Jydskmc reviews

Jydskmc reviews

7.4

En god oplevelse både før og efter handlen

Jeg har købt en MC hos Jydsk MC og det må nok være den mest venlige sælger jeg til dato har mødt! Torben er virkeligt et rart menneske og han er til at handle med. Desuden kan man komme forbi bare for en snak og hvis han ikke har andet at lave så kan man snakke og drikke kaffe så længe man har lyst (og han har tid selvfølgelig) Efter handlen var der heller ikke noget. Ikke noget med at ændre sig så snart pengene var gået ind på deres konto. Det synes jeg ellers tit man ser.

Man kan mærke han brænder for det han laver og ikke bare er ude på at tjene penge. Fx. nægter han at lade folk prøvekøre en MC hvis der er risiko for salt på vejene. Det er god service (for dem der evt. køber MC'en senere hen) imodsætning til mange andre forhandlere der bare sender en afsted uanset vejr.

Det viste sig at der var et par problemer med den MC jeg købte, som sælger umuligt kunne have vidst, og de blev rettet uden det mindste brok. Selvom jeg bor 50km fra butikken behøvede jeg ikke engang selv hente den. Den blev skam leveret til døren.

Hvis jeg skulle sætte en finger på noget må det være deres hjemmeside. Den er funktionel men den kunne godt trænge til et løft. Det er dog ikke noget der trækker ned på handlen.

De kan klart anbefales.

Is Jydskmc your company?