Just-Half-Price.dk reviewed by

Ballerup, DK

Utroværdig

Hvorfor svarer Just Half Price ikke på kommentarer der er tilføjet den 27. august 2012 på ovennævnte indlæg vedr. Hotel Radisson Blue i Silkeborg - det er efter min mening ikke den rette måde at løse problemer på ?
    Just-Half-Price.dk
    TrustScore 6.5 / 10

Reply from Just-Half-Price.dk

Hej Lise.
    Vi har svaret.. og HAR gjort Trustpilot opmærksom på dette... :o)

Men det kommer her igen:

----------------

Hej Lise,

Vi har nu fulgt op på din klage, vi beklager naturligvis din dårlige oplevelse med hotellet, som vi kan se, at du har taget op med dem.
    Vi forholder os derfor til det, vi kan kommentere på - altså prisen.

Jeg skal lige gøre opmærksom på, at det IKKE er et Business værelse, som du nævner, men et Standard værelse, der indgår i tilbuddet.
    Jeg ved ikke helt hvor du har prisen kr. 1415 fra. Når vi spørger Radisson BLU Silkeborg, samt tjekker deres online booking, er prisen for 2 personer i dobbeltværelse kr. 1565.
    Ligeledes, når vi tjekker priserne på Hjejlen så koster det normalt kr. 120 pr. person, altså kr. 240 for 2 voksne. Her oplyser Radisson BLU fejlagtigt os at turen koster kr. 150 (kr. 300 for 2).
    Så lægger vi de rigtige tal sammen burde tilbuddet have heddet: kr. 1805 og ikke kr. 1865, og købsprisen ville derfor have været kr. 903 og ikke kr. 933.

Vi beklager fejlen, så hvis du sender os din mail-adresse sætter vi kr. 30 tilbage på dit kreditkort og samtidigt tjekker vi op på, hvorfor din mail-adresse ikke er slettet fra vores Nyhedsbreve.

MVH. JHP