Jydekrog reviews

Jydekrog reviews

8.7

Perfekt, professionel og korrekt service og salg.

Havde købt en brugt båd og bådtrailer, men bådtraileren kunne desværre ikke omregistreres/synes pga. en defekt aksel. Ud af tre forskellige leverandører var Jydekrog den eneste der kunne hjælpe mig, og det gik hurtigt, korrekt og med en behagelig personlig betjening, samt en hurtig levering, så bådtraileren nu er klar til syn og omregistrering med en helt ny aksel, der passede perfekt. Prisen var yderst konkurrencedygtig og nu venter vi bare på sejlervejr. Tak Jydekrog.dk
Venlig hilsen Rasmus Hansen

ekstraordinær service

Super service flinke folk ekstraordinær service

Kundeservice er VIRKELIG fin! Uforbeholden anbefaling herfra.

Jeg købte et anhængertræk hos jydekrog, som blev leveret hurtigt og uden problemer.
Jeg havde efterfølgende problemer med at montere det. Først blev det monteret forkert (af mig selv) og jeg mente at der var noget galt med trækket. Børge fra jydekrog tog min henvendelse om dette problem meget alvorligt og det blev løst elegant og hurtigt. Trækket var monteret forkert af mig, og blev efterfølgende monteret korrekt af specialister. Jydekrog viste sig at være en internet butik, hvor problemerne kunne løses via et par mails og en telefonopringning. I øvrigt også det billigste sted mht til dette Bosal træk!
Det skal nævnes at trækkene ikke er helt nemme at montere- det er måske min formåen der er utistrækkelig.

Perfekt - ingen forbehold!

Trailer presenning efter mål bestilt mandag kl. 22:30 og leveret torsdag over middag!! Kvaliteten er super og prisen ligeså!

Bestilte også et standard produkt, som kom onsdag, selvom jeg kun betalte for en fragt...

Bestemt ikke sidste gang jeg handler der!

Nemt og godt

Lygtesæt ankom to dage efter ordredato fint emballeret og uskadt.
Ud fra denne ene handel anbefaler jeg gerne www.jydekrog.dk til andre.

God virksomhed

Bestilte en pressening til en Variant trailer hos jydekrog.dk med omkring 4-5 dages levering. Presseningen kom dog allerede 2 dage efter, glædeligt og i god dansk kvalitet endda. Allerede fra jeg bestilte modtog jeg emails om min ordre og hvornår den var sendt. En god service synes jeg. Har aldrig handlet med jydekrog.dk før, men valgte at bruge siden da jeg efter anmeldelser herinde synes det virkede som et pålidelist firma, hvilket det også 100% levede op til. Handler gerne hos dem igen og anbefaler dem, de har mange gode og specielle ting til netto priser, det eneste minus er post dk`s fragt priser, men det kan de jo ikke gøre for :)

Fin handel

Overholder deres leverings tider og bruger en god solid indpakning, jeg kan anbefale at handle her.
Alt forløb fint - men de glemte at skrive navn på adressen - som det var indtastet i bestillingen. Det koster den sidste stjerne - men pakken kom da frem.

Billig !!

Bestilte bremsekabler til trailer 115 kr stykket, det er da for billigt.
At post Danmark skal have næsten lige så meget for at levere dem er tyveri, men det kan Jydekrog jo ikke gøre for.

Quick og hurtig betjening.

Levering anhængertræk allerede dagen efter. Fem velfortjente stjerner herfra

Billigt og godt afhænger træk - super montering

Jeg fandt Jydekrog.dk, stod og manglede et aftageligt træk til min nye Golf VI. Jydekrog anbefalede mig et værksted, bookede tid for mig og sørgede for resten.

Super montering og vejledning, og sparede 3000 på et aftageligt træk ;-)

Is Jydekrog your company?

Jydekrog Details

Trailer tilbehør og reservedele, anhængertræk, dæk og reservehjul. Jydekrog.dk er landets største internetbutik med tilbehør, og udstyr til trailer. Dæk og reservehjul til din anhænger, trailer, bådtrailer eller autotrailer.

Visit Jydekrog