Juul Smykker reviews

Juul Smykker reviews

6.1

Ærgerligt, ærgerligt...

For kort tid siden henvendte jeg mig i smykkeforretningen i Viby Centret v/århus vedr. indløsning af et tilgodebevis på kr. 995 samt gavekort på kr. 500. Begge dele udløbet for meget kort tid siden. Jeg har gennem de sidste 10 år handlet rigtig meget i butikken.

De ville ikke indløse nogle af delene, men ville tilbyde mig 25-30% rabat hvis jeg købte for et pænt beløb. Skal jeg indløse alle pengene svarer dette til, at jeg skal handle for omkring 5000 kr. Butikken er i sin gode ret til dette, men jeg synes det er rigtig dårlig service. Jeg har jo allerede lagt pengene i deres butik. Da min oplevelse på indløsningen ikke er særlig god, vil jeg selvfølgelig handle andre steder fremover.

Jeg synes, at det er super ærgerligt at de sætter en mangeårig god kunde "på porten" pga. kort tids udløb. Butikken sætter jo selv serviceniveauet og reglerne. Kan desværre ikke anbefale nogle at handle her og jeg ønsker på ingen måde at handle for så mange penge for at få indløst det beløb, jeg allerede har lagt i kassen.

Is Juul Smykker your company?

Visit Juul Smykker