Juulshandel reviews

Juulshandel reviews

8.3

Serviceminded og super samvittighedsfuld nethandel!

Absolut min fulde anbefaling af Juuls. Og HVIS der skulle være problemer og noget skal returneres, skiftes etc. er de altid super hjælpsomme, uden spørgsmål. Meget samvittighedsfulde og venlige og hjælpsomme! TOPKARAKTER!

God og hurtig service!

Bestilte lørdag formiddag en Hemilton blender, om eftermiddagen var der svar om at den var pakket og afsendt og at jeg ville modtage den få dage efter! Blenderen kom som aftalt. Desværre var der et skår i kanden, men da jeg sendte en mail til Juul omkring det fik 10 min efter en mail om at det var de kede af at høre og at de ville levere en ny kande i løbet af dagen.
Det kalder jeg sku god service.
Nu glæder jeg mig bare til at komme i gang med at bruge blenderen, men i mellemtiden kan jeg kun anbefale dette firma og deres hurtige service. Handler tit på nettet, men har sjældent oplevet så god en service.

Kanon service

Fik for 1 1/2 år siden en Kitchenaid maskine af min mand i julegave, indkøbt hos Juuls, for 1 mdr. Siden begyndte den at køre med forskellig hastighed på samme indstilling, tænkte oh nej, nu skal man slås for at få den ind over garantien, men nej, Juuls sendte en pakkeseddel således jeg kvit og frit kunne sende den til rep. Fik den tilbage for en uge siden, alt i alt en Kanon service, kan trygt anbefale andre at handle der via nettet.

Juicemaskine

Jeg købte en Hurom-juicer hos Juulshandel, og de leverede dagen efter. Jeg bestilte ellers først kl. fem om aftenen, så det havde jeg ikke lige regnet med :-)

Jeg bestilte min vare en fredag eftermiddag omkring kl. 15.

Derfor regnede jeg ikke med at høre mere til den før mandag. Pludselig, Lørdag formiddag kl. 10, fik jeg alligevel en email der fortalte at netop nu havde de sendt pakken.

God service! - selv i weekenden!!

Juulshandel Details

Juul's er Danmarks ældste Internetbaserede forretning udelukkende med kvalitetsprodukter. Her går design og kvalitet op i en højere enhed - og vi ville aldrig sælge en vare uden selv at have lyst til at købe den!

Visit Juulshandel