Jyderup Smykker-ure reviews

Jyderup Smykker-ure reviews

6.7

Sendte forkert pakke

Havde bestilt et ur og modtog dagen efter en pakke med mit navn på. Desværre lå der 2 spinning armbånd i pakken. Jeg ringede derfor til firmaet og fortalte dem om situationen og hun kvitterede med at jeg selv skulle betale fragten for, at tilbage sende pakken hvorefter jeg ville få det krediteret og få min rigtige pakke. Øv for en oplevelse:-(

Perfekt sevice.

Jeg har selv rigtig gode erfaringer med at bestille varer hos Jyderup guld-sølv-og ure via internettet, og har derfor anbefalet firmaet til en god veninde, som er lige så begejstret for servicen som jeg.
Så jeg kan kun varmt anbefale at handle hos Jyderup, der er nemlig 'ingen slinger i valsen'.

God pris, god service

Fik mine designerøreringe billigere end andre steder og servicen var god og personlig.

God pris, hurtig levering, dog uden indpakning

Bestilte et SKAGEN Black Label ur fredag, det ankom mandag. God pris, hurtig levering, ingen problemer undervejs.

Hvorfor så kun 4 stjerner?
1: Uret var "unboxet", altså pakket ud af beskyttelsesfilm, black label logo mm. pillet af, og uret var tidsindstillet. Det tager lidt af udpakningsglæden, selvom det ikke er mit indtryk, at uret er en returvare ud fra dets stand.

2: Urets æske var pakket i en meget større postæske, uden fx flamengo eller luftposer til at hindre æsken i at tumle rundt inde i postæsken under fragt. Andre firmaer pakker flamengo eller luftposer omkring varen, for at forhindre dette.

Men alt i alt en god oplevelse. Jeg vil anbefale siden til andre og selv handle der igen.

super service -

rigtig god service. Har ledt efter et ur til min mand - fandt en anden model på deres hjemmeside og ringede for at høre om de kunne skaffe det, samt ligge det op hj. siden. intet problem. Rigtig sød ekspedient i telefonen og i løbet af få timer lå uret på nettet med rabat . Jeg fik tilmed en sms om at det nu var lagt på nettet.

god kommunikation hele vejen igennem.

Bestemt ikke sidste gang jeg handler der.

Ingen problemer

Jeg bestilte en gave på hjemmesiden som kom kort tid efter. Prisen var i orden.

Villy A

Super betjening, god service og hurtig levering.
De er meget behjælpelig i butikken eller hvis man ringer til dem, man er altid garanteret en god handel.
Helt klart min fortrukne smykke forhandler både som webshop men også som butik..

super betjening

bestilte julegaver derinde i sidste øjeblik men de er jo hurtige skønt glemte endda og skrive husnr på de ringede dagen efter og spurgte efter det kan ike klage er kun tilfreds

Rigtig godt

Jeg har købt 3 ringe, god pris og god service hvis man ringer til dem.
Der mangler dog lidt information om hvis smykkerne bliver forsinket (hvilket mine gjorde) og der ikke noget svar på mail. Derfor 4 stjerner! Men jyderup smykker kan sagtens anbefales

Is Jyderup Smykker-ure your company?

Jyderup Smykker-ure Details

JGSU Hos Jyderup Guld og Sølv, kan du købe alle kendte vare inden for smykker og ure til herrer og damer. Kig ind i webshoppen eller kom forbi i vores butik.

Visit Jyderup Smykker-ure