Justworks reviews

Justworks reviews

9.2

Professionelt, kompetent og effektivt

Vi har været enormt glade for vores samarbejde med justworks. Det er smidigt, effektivt og ligefremt. Der er ingen dikkedarer eller snyd på vægten, de holder hvad de lover og leverer til tiden. Deres CMS fungerer rigtigt godt og deres forretningskoncept er super.

Hurtig hjælp hele vejen

Justworks laver op til sit navn. Det var nemt og hurtigt - det virkede bare. Vi har været meget glade for den service de har leveret.

Professionelt og hurtigt samarbejde!

I forbindelse med en kommende udstilling på Experimentarium, har Justworks stået for programmering af en række specifikke site-features; voting-system, picture-sliders, faneblads-systemer, mm. Alt er blevet leveret hurtigt, gennemtestet - og det ser skide godt ud. Ikke fordi vi havde aftalt, de skule tage sig af looket, men fordi de bare er "that good" og ikke kan lade være med at gøre det lækkert!

Justworks leverer derudover serverløsning og løbende support for Experimentarium - god service og hurtige, professionelle løsninger er nøgleordene i min oplevelse af dag-til-dag samarbejdet.

Johannes Lange,
Webmaster
Experimentarium

Funktionel og brugvenlig web til en fornuftig pris.

Det Demokratiske Parti har fået lavet en ny og brugervenlig website hos Justworks. Vi er meget glade for sitet, da det giver os mulighed for at give borgerne et visuelt og godt billede af, hvad vi som politisk parti står for. Servicen er god og Justworks er klart indstillet på at levere det som deres kunder ønsker. Vores website er vores vigtigste redskab i forhold til at rekruttere nye medlemmer og frivillige, og samarbejdet mellem Demokraterne og Justworks fungerer fint, når der er nye udfordringer der skal løses i forhold til at lave den bedste og mest brugervenlige politiske website i DK. Jeg kan varmt anbefale Justworks.

Man kan se vores site på - www.demokraterne.net

Per Ørum Jørgensen
Partiformand for Demokraterne

Profesionel fornøjelse!

Justworks har en raffineret forretningsmodel, der betyder at de leverer præcist på kvalitet og deadline. Hvor mange IT virksomheder kan man sige det om?

Vi har fået al den hjælp pg rådgivning man kunne ønske sig - og har efterfølgende fået står ros på den lethed og brugervenlighed i kommunikationen, Justworks har skabt i vores nye forretning.

Se selv: www.dialacoach.dk

Vi har ingen forbheold i vores positive anmeldelse af justworks.

Charlotte Mandrup

Fantastisk samarbejde.

Vi har samarbejdet med JustWorks på flere projekter og kan trygt anbefale dem som samarbejdspartner på både mindre og større projekter.
Dennis, www.dechdroid.com

Justworks - Løsninger der bare fungerer!

Vi skiftede for nogle måneder siden til Justworks og er simpelthen imponeret over en hid til uset kundeservice og support.

Vi valgte Justworks fordi deres CMS løsning er stabil, nem at bruge og har alle tænkelige funktioner, samtidig er det en overskuelig og yderst konkurrence dygtig pris.

// Rescue Group ApS - www.Rescue-Group.dk

Webudvikling i weltklasse

Justworks har udviklet en shop-løsning for Børsen's læsere. Vi har haft stor glæde af deres ekspertise i forbindelse med design og konceptudvikling, og har været ovenud tilfredse med den tekniske eksekvering af projektet.

Deres forretningsmodel er genial, især når hvis man allerede har været udsat for "hit and run" bureauer. Hvis vores projekt ikke lykkes, så lykkes Justworks heller ikke. Det betyder at Justworks' support kontakter OS med forbedringsforslag. Dejligt proaktivt.

Supportmæssigt har vi endnu ikke ventet længere end en time på at få løst et problem. Deres supportere er i øvrigt utroligt tålmodige.

Alt i alt, en utroligt positiv oplevelse.

5/5

Prof and beyond!

Justworks har leveret den tekniske projektledelse på Experimentariums app, og har været en yderst kompetent leverandør og sparringspartner i hele processen.
De her drenge forstår at servicere kunden på kundens niveau - højt som lavt. Jeg kan kun give mine bedste anbefalinger af Justworks til andre!

Houston Wilson
Webmanager, MD
Experimentarium

Justworks, just works!

Justworks var med til at gennemgå det nye design til shop.borsen.dk. Justworks kom med deres professionelle holdning til designet, som de efterfølgende programmerede kvit og frit.

Sammen kiggede vi på de løsninger vi havde behov for, for at gøre vores arbejdsdag nemmere, mere simpel og skarpere på tidsstyring. Resultatet blev et integreret cms system, hvor mange af de tunge administrative opgaver blev integreret til kun at være få klik, frem for flere timeres arbejde i excel.
Løsningerne blev integreret kvit og frit.

Oplæringen i systemet har været nemt, og vi har altid følt, at vi er velkomne med vores henvendelser.

.site er et fleksibelt cms system, som hele tiden folder sig ud i forhold til vores ønsker, hvilket betyder, at vi kan arbejde u-forhindret.

Justworks service og engagement er i topklasse.
Justworks faglige tilgang til løsninger og udvikling er højt.
Justwork som samarbejdspartner er en fornøjelse.

Det giver mening at arbejde med et bureau der lever efter troen på, at når deres kunder har succes, har Justworks succes.

Tak for det!

Jeg giver jer mine bedste anbefalinger.

Service og kompetencer udover sædvanligt

Har arbejdet koncentreret med Justworks over en længere periode med færdiggørelse af komplekse websites, hvor jeg gang på gang er blevet positivt overrasket over den service jeg har modtaget og de kompetencer som medarbejderne har. Det er min erfaring indenfor programmering, meget vanskeligt og finde dygtige, forståeligt kommunikerende programmører, med så store spidskompetencer som jeg har oplevet her gang på gang.
De får min bedste anbefaling.

Passion for deres kunder og erhverv

Vi bruger hovedsageligt Justworks til programmeringsopgaver og udvikling på eksisterende løsninger, som kræver et anderledes kreativt syn på tingene. Her er Justworks gode og deres anderledes tankegang vinder tid på mange forskellige opgaver. Samt deres efterfølgende support på deres arbejde og serviceydelser er super god og forstående og eventuelle fejl bliver rettet hurtigt.

Hjælpsom og professionel service

VI har haft Justworks til at lave en hjemmeside til vores nye forsikringsprodukt, og der har fra starten været en stor velvillighed til at sætte sig ind i produktet og problemstillingen, for derefter at yde den bedste service og komme med gode råd til processen. Den gode service nyder vi stadig godt af, når vi nu har brug for små rettelser til site og guidance til systemet bag.

/ Per Grøndahl - NAA ApS

Stabil service med support udover det sædvanlige

Jeg har været hoved-udvikler for en kunde der har fået bygget et større dating website. Dette er hostet af JustWorks. Driften har været stabil + pålidelig og når der har været behov for support - så har den været til at få. Både inden- og udenfor de for de tidsrammer man er blevet garanteret!
Medarbejderne virker kompetente og velinformeret om den service de udbyder. Jeg vil klart anbefale JustWorks til dig som søger en seriøs service partner til hosting af dit website.

Fra grim ælling til smuk svane..

Da jeg er iværksætter og i startfasen ikke havde det store budget til hjemmeside, oprettede jeg selv et site, ikke noget kønt syn, men sitet var der...

Heldigvis for mig og min virksomhed, findes der kreative mennesker hos Justworks, der er gode til at fange det man ønsker af et site, samt give en masse gode idéer til tekster, SEO og ikke mindst det grafiske - tak!.

Det har været mig en stor hjælp, at benytte Justworks, som leverandør af et unikt site, hvilket jeg er rigtigt glad for. Og så gør det jo ikke noget, at sitet også kan konvertere kunder til telefonpasning. Må lige slå et slag for supporten, de leverer høj kvalitet og professionel hjælp, når du har behovet.

Mvh. Cher Pedersen, indehaver af http://telesvar.dk

Indlevelse i opgaven, ingen skjulte gebyrer!

Jeg har brugt Justworks som leverandør af Sommerland Sjællands webside helt fra de første spæde grafiske linjer til et færdigt site, som jeg selv kan redigere løs i.

Hele vejen igennem har fokus været på vores behov, og hvis noget ikke fungerede godt, så var Justworks også gode til at reagere på dette.

Supportfunktionen er eminent. Lige ud af landevejen, hurtig respons, og ingen mærkelig idé om, at alle henvendelser koster penge - SELVOM det faktisk er teknikken, der driller. Justworks vurderer altid rimeligheden i, hvor fejlen ligger, og ligger et ønske/spørgsmål uden for produktet, oplyser de først en evt. pris.

Alt i alt kan jeg kun anbefale Justworks, og CMS-systemet .site, er brugervenligt og det lader til hele tiden at kunne justeres til af supporterne, så man ikke er for fastlåst.

Lone Havmand
Kommunikationschef i Sommerland Sjælland
sommerlandsj.dk

Super god service

Vi har nu fået en super hjemmeside og efter vores vurdering en super service.

Vi vil helt sikkert anbefale (hvilket vi allerede har gjort) deres ydelse til andre.

Fantastisk service

Vi bruger JustWorks til hosting og nogle småting i forbindelse med Agera.dk. Vi er godt tilfredse med vores løsning hos dem - og især med den support de yder, når IT doesn't work. ;-)
Rigtig høj kvalitet for pengene.

Det holder hele vejen!

Justworks har leveret excelent service i forbindelse med tungere integrationsløsninger til Radio 100, Radio Soft, Radio Klassisk og Det Danske Radiobureau igennem en længere årerække. Hos Justworks får du første klasses kvalitet og en af de bedste supportafdelinger jeg længe har mødt.

Mvh.
Ryan Graakjær