Jydsklasercenter reviews

Jydsklasercenter reviews

6.1

Virker uprofessionelt

Første gang jeg var dernede, sagde "sygeplejersken" at jeg skulle have 1-3 behandlinger og at den creme jeg ville få kunne tage nogle af strækmærkerne selv.

efter jeg så har brugt denne dyre dyre creme i 5 mdr de steder hvor jeg ikke blir laserbehandlet, og så fortæller hende at jeg ingen forandring kan se der, siger hun at hun da heller aldrig har sagt at den skulle virke sån de forsvandt.

Da jeg er henne for at få min nr 3 behandling siger jeg at jeg ikke kan forstå at jeg ikke kan se en forbedring nu, så siger lægen at det også godt kan være at jeg bare skal bruge cremen for at tage det sidste (hvor sygeplejersken har sagt at denne ikke virker alene), Det viser sig så at lægen troede jeg havde fået 6 behandlinger så da jeg fortalte at jeg kun havde fået 2 sagde han at så skulle jeg da fortsætte med behandlingerne da jeg ihvertfald skulle have omkring 4-8 behandlinger, bare utrolig dårligt at jeg først får at vide nu at jeg skal have 4-8 behandlinger og ikke 1-3 som jeg først fik at vide for det er jo lige en pris forskel 9000 kr!

Virker utrolig uprofessionelt at den ene siger det ene og den anden siger noget andet, som om de aldrig snakker sammen, og at de heller ikke siger det samme ang behandlingen, hvis jeg havde vidst fra starten at jeg ikke kun skulle have 1-3 behandlinger med helt op til 8, så kunne det da sagtes tænkes at jeg havde sagt nej til overhoved at begynde, men at fortælle det først efter jeg har fået 3 gange er delme for dårligt!

For det andet taler sygeplejersken på en utrolig nedladende måde til en hvis hun ikke er enig i det man siger hvilket ikke er iorden.

så nu efter at have brugt 10.000 kr stopper jeg mine behandlinger uden overhoved at kunne se nogen forbedring, udover at jeg nu har fået 2 ar og en grim hud der hvor de har brugt laseren :( ØV

Hundrede års ventetid

Der er MEGET lang ventetid (3mdr til et halvt år) bare for at få nogle til at kigge på noget så simpelt som hudsvamp.. den tid det tog at lave tidsbestillingen, kunne jeg have fået noget på recept til svampen 2 gange.
Uffe er dog en gjæv mand

En af mine venner ringede ind med en fodvorte, fik en tid på flere måneder, selvom de godt vidste hvad det drejede sig om.. da dagen endelig kom og sokken kom af, behandler de ikke fodvorter længere og sendte ham op på apoteket.
Fuldstændig til grin at lade folk gå og have ondt i 2-6mdr.
Kontordamer :/

Is Jydsklasercenter your company?

Jydsklasercenter Details

skandinaviens førende inderfor laserbehandling af kosmetiske hudsygdomme,rynker,hårfjernelse,ar,karsprængninger,pigmentpletter,fjernelse af modermærker,fjernelse af tatoveringer,strækmærker,photorejuvenation,aquamid,Botox

Visit Jydsklasercenter