Justcoffee reviews

Justcoffee reviews

7.9

Fantastisk kaffe, og rigtig god levering

Modtog min kaffe og filtre dagen efter bestilling.
Den ene af dem var ristet på dagen jeg bestilte, den anden var ristet bare en uge forinden. Det er godt nok lækkert! Og så smager kaffen fantastisk - kan stærkt anbefale den fra Bolivia.
Helt perfekt, kan klart anbefales.

Ildsjæle der leverer service lang over det forventede

Jeg har et par gange været forbi hos Just Coffee. Senest i forbindelse med en ny espressomaskine.

Man føler sig velkommen og nærmest hjemme, så snart man træder indenfor, og man kan mærke at passionen for kaffen og den bæredygtige produktion er i højsædet.

Denne gang har jeg oplevet service helt i særklasse. Jeg manglede et par ting i forbindelse med min nye espressomaskine, og aldrig har jeg oplevet så flot service som jeg fik af Patrick.

Jeg kan kun anbefale at besøge butikken - eller prøve noget af deres velsmagende friskristede kaffe som også kan bestilles via hjemmesiden.

super super

var lige inde i roskilde risteriet og hold da op, sikken en imødekommenhed, vi blev super vejledt i kaffesorter og inviteret ind og se selve ristningen og rå bønnerne og fik fortalt om processen, pragtfuld smagfuld kaffe vi købte og vi ses bestemt igen, det er muligt at købe alt til kaffebrygning samt købe kaffe to go.
så er man kaffeelsker er det et besøg værd

Is Justcoffee your company?

justcoffee.dk Details

Visit Justcoffee