Justbuyit reviews

Justbuyit reviews

9.6

Hurtige tilbagemeldinger

Jeg aftalte en bestemt dag med justbuyit for leveringen af min bestilling, og den kom som aftalt. De er lynhutige til at svare på de e-mails jeg sendte dem. Så tak til justbuyit for en god og problemfri handel.

Glimrende informativ hjælpsom service

Jeg fik gode relevante råd i forbindelse med køb af projektor, og fremragende service og information i.f.m. modtagelse.

4140 Borup

hurtig levering
ingen problemer

Arne Paulsen

Super handel og hjælp.

Søndag 12.02-12 bestilte jeg er TV hos justbuyit. Mandag formiddag fik jeg en mail, tv.et var desværre udsolgt, og de fik desværre ikke flere. I mailen fik jeg to andre tv.er tilbudt, hvor
jeg så valgte LG 47LW650W FHD LED TV MP4 3D en demo model som nyt, fik gratis fragt
5 par 3D briller og 500 kr. rabat. Efter en del mails og to telefon samtaler fik jeg mit tv 22.02.12
Grunden til det tog 10 dage er, der opstod nogle små komplikationer hverken justbuyit, eller
jeg var skyld i. Senere bestilte jeg en Panasonic soundbar, som vi regnede med, ville ankom-
me hos mig ca. 22.02. Jeg regnede faktisk med, soundbaren kom sammen med tv.et. Da det
ikke skete, mailede jeg til justbuyit, for spørge til soundbaren. Jeg fik så en mail fra Jeppe,
desværre havde han dårlige nyheder. Soundbaren var blevet beskadiget under transport
fra Panansonic, og sendt tilbage til lageret, og hvad værre var justbuyit fik desværre ikke
flere. Jeg fik så et tilbud få pengene tilbage, eller få en soundbar mage til fra LG. Jeg valgte
soundbaren, og efter et par mails mere, fik vi aftalt, jeg fik LG soundbaren, og 2 kvalitets
HDMI kabler i stedet for Panasonic soundbaren. Under hele dette forløb, har jeg fået en
enestående god behandling af justbuyit og især Jeppe. Jeg har handlet på nettet siden
juni 2001, så der er købt en del den vej. De fleste handler er løbet perfekt, men jeg har da
også oplevet nogle dumme svin. Jeg anbefaler på det varmeste justbuyit, deres service
og hjælpsomhed er noget man sjældent oplever, og derfor får de 5 stjerner fra mig, des,
værre kan jeg ikke give flere, da trustpilot ikke tillader flere.
Gråsten d. 24.12 2012
Arne Paulsen.

Købte en Humax digital modtager

Der var intet at klage over. Prisen var den laveste jeg kunne finde. Leveringen var meget hurtig, Kassen indholdte den jeg forventede. Alt i alt en rigtig go' oplevelse.

Super Handel

Fladskærm LG & Hjemmebiograf, Super service , det har sendt til Grønland god handel alt er super.
Holger

god service

er fuldt tifreds selv om varen var lidt forsinket undervejs , men god komunikation og service ,

Super support!!

Bestilte nyt 32" LG LED om formiddagen; samme dag kontakt fra justbuyit.dk med yderligere råd og vejledning i forb.m. købet; næste formiddag levering af vare som aftalt - simpelthen suverænt!
Anbefales på det varmeste!!

Hurtig og billig

Har lige købt et fjernsyn og det gik over al forventning. Varen blev tilsyneladende afsendt samme dag som jeg afgav bestilling, og havde det hos mig i den anden ende af landet efter nogle få dage også ovenikøbet til en pris der lå pænt under konkurrenterne.
Jeg handler gerne hos Justbuyit igen en anden god gang.
Mvh.
Bo

Kanon service!

Da de ikke kunne skaffe det produkt hjem til mig som jeg ønskede da det var udgået...skaffede de istedet den nyeste model i løbet af 14 dage som knapt var kommet på markedet.

Jeg fik løbende besked omkring leveringsdato, og alt spillede 100%

Klart anbefalingsværdigt!

Hvis ikke de har produktet du søger, så send en e-mail ligesom jeg gjorde, og så kan de helt sikker hjælpe dig.

Mvh.
Michael

PS: Prisen jeg fik også super.

Super leverandør

Justbuyit min nummer 1leverandør a elektronik købte hdd optager fik den dagen efter med fragtmand super

God Service

jeg havde udset mig et fjernsyn som jeg bestilte på deres hjemmeside, men da dette tv var gået ud af produktion fik jeg en henvendelse pr mail efter 30 min om dette og fik tilbudt et andet fjernsyn i samme mærke med en prisreduktion så dette svarede til det først bestilte produkt.

God pris og hurtig levering

Der er ikke så meget at sige. Det hele fungerede perfekt. Modtog fjernsyn ca. 36 timer efter bestilling. Prisen var suverænt den bedste sammenlignet med både fysiske butikker og på nettet.

Bestilte et 42'' TV fra dem og det kom på andendagen. Havde håbet på dagen efter, men da de jo skriver 1-2 dage er det vel fair nok :) Ellers super handel :)

justbuyit

køb af fjernsyn intet at klage over, kom inden for 36 timer da jeg først bestilte det om aftenen , godt gået , det er ikke sidste gang jeg handler hos jer

jeg have problemer med en vare 1½ år efter køb

justby.it hjalp mig hurtigt i gang med rma og under 2 minutter efter jeg havde bedt om et kopi af min tabte faktura var den i min mail boks det bliver bare ikke bedre - hæderligt effektivt super kunder service gode priser - dem tør jeg fint handle ved igen og kan kun anbefale andre at gøre det samme - er der problemer så gir de ikke op før det er løst !!!

Perfekt service

tak for en god handel og fornuftig håndtering af kunden....
i forhold til STORE køb.... forsæt med det...

REZULTAT
www.rezultat.dk

Fantastisk Service

Køber mange ting på nettet og kan derfor sige at jeg var meget overasket over hvor hurtigt varene blev leveret....

sender pakken med fragtmand istedet for postdk - manglende vare i pakke

Jeg måtte hente pakken 20 km fra hvor jeg bor - fordi den blev sendt med fragtmand istedet for post danmark som jeg havde bedt om. da jeg så afhenter pakken mangler der en vare. Spild af tid og utjekket.
Justbuyit

Reply from Justbuyit

Din ordre bestod af 2 produkter fra hver af vores 2 forskellige leverandører. De er sendt hver for sig. Den sidste del af din leverance modtages idag eller imorgen og er sendt efter ønske med Post Danmark.

Vi har stående i vores betingelser, at vi kan overrule dit ønske om f.eks. brug af Post Danmark ved forsendelse. Dette ifht. den forsendelsesmetode, som pågældende leverandør bruger. Her brugte den ene Fragtmand.
Dog henstiller vi altid til at man er på adressen på leveringsdagen, så uheldige episoder undgåes og vi kommer med forslag til hvordan man kan modtage, er man ikke hjemme. Dette oplyses på forsendelsesadviset, som du har modtaget.

Vi er på ingen måde ude på at gøre det surt for dig. Slet ikke - og du kan godt have ret, du kunne godt være blevet orienteret eller du kunne have kontaktet os, så kunne vi måske have sørget for en genudbringning. Vi tager din kritik til os.

Jeg vil gerne beklage overfor dig, at det mislykkes, det vat som nævnt ikke vores hensigt - vi sætter en ære i at tingene lykkes og det gør de heldigvis også tit.

Justbuyit Teamet

Justbuyit Details