selv skal finde oplysning. De burde tage kontakt til alle dem der har købt beviset, det kan ikke passe at det skal være op til forbrugeren. Det simpelthen for ringe!

Derudover har de nu ført 84 kr. tilbage på min just-half-price.dk-konto, hvilket jeg egentlig ikke har specielt meget lyst til at bruge nu pga. den ringe service. Ved både downtown.dk og groupon.dk fik jeg ført pengene tilbage på min egen bankkonto, ikke bare til gode i deres selskab. Det synes jeg også er for dårligt.

Jeg fik dog penge tilbage, i en vis forstand, så derfor får de 2 stjerner - selvom jeg godt nok er mere tilbøjelig til kun at give dem én.
Det kan I simpelthen gøre bedre!

Hej Anh.
Se vores svar nedenfor som vi sendte til dig på mail:

Hvis vi starter med "at sende en mail til alle der har købt":
Dette er desværre ikke muligt at gøre automatisk i vores system lige nu og det ville kræve en masse manuelt arbejde (finde alle mailadresser, tjekke hver eneste om den er brugt og derefter sende en mail). Vi er dog igang med en større opdatering af vores hjemmeside, hvor dette bliver muligt at gøre automatisk i fremtiden.

Det vi plejer at gøre er, at skrive det på tilbuddet, så man kan se det på selve værdibeviset (når man printer det ud).

Ang. "tilbagebetaling":
Så har vi ikke nægtet/vurderet, at du ikke kan få dine penge tilbage på dit kreditkort. Vi har "bare" trykket på "annuller" og så sender systemet automatisk pengene retur til kreditkortet, hvis det er under 14 dage fra købsdatoen eller sætter beløbet ind på din JHP konto hvis det er over 14 dage.

Dette plejer at være helt okay med langt de fleste af vores kunder, da de alligevel køber noget andet og derved slipper for at skulle igennem kreditkorts-fasen i købet (og vi sparer derved også et gebyr til PBS).

I nogle tilfælde er det også ret praktisk når købet er af ældre dato, da det jo kan være at det anvendte kreditkort ikke længere eksisterer og så kan pengene lande i "ingenmandsland".

Der er naturligvis også kunder som dig, der hellere ønsker pengene retur og det er absolut ikke noget problem og dette gøres også gebyrfrit i sådan en situation.

Så ønsker du at få dine penge tilbage på det anvendte kreditkort?

hurtig og positiv behandling

må lige sende en ros til JHP
Havde et sprøgsmål til 2 købte beviser som var sat som stoppet. dette undrede mig. På en en halv time har jeg fået pæne og informerende svar tilbage og fået mine beviser aktiveret, så de nu kan bruges.
Dette kalder jeg fandme god service.
Tak Michael, som er daglig leder.
god dag til dig og dine kollegaer

Super service og hurtig svar

Jeg vil rose Just-Half-Price fordi jeg ved flere lejligheder har købt en deal her igennem, ved en lejlighed fik jeg ikke mulighed for at bruge den, fik annulleret købet, og der gik højst 2 dage og jeg havde mine penge på min konto. Ved en anden lejlighed havde jg købt til en slagter, som så var gået konkurs, da vi mødte op for at bruge beviset, jeg skrev til Just-Half-Price og samme dag havde jeg et svar på, at jeg fik sat pengene ind på min konto igen, og det var så gjort dagen efter.
Jeg har købt deal i hos mange andre, men jeg kan i hvertfald anbefale Just-Half-Price, for gode produkter - super god service - og hurtig tilbagevendende når man skriver til dem og altid en lille hilsen med på vejen.
Det er og bliver ikke sidste gang jeg handler med dem.
Gitte Lennild

Genialt for pengepungen - og super kundeservice :-D

Kan til hver en tid anbefale Just-half-price.dk, og har gjort til mange ;)
Det er virkelig rart med alle de mange forskellige typer af deals, bredt udvalg også for en som mig, der ikke lige bor i storbyen. Har bl.a både købt Kranio Sakral terapi, en mad deal og en ananas slicer, ingen problemer, gik super nemt..
Og så lige en tak til kundeservice for hurtigt svar på vedr. et fejlkøb, jeg havde lavet.. Ingen slinger der heller, det kunne annulleres np... :)
Prøv det selv, der er virkelig mange penge at spare på en masse lækre ting og sager..
Thumbs up herfra og tak for super side...

Meget venlig telefonstemme og derefter lynhurtig handling :-)

Som en flittig bruger af just-half-price og deres aftalekunder, fik jeg lige lyst til at uddele nogle roser til just-half-price og deres personale.
Som nævnt har vi ofte benyttet os af just-half-price, og fået mange gode oplevelser ud af det. Også flere, end hvis princippet ikke fandtes. Ingen tvivl om det ;-) Tak for hver og en!
I dag havde jeg så desværre brug for firmaet i en anden sammenhæng, men også den klarede de til braveur.
Jeg havde købt nogle værdibeviser til en af aftalekunderne, som desværre efterfølgende er gået konkurs. Derfor ringede jeg til just-half-price for at høre hvordan jeg skulle forholde mig. Jeg fik en venlig pige/dame (?) i røret, som fortalte mig, at jeg blot skulle sende dem en mail med diverse oplysninger ang. købene, så ville deres administration tage sig af det videre forløb.
Denne samtale fandt sted lidt over kl 9 i morges, og allerede en time senere modtog jeg en mail, hvoraf det fremgik, at de havde indsat beløbene på min bankkonto.
OGSÅ denne type opgave løste I fuldt og helt til mine forventninger. TUSIND TAK til just-half-price og deres personale. Mange tilfredse hilsner fra Doris Knudsen - en meget flittig bruger af halfpriceprincippet ;-)

Snydt

Købte en MP3 afspiller - til ½ pris. Det viste sig at være en "kineser" - som ikke virkede. Leveringen var i øvrigt også forsinket
Nu 3 uger efter, har jeg ikke fået erstatningsprodukt - ej heller pengene retur.

Har tabt tålmodigheden - købte et tilsvarende produkt i Bilka - i øvrigt til samme pris.

Konklusion : Snydt for 150 kr !!
Elsebeth found this review useful

Hej Martin.
Ved ikke om i har løst problemet, men du ska ltage fat i leverandøren, vi er jo kun dem der har skaffet rabatten.

Metropol Pejse
Farendløsevej 54
4100 Ringsted
Tlf: 61 26 05 24

Meget dårlig oplevelse

Jeg købte en frisør deal til frisør Løffgreen i Stilling, ringer og bestiller tid og alt er godt.
Lige indtil jeg ankommer til frisøren, alt imedens jeg sidder og får vasket hår, hører jeg ejerne af frisør salonen ringe til Jhp.
Det viser sig, at Jhp har kontaktet frisøren på et tidspunkt, med henblik på, at frisøren skulle være med i Jhp konceptet.
Frisøren takkede nej tak idet de ikke har pt. Behov for nye kunder og har rigeligt travlt op til sommerferien.
Alligevel sætter Jhp en deal op på nettet som folk jo køber.
Så sidder jeg der ved frisøren med alle mine talenter og føler mig meget dum.
Jeg fortæller naturligvis med det samme, at jeg også har købt en deal.
De er heldigvis meget large hos frisøren og klipper mig alligevel og får min deal for som frisøren siger, det er jo ikke min skyld at alt dette er sket.
De må så tage kontakt til Jhp igen og få deres penge hos Jhp, for som det ser ud pt. Har de ikke tjent en krone ved, at klippe folk.
Så kære Jhp nu håber jeg, at i søger for,at frisøren får alle sine penge dækket ind.
Til os andre ja jeg ved ikke med jer som prøvede det samme, men jeg havde det da vildt dårligt, sikke en oplevelse.
Men professionel behandling fra frisørens side, trods det dilemma de stod i.

Reply from Just-Half-Price.dk

Hej Helle. Først vil jeg lige sige, at jeg godt kan forstå det var en træls situation, som kunde, at sidde i. Men det du skriver er ikke helt rigtig. Frisør Løffgreen havde lavet en aftale med os, vi lavede dealen og den kom online. Frisøren ringede derefter til os og informerede os om, at hun ikke ønskede at være med alligevel. Der skete desværre det at den ikke blev stoppet - det er beklageligt, men vi kan alle lave en fejl. Friøsren ringede igen efter et par dage, da hun kunne se at dealen ikke var stoppet og der var på dette tidspunkt ialt solgt 10 stk., både herre- eller dameklip. Dealen blev stoppet og vi aftalte med frisøren at hun ville servicere de kunder som havde købt. Vi kunne også have kontaktet de aktuelle kunder og bedt dem om at henvende sig, så de kunne få deres køb annulleret. Men aftalen med Frisør Løffgreen var, at hun ville tage imod dem. Mvh. Just-Half-Price

Kun gode oplevelser

Har brugt Just-half-price.dk flere gange (også givet nogle som gave og har faktisk selv fået en nu også :o) og har kun haft gode oplevelser.
På mit sidste køb var min veninde og jeg ude og spise brunch på vores shopping tur på strøget og det var super lækkert :o)
Så igen tak til just-half-price.dk for jeres gode site - ingen brok fra mig, halv pris er altid velkommen.

Fralægger sig alt ansvar

Har købt Permanent eyeliner ved Hollywood Beauty
Klagede til just half price over dårlig optegning og det blev gjort i eget hjem midt i stuen, med hunde og cigaret røg. Sælger ville ovenikøbet have ekstra penge (kort og godt meget uprofessionelt)
Chefen for half price [Private data removed] sammenlignede min permanente eyeliner med at spise på en restaurant og bagefter synes at maden ikke smagte godt.
Tænk at sammenligne mad med noget fysisk på ens krop.Just halv price fralægger sig ansvaret og jeg må nu selv kæmpe videre med sælger.
Som nu ignorerer mine mails.
Det er nu på vej til forbrugerklagenævnet.
Opdate :16.07.13 Forbrugerklagenævnet har IKKE afsluttet sagen endnu!!

Svar på JHP svar: Det var brillerne som du gav som eksempel og pengeinstitut og ikke maden. Det var netop som jeg beskrev, sammenligning med mad. "Noget tid efter" klager jeg skriver du. Det er klart, når man får første optegning og der så skal gå 3 uger, for så at få 2. optegning og efter en uge forsvinder alt farven. Så ja, det er derfor der går lidt tid. Men når nu man INTET hører fra sælger, så ville det have været rart i lige forklarede sælger at i Danmark kommunikerer man. Og prøver at finde en løsning.
Sjovt som alt bliver lavet om, når der kommer noget ned på skrift.
· 15. april 2013 kl. 09:57

Hej Selma.
Nej, jeg sammenlignede det IKKE med at gå ud at spise, jeg sagde blot, at hvis man var utilfreds med den mad man fik på en restaurant, så ville man heller ikke gå hjem og klage til sit ”pengeinstitut”.
Og det er jo det, der her er problemet, du købte værdibeviset hos os, får derefter udført behandlingen og giver så dit værdibevis til behandleren – noget tid efter kommer du så igen og får endnu en behandling og først efter denne behandling, klager du så til os.
Og her siger jeg til dig, at vi desværre ikke kan gå i mellem dig og behandleren og sige hvem, der har ret eller ej, det er noget du bliver nødt til at finde ud af med Hollywood Beauty.

Så det jeg sagde var, at du skulle have klaget på stedet.

Just-half-price.dk

hvor er de 50 % rabat henne?

Min kæreste og jeg, var ude og spise på en indisk resturant ( take away ) hvor vi kunne få en 3 retters menu til 120 kr pr. person, som har en værdig af 238 kr.. Til at starte med har stedet ikke engang styr på hvordan Just half price præcist fungere, så vi bruger omkring 20 min, på at forklare at vi har betalt for to personer. det lykkedes så og de fik styr på det. Maden var Ok , men man mister dog apetiten når man finder hår i maden, og ser sin dessert bliver hentet fra et pizzaria ved siden af. ( ganske almindelig kugle is ) . Vi sidder så bagefter og kigger på menu kortet og regner ud at det mad vi har fået svare til en pris af 165, Uden is, vi nægter at tro at den is koster ca 73 kr. Da vi så skal til at betale for vores mad skal vi betale 70 kr for 2 0,5 l sodavand, vi synes dog at det er meget for to sodavand, men får bare afvide at det er en resturant. Alt i alt, så kan vi ikke se pointen med at ' Just HALF price'.

Hej Julie.

Vi har fulgt op på det hos restauranten og beklager naturligvis den dårlige oplevelse.

For at tage det punkt for punkt.

Hår:
Han beklager, hvis der har været hår i maden. Han undrer sig dog over, hvorfor I ikke fortalte om det på stedet, hvor I så naturligvis ville have fået en ny ret.

Værdibevis:
I nævner, at de ikke havde styr på konceptet. Han forklarer os, at han brugte lang tid på at forklare jer, at tilbuddet gælder pr. person, dvs. at I skulle udlevere begge koder, da I var 2 personer. Efter hvad han siger, gik der over 20 minutter før I gav ham kode nr. 2.

Sodavand:
Hvad sodavand angår er det rigtigt, at en halv liter i restauranten koster kr. 35. Har du evt. kigget på deres Take away kort, hvor nogle ting er billigere end i restauranten. Dette tilbud er dog ikke take away men et restaurant tilbud.

Isen:
Da restauranten har egen isbar ved siden af, hentes isen rigtig nok derfra.

Rabatten:
I har fået mad for kr. 238 pr. person:
Naan brød: kr. 25
Chicken Pakora: kr. 40
Chicken Butter: Kr. 99
Pappadam: kr. 25
Dermed er prisen for isbaren kr. 49 pr. person.

Og det har I købt hos Just-half-price for kr. 119 pr. person= 50% besparelse..

Med Venlig hilsen
JHP