Just4her reviews

Just4her reviews

4.5

Utroværdigt

Har du lyst til at købe en gave til din kæreste? Det synes jeg lyder som en fin ide, men lad endelig være med at købe den hos just4her. Siden benytter sig af den mest nederdrægtige markedsføringsstrategi, og at de så tilmed sælger generisk junk gør ikke sagen bedre. Spar dig selv for hovedpinen, spar din kæreste for en kedelig gave - og vigtigst af alt: Spar internettet for mere af de her charlataners markedsføringshejs!

Lokker folk gennem med falske indlæg på andre sider...

Vedkommende opretter indlæg på fremmede sider og udgiver sig for at være en hjælpeløs mand, som har fundet interesse for sin egen hjemmeside.

"Hej

Er der nogen som kan komme med gode råd til gaveideer til kvinder? Jeg synes efterhånden det er det samme problem hver gang julen nærmer sig.. jeg har kigget lidt på siden www.just4her.dk hvor de havde et stort udvalg af accessories, jeg synes nemlig det er lidt svært at finde de rigtige størrelser i tøj..

/Ham den hjælpeløse
www.just4her.dk"

Ynkeligt...

Scam virksomhed

Spammer reklame på diverse fora. Scam virksomhed...

spam

Virksomheden er et scam

Is Just4her your company?

Visit Just4her