JVK Vinduer A/S reviews

JVK Vinduer A/S reviews

7.4

Punkteret ruder i vinduer

Vi købte 13 bondehus vinduer og 4 glasdøre hos JVK vinduer - og nu efter 13 år er alle vores vinduer punkteret og glasdørene er allerede mælkehvide i glasset. JVK er igennem hele forløbet bare løbet fra deres ansvar ... og når jeg taler med JVK er de frække og nærmest griner af, at solen ikke skinner i stuen længere!! Jeg kunne få et godt tilbud på Energirådet.dk - det var så bare en offentlig hjemmeside. Fin måde at få vippet folk af på. .... Mit råd er KØB IKKE VINDUER HOS JVK

Fremragende service!

Et beslag på min JVK-terrassedør var gået i stykker, og jeg ringede til JVK for at købe et nyt. Telefonen blev taget af en medarbejder, der omgående kunne hjælpe med at finde beslaget, og jeg får det oven i købet tilsendt uden beregning - ikke engang porto! Dét er service! Og det er virkelig dejligt at konstatere, at det stadig findes.

Trustpilot smører leddene rigtigt godt - Tak, trustpilot!

Ved ikke rigtigt, hvad jeg lige nu skal tænke - for, det er både godt og ondt.
Tænker at jeg, nu 1 dag efter at jeg skrev den 1. del af anmeldelsen, for 1. gang taler med en kompetent person fra JVK, der ved noget konkret om dørene vi har købt og monteret.

Jeg har undervejs oplevet et kundeserviceniveau som ikke var højt (læs detaljerne nedenfor), fra en sælger hos JVK, som jo repræsenterede JVK, og måske / måske ikke de andre sælger's serviceniveau - men, ikke f.eks. support-folkene.

Min anmeldelse nedenfor har været baseret på kontakten med denne sælger (og er konkretiseret i DEL 1. I DEL 2 kommer supporten d. 3/9, efter Trustpilot-anmeldelsen, hvor jeg bliver ringet op af en support-medarbejder fra JVK, som ved hvad han taler om, og kan give support og kan sende den låse-vejledning, som jeg har efterspurgt.

DEL 2 - pr. 3/9 :
En support-medarbejder ringer mig op. Og, han ved noget om disse døre og teknikken bl.a. ved låse-delene. Han vil endda uden at jeg skal kræve og fastholde det, sende vejledningen til disse låse.
Jeg bliver helt glad, for det var jo faktisk det der skulle til mht. låsene - at vi fandt en løsning og fik klarlagt problemet og dets årsag. Han gennemgik tillige låsene med mig, mens jeg stod udenfor døren - super godt.
Den indre svinehund i mig tænker samtidig: "Var det pga. trustpilot-anmeldelsen, at der kom skub i denne support, for supportmedarbejderen refererede til anmeldelsen.
I hvert fald fik vi hjælp til at afhjælpe et problem - 2 uger efter samtalen med sælgeren, som samtidig ikke stillede os videre til support-afdelingen.
Happy end (hvis jeg glemmer den med ruderne/glasset, detaljerne vedr. dette kan læses i "del 1").

DEL 1 (frem til d. 2/9-2013):
"Opfølgning - På telefonsamtale ca. d. 20/8, med -sælgeren-".
- Jeg skriver denne del af anmeldelsen (d. 2/9), udfra en telefonsamtale med sælgeren. Og, jeg afventer fortsat d. 2/9 den låse-vejledning til vores døre, som sælgeren i denne samtale fortalte mig at han ville sende til os.
- Hvorfor: Vi har problemer med låsen til den ene af dørene, og har yderligere ikke modtaget nogen vejledning mht. låsen / justering af denne /etc. da vi modtog dørene.
- Jeg fik ydermere fortalt af sælgeren, at han ikke umiddelbart kunne finde ud af, hvilken låsetype vores døre havde (de blev bestilt d. 20/6-2013 og leveret d. 31/7-2013, og jeg mener der stadigvæk i systemet/JVK må være nogle der ved noget om dørene og deres låse, men det fortæller sælgeren ikke noget om, han vil istedet have mig til at afsøge døren for detaljer). Sælgeren oplyser at han ville finde ud af dette efter samtalen - og således at han/jvk kunne bidrage til en løsning af problemet, i form af at sende en vejledning til låsene til os (som vi så på bedste "gør det selv" manér så må forsøge at løse, jfr. rådgivning fra sælgeren (trods det, at vi faktisk har købt for og betalt hele 14.250kr for produkterne, for blot 2½ måned siden).

UDDYBELSE - del 1 :
GRADEN AF KUNDESUPPORT ER HER (d. 2/9) IKKE HØJ! ... VI HAR KØBT OG SÅ MÅ VI KLARE OS SELV. På lignende vis fik vi support, da det viste sig at den ene af dørene kom med klart glas fremfor Cotswold råglas. Fejlen mht. glas skyldtes misforståelser, og det blev til et "tilsyneladende" kompromis, men endte i at vi skulle betale "detail-prisen for erstatningsvinduerne", som vi også selv skulle montere (vi valgte istedet at købe ruderne/vinduerne fra Sparvinduer, hvor vi kun skulle betale 687kr, vs. de 1.250kr som JVK's sælger ellers benævnte "en fornuftig kompromis/netto-pris").

VORES OPLEVELSE - del 1: Kontaktfladen er sælgere, som taler en efter munden ved bestilling - og, supporten og deres kendskab til hvad de sælger, er næsten ikke-eksisterende, hvilket låse-casen også viser meget klart.
Sælgeren/Kontakt-personen ved ikke / kan ikke finde / vil ikke engang finde frem til, hvilken låsetype vores døre har (trods det at de er nye).

MIn bedømmelse er på det gamle JVK i 2012. Jeg har ikke handlet med JVK efter konkursen i 2013.

Det er rigtig surt at JVK er gået konkurs. Dermed er de vinduer og døre vi købte for ca. 68.000 i 2012, nu uden reel garanti.
Dog skal det siges at de få reklamationer vi nåede at opleve ifm JVK´s egne montører blev rettet hurtigt og smertefrit. Ingen slinger i de mindre rettelser her.
Produkterne har også vist sig være glimrende, så jeg håber de holder i mange år endnu.

Om det nye JVK i 2013 er ligeså fremragende i service, eller bare går konkurs igen, og så nyt selskab må tiden vise.....
vh Peter Romer

10 Års garanti, eller 10 dages garanti, hvis det er ligegyldigt, så handl med JVK.

Det er selvfølgeligt uacceptabelt, når ordren skal oprettes så er der 10 års garanti. 10 dage efter vinduerne er isat, så er garantien forbi, JVK lader sig bare gå konkurs, så slipper de for al tale om garanti i 10 år på alle deres vinduer og døre hos alle, som de har leveret til de seneste 10 år, og det er mange, mange kunder de svigter på den måde. Find et andet firma end JVK, hvis du skal have nye vinduer og døre.
Jeg har købt for 118.000,00 Kr. som skulle betales over 3 gange, første gang 40.000,00 Kr. når ordren var afgivet. 2. rate skulle betales når ordren blev afsendt fra fabrik. 3. rate skulle betales når vinduerne var isat og arbejdet var færdigt, men det kunne JVK ikke vente på, de trak pengene fra vores konto inden arbejdet var færdigt, jeg gjorde indsigelse, men det hjalp overhovedet ikke, de sidste 39.000,00 Kr. var og blev væk fra min bankkonto.
Nu 4 måneder senere begynder tætningslisterne i skydedøren at falde af, hvem tror du kommer til at betale for den reparation?

Peer Grundahl

Hej Peer

Vi forstår godt, din frustration.

Det skal dog nævnes, at ingen af os vidste, banken ville erklære det daværende JVK Vinduer konkurs, før den dag, det skete.

Efter konkursbegæringen blev indgivet, blev alle medarbejdere sendt hjem og al aktivitet overgik til kurator af boet - hvis opgave blandt andet var at inddrive de penge, JVK Vinduer havde til gode hos både kunder, der havde fået leveret deres vinduer samt samarbejdspartnere. Det er forklaringen på, at den sidste rate blev hævet, inden montagen var udført, som du ellers var blevet lovet.

Alle vinduer, du fik leveret er stadig, på trods af konkursen, omfattet af DVV (Dansk Vindues Verificering) og det er derfor dem, du skal rette henvendelse til i forbindelse med din reklamationssag.

Du kan kontakte dem via denne formular: http://dvv.dk/kontakt

Den tidligere ejer af JVK Vinduer valgte i en budrunde at købe brandet af konkursboet og starte op forfra og selskabet har således ikke længere direkte noget at gøre med det tidligere JVK Vinduer.

De bedste hilsner

JVK Vinduer

God service, flink betjening og lækre produkter

Efter at have handlet hos JVK har jeg kun roesende ord til firmaet..
Vi har for nylige købt et stort dørparti samt 2 ovenlysvinduer og 2 gavlvinduer. Alle på særlige mål..
I JVK er de rigtig gode til at vejlide mht. hvilke vinduer og døre de synes passer bedst til VORES hus. Vi mailede et billede af huset og så lavede de et udkast med forslag..
Kundeservicen er helt i top hvis man har spørgsmål evt. omkring valg af materiale (træ eller plast).
Alt i alt en rigtig god opevelse.. vil til enhver tid anbefale firmaet og bestemt bruge dem igen..

Professionelt og med godt humør

Vi købte nye døre og vinduer hos Jydsk vindueskompagni som blev leveret lige inden jul. Det første positive ved handelen var den måde vi blev taget i mod på af sælger, der sprudlede af gejst og professionalisme. Under forløbet, har sælger ikke på noget tidspunkt prøvet at oversælge, men holdt sig til fakta.
Vi blev lovet en leveringstid lige op til jul, og dagen før aftalt levering, ringede vognmanden og sagde at vores elementer ville blive leveret nøjagtig på lovet dato, så det kunne ikke gøres bedre.
Da vi modtog elementerne og fik dem pakket ud, var kvaliteten langt over det forventede. Lakeringen var perfekt, og samspillet mellem farver, beslag og finish kunne ikke være bedre.
Vi har fået både service og elementer der var langt over vores forventning, så selv om virksomheden er gået konkurs og startet op igen, vil det være det sted vi også handler næste gang.
Vibeke Brus

Høj kvalitet og høj troværdighed

Nedenstående tekst er sendt ti JVK i forlængelse af et parti vinduer og døre, som vi har fået leveret i starten af 2013.

Jeg ved ikke om denne mail når frem, da firmaet jo er gået konkurs.
I sidste uge modtog min mand og jeg en sending vinduer og døre på mål. Og mailen sender vi for at fortælle, hvor glade vi er for de leverede produkter. Det er rigtig flot arbejde, og vi ved hvad vi taler om.

I første omgang havde vi bestilt og fået leveret de samme produkter fra SPAR Vinduer, og sikke noget bras. Standarder for diagonale revner var ikke overholdt. Til gengæld var der dybe revner i flere af elementerne. Dette resulterede i et værre tovtrækkeri frem og tilbage. Alt sammen fordi vi ville have varerne billigst muligt, men det kan nogen gange vise sig at blive den højeste pris.
Vi har begge de gange vi har handlet med Jysk Vindueskompagni ikke haft noget at klage over, og i dag kunne man ønske, at der var flere der havde bakket jer op.

Vi er kede af at høre om jeres konkurs, både for medarbejdere og ejere. Vi håber, at det lykkes at etablere en ny virksomhed, og at tiderne snart må vende, så der igen vil være brug for kvalitetsprodukter af jeres type i byggeriet.

Bent og Dorte Pedersen
Fredericia

Top karakter!

Hej JVK.
Som fuldt ud tilfreds kunde, kan jeg helt klart anbefale jeres produkter.
Vi har her i vinter fået skiftet vinduer i hele huset, og de lever fuldt op til vores forventninger og krav.
Levering til tiden, færdiggørelse til tiden.
Super service fra firmaets side fra første kontakt til afslutning.
Og så gør det det jo heller ikke ringere, at tømmermester Erik Klausen har lavet et rigtigt godt stykke arbejde.
Med venlig hilsen Helge Broch.

Fik ikk som lovet

Jeg fik et tilbud på 3 døre og 4 vinduer og da det kom var jeg kommet lidt videre, i ombygningen og kunne se jeg skulle bruge til hele huse,t så kom de og målte op jeg tjekkede målene, men var ikk opmærksom på de lavede en dør om, til og være indad gående, istedet for udad gående, da jeg skulle sætte dem i og opdagede det fik jeg det svar det ikk stod i sælgerens parpire og det første tilbud var smidt ud så der kunne han ikk se noget så jeg endte med en dør jeg ikk vil have men det er jo mit problem de vil så sælge mig en dør mere der åbner ud og få et godt tilbud på den, så kan jeg stå med en dør jeg ikk kan bruge :/

Reply from JVK Vinduer A/S

Vi laver mange tilbud hver dag i JVK Vinduer.
Vi smider aldrig tilbud ud, men laver mange tilbud om i forbindelse med gennemgang af muligheder og ønsker. Vi tager ikke stilling til om døre skal åbnes den ene eller den anden vej, da det jo er op til den enkelte. Derfor igangsætter vi aldrig produktion før vi har accepten fra kunden om tilbudet kan accepteres.

Såfremt JVK Vinduer også bliver valgt til montering er der en ekstra opmåling fra håndværkerne der endnu engang i samarbejde med kunden vurdere hvad der er den optimale løsning. Og de gennemgår bestillingenen ekstra gang inden produktionen igangsættes.

Arne Andersen, indehaver, JVK Vinduer A/S

Jvk Phone home

Vi handlede med jvk for nogle år siden, nu vi vi gerne have skiftet vores sidste vinduer ud, men jeg tror at de er lukket,noget med at de er gået konkurs.

De er ihvertfald fald meget meget svære at få kontakt til, jeg ha nu prøvet gentagne gange gennem de sidste tre måneder,men malingen, vi har travlt og skal nok komme tilbage. 14 dage senere ( nu en måned siden) fik jeg en opringning fra en sælger som lovede at bære sagen igennem, det er trods alt fem store terrasse partier jeg gerne vil bestille, men ak, der er fortsat ingen respons.

Det undre mig at der er nogle her somfår en udsøgt fantastisk service, når vi slet ikke kan komme i kontakt med dem??

bare super professionælt

du skulle prøve at handle hos JVK der sker bare noget lige fra den første kontakt på
enten mail eller telefon du bliver guidet igennem så du får lige det det drejer sig om
så prøv at handle hos JVK

Konkurs

Fik nye vinduer fra firmaet i november, har en reklamation på disse, får så af vide, de er gået konkurs den 9 januar 2013, så de reklamationer der måtte komme efter denne dato hæfter de ikke for.
Men den pudsige er at de fortsætte firmaet men nu med et andet navn JKV vinduer, så kan de starte forfra og alle os derhar købt hos dem og som har reklamationer skal kæmpe en kamp igennem flere instanser for at få garantier på vinduerne, det er yderst dårlig service og kundebehandling fra firmaet og jeg vil absolut ikke anbefale et sådan firma til nogen, for hvornår bliver næste gang, når kassen er tom så skifter vi da bare navn. Skam Jer
Dan found this review useful

Reply from JVK Vinduer A/S

Fra konkursbegæring onsdag den 9. januar 2013 fortsætter virksomheden som et konkursbo og færdigprodcserer de vinduer der er bestilt. I går, onsdag den 16.januar kl. 16.00 blev det godkendt af boets advokat at jeg har fået mulighed for at købe navnet for et stort millionbeløb i konkurrence med andre budgivere, derfor har jeg har ikke haft mulighed for at svare på jeres spørgsmål før her til morgen. Jeg har valgt at starte forfra med JVK Vinduer, fordi jeg brænder for vinduer, og fordi jeg gerne vil levere de vinduer som mine kunder har betalt i det gamle selskab, men ikke fået leveret. Dem får de nu efter aftale med konkursboet.

Jeg er naturligvis ked af at det gamle selskab er gået konkurs, men lad mig understrege, at jeg gennem 25 år med vinduer og specielt de sidste par år, har gjort hvad jeg alt for at få virksomheden gennem den krise som hele Danmark gennemgår.

Jeg har sagt farvel til omkring 150 dygtige medarbejdere, og mine tanker går først og fremmest til dem, og ikke så meget på vinduesgaranti. Når vi giver 10 års garanti, så er det først og fremmest fordi vi gennem 25 erfaring har konstateret at vinduerne holder i mere end 10 år.

Hvad angår levering og garanti gælder den 9. januar 2013 som skæringsdato.
Har du fået leveret før den 9. januar 2013 må du gerne henvende dig alligevel, så kan vi se om vi kan hjælpe, men kravet skal desværre rettes til konkursboet.
Har du fået vinduer leveret efter den 9. januar 2013 er der ingen grund til bekymring.

Venlig hilsen
Arne Andersen, ejer JVK Vinduer

Ny perfekt dør :-)

Det var en super og hurtig og meget venlig betjening jeg fik da jeg bestilte vores nye dør.
Den kom som planlagt og passede perfekt.

Godt sted at handle.

Inge

Jydsk Vindueskompagni A/S leverer til tiden

Ja, så har vi fået nye vinduer og døre til hele huset, og det er bare helt i orden lige fra bestilling af vinduer/døre til det hele er leveret, det skal samtidig oplyses, at varerne er godt emballegeret og der er altid en farveprøve med til reparation af skader. Det kan varmt anbefales at købe sine vinduer/døre gennem Jydsk Vindueskompagni. Poul S.

Jydsk Vindueskompagni yder en klar god service!!!

Havde for et år siden fået leveret nye døre med 3 hængsler,
bestilte en ny dør i år, den ankom til aftalt tid, men 4 hængsler som nu var standard.
Et enkelt opkald til sælger og et par dage efter var der leveret, "uden beregning"
ekstre hængsler til de gamel døre.
Det er da en klar god service!!!

Jørn Ishøi
2750 Ballerup

Leverede det aftalte til tiden.

Leverede det aftalte til tiden.

Produktet i top, aftaler i bund

Havde svært ved at få aftaler i hus vedr. opsætning af vinduer og aftalen om pris holdt ikke !!

Kvalitets dansk produceret udestueelementer i alu/træ

Som privatperson kan jeg anbefale at handle med Jydsk Vindueskompagni på grund af følgende:
1. produkter af meget god kvalitet
2. levering til tiden
3. rigtig god pris på udestueelementerne.

Intet at klage over

Fik et tilbud på et vindue som jeg valgte at acceptere. Fik leveret som aftalt mht materialer, mål og leveringstid. Alt forløb tilfredsstillende og kan kun anbefale andre jvk.

JVK Vinduer A/S Details

Jydsk Vindueskompagni sælger og monterer vinduer og døre i træ, træ/alu, mahogni og plast. Der er 10 års garanti på alle produkter og vi leverer samt har udstillinger i hele landet.

Visit JVK Vinduer A/S

Write to: jvk@jvk.dk