Just-Half-Price.dk reviewed by

Helsingør, DK

hvor er de 50 % rabat henne?

Min kæreste og jeg, var ude og spise på en indisk resturant ( take away ) hvor vi kunne få en 3 retters menu til 120 kr pr. person, som har en værdig af 238 kr.. Til at starte med har stedet ikke engang styr på hvordan Just half price præcist fungere, så vi bruger omkring 20 min, på at forklare at vi har betalt for to personer. det lykkedes så og de fik styr på det. Maden var Ok , men man mister dog apetiten når man finder hår i maden, og ser sin dessert bliver hentet fra et pizzaria ved siden af. ( ganske almindelig kugle is ) . Vi sidder så bagefter og kigger på menu kortet og regner ud at det mad vi har fået svare til en pris af 165, Uden is, vi nægter at tro at den is koster ca 73 kr. Da vi så skal til at betale for vores mad skal vi betale 70 kr for 2 0,5 l sodavand, vi synes dog at det er meget for to sodavand, men får bare afvide at det er en resturant. Alt i alt, så kan vi ikke se pointen med at ' Just HALF price'.
    Just-Half-Price.dk
    TrustScore 6.9 / 10

Reply from Just-Half-Price.dk

Hej Julie.

Vi har fulgt op på det hos restauranten og beklager naturligvis den dårlige oplevelse.

For at tage det punkt for punkt.

Hår:
    Han beklager, hvis der har været hår i maden. Han undrer sig dog over, hvorfor I ikke fortalte om det på stedet, hvor I så naturligvis ville have fået en ny ret.

Værdibevis:
    I nævner, at de ikke havde styr på konceptet. Han forklarer os, at han brugte lang tid på at forklare jer, at tilbuddet gælder pr. person, dvs. at I skulle udlevere begge koder, da I var 2 personer. Efter hvad han siger, gik der over 20 minutter før I gav ham kode nr. 2.

Sodavand:
    Hvad sodavand angår er det rigtigt, at en halv liter i restauranten koster kr. 35. Har du evt. kigget på deres Take away kort, hvor nogle ting er billigere end i restauranten. Dette tilbud er dog ikke take away men et restaurant tilbud.

Isen:
    Da restauranten har egen isbar ved siden af, hentes isen rigtig nok derfra.

Rabatten:
    I har fået mad for kr. 238 pr. person:
    Naan brød: kr. 25
    Chicken Pakora: kr. 40
    Chicken Butter: Kr. 99
    Pappadam: kr. 25
    Dermed er prisen for isbaren kr. 49 pr. person.

Og det har I købt hos Just-half-price for kr. 119 pr. person= 50% besparelse..

Med Venlig hilsen
    JHP