Juuls reviews

Juuls reviews

7.4

[Gælder fysisk butik og nettet] Meget god service, fantastisk udvalg, anbefales på det stærkeste.

[Gælder fysisk butik] Meget god service, fantastisk udvalg, anbefales på det stærkeste.
Skrev til dem først på Facebook, da jeg manglede nogle flasker til min "hjemme-bar".
* De svarede med det samme.
* Kørte over til butikken, fik meget kyndig service af en smilende og interesseret ekspedient, der også gav gode råd.
* Butikken er meget pæn og rustik. Varene står i overskuelig orden, selv om udvalget er MEGET stort. (Vin, spiritus, øl, special-produkter og "hjemmebar"-varer").
Må sige jeg blev meget imponeret og vil stærkt anbefale butikken til andre. Hvad er det bare godt at opleve RIGTIG købmandskab.

Is Juuls your company?

Visit Juuls