Just-Half-Price.dk reviewed by

Meget dårlig oplevelse

Jeg købte en frisør deal til frisør Løffgreen i Stilling, ringer og bestiller tid og alt er godt.
Lige indtil jeg ankommer til frisøren, alt imedens jeg sidder og får vasket hår, hører jeg ejerne af frisør salonen ringe til Jhp.
Det viser sig, at Jhp har kontaktet frisøren på et tidspunkt, med henblik på, at frisøren skulle være med i Jhp konceptet.
Frisøren takkede nej tak idet de ikke har pt. Behov for nye kunder og har rigeligt travlt op til sommerferien.
Alligevel sætter Jhp en deal op på nettet som folk jo køber.
Så sidder jeg der ved frisøren med alle mine talenter og føler mig meget dum.
Jeg fortæller naturligvis med det samme, at jeg også har købt en deal.
De er heldigvis meget large hos frisøren og klipper mig alligevel og får min deal for som frisøren siger, det er jo ikke min skyld at alt dette er sket.
De må så tage kontakt til Jhp igen og få deres penge hos Jhp, for som det ser ud pt. Har de ikke tjent en krone ved, at klippe folk.
Så kære Jhp nu håber jeg, at i søger for,at frisøren får alle sine penge dækket ind.
Til os andre ja jeg ved ikke med jer som prøvede det samme, men jeg havde det da vildt dårligt, sikke en oplevelse.
Men professionel behandling fra frisørens side, trods det dilemma de stod i.
MarieElizabeth Schmidt found this review useful
    Just-Half-Price.dk
    TrustScore 6.5 / 10

Reply from Just-Half-Price.dk

Hej Helle. Først vil jeg lige sige, at jeg godt kan forstå det var en træls situation, som kunde, at sidde i. Men det du skriver er ikke helt rigtig. Frisør Løffgreen havde lavet en aftale med os, vi lavede dealen og den kom online. Frisøren ringede derefter til os og informerede os om, at hun ikke ønskede at være med alligevel. Der skete desværre det at den ikke blev stoppet - det er beklageligt, men vi kan alle lave en fejl. Friøsren ringede igen efter et par dage, da hun kunne se at dealen ikke var stoppet og der var på dette tidspunkt ialt solgt 10 stk., både herre- eller dameklip. Dealen blev stoppet og vi aftalte med frisøren at hun ville servicere de kunder som havde købt. Vi kunne også have kontaktet de aktuelle kunder og bedt dem om at henvende sig, så de kunne få deres køb annulleret. Men aftalen med Frisør Løffgreen var, at hun ville tage imod dem. Mvh. Just-Half-Price