Just-Half-Price.dk reviewed by

Kokkedal, DK

Fralægger sig alt ansvar

Har købt Permanent eyeliner ved Hollywood Beauty
Klagede til just half price over dårlig optegning og det blev gjort i eget hjem midt i stuen, med hunde og cigaret røg. Sælger ville ovenikøbet have ekstra penge (kort og godt meget uprofessionelt)
Chefen for half price [Private data removed] sammenlignede min permanente eyeliner med at spise på en restaurant og bagefter synes at maden ikke smagte godt.
Tænk at sammenligne mad med noget fysisk på ens krop.Just halv price fralægger sig ansvaret og jeg må nu selv kæmpe videre med sælger.
Som nu ignorerer mine mails.
Det er nu på vej til forbrugerklagenævnet.
Opdate :16.07.13 Forbrugerklagenævnet har IKKE afsluttet sagen endnu!!

Svar på JHP svar: Det var brillerne som du gav som eksempel og pengeinstitut og ikke maden. Det var netop som jeg beskrev, sammenligning med mad. "Noget tid efter" klager jeg skriver du. Det er klart, når man får første optegning og der så skal gå 3 uger, for så at få 2. optegning og efter en uge forsvinder alt farven. Så ja, det er derfor der går lidt tid. Men når nu man INTET hører fra sælger, så ville det have været rart i lige forklarede sælger at i Danmark kommunikerer man. Og prøver at finde en løsning.
Sjovt som alt bliver lavet om, når der kommer noget ned på skrift.
· 15. april 2013 kl. 09:57
    Just-Half-Price.dk
    TrustScore 6.5 / 10

Reply from Just-Half-Price.dk

Hej Selma.
    Nej, jeg sammenlignede det IKKE med at gå ud at spise, jeg sagde blot, at hvis man var utilfreds med den mad man fik på en restaurant, så ville man heller ikke gå hjem og klage til sit ”pengeinstitut”.
    Og det er jo det, der her er problemet, du købte værdibeviset hos os, får derefter udført behandlingen og giver så dit værdibevis til behandleren – noget tid efter kommer du så igen og får endnu en behandling og først efter denne behandling, klager du så til os.
    Og her siger jeg til dig, at vi desværre ikke kan gå i mellem dig og behandleren og sige hvem, der har ret eller ej, det er noget du bliver nødt til at finde ud af med Hollywood Beauty.

Så det jeg sagde var, at du skulle have klaget på stedet.

Just-half-price.dk