Jysk reviews

Jysk reviews

4.0

Jysk - Nykøbing Falster. Ingen hjælp - ingen service!

Fredag d.2014-04-11 købte jeg en persienne. Da jeg pakkede den ud var øversted blad bøjet.
Men Jysk har jo en telefon så jeg forsøgte at ringe - igen, igen og igen. Da man ikke kan skrive på hjemmesiden forsøgte jeg at finde en Jysk email. Det lykkedes (jsl@jysk.dk). Jeg skrev bla. at de ikke tog telefonen. Det burde jo være til at forstå.
Mailen jeg fik tilbage, fra Jysk var dog ikke særlig optimistisk. Vedkommende forklarede at jeg skulle ringe til Jysk.
Jeg ikke om de læser hvad man skriver til dem eller, om de bare ikke bekymre sig om det vigtigste led i kæden - deres kunder

Sorry Jysk - det bliver til dumpe karakter. Jeg kan ikke opforde andre til at handle med en forretning som mener at det er i orden at føre en så ligegyldig service.

Hej Thomas.
Tak for din anmeldelse. Jeg beklager din dårlige oplevelse. Du kan kontakte JYSK via kontaktformularen på denne side http://jysk.dk/kundeservice/kontakt.
/Anders

BRUGER handicappladsen til vareudstilling skam JER !!!!!!

12-04-2014 kl.12:19 kommer til jysk i Ringkøbing ser med det sammen de har taget handicappladsen til vareudstilling skam JER jeg gå ind og siger det med det sammen til dem i butikken og de siger at de vil rykker dem med det sammen men det gør de slet ikke de stå der endnu efter 2 timer skam jer jeg har billeder af det men kan desværre ikke sætte dem på her se dem her

Hej Kevin.
Tak for din anmeldelse. Som skrevet på Trustpilot, er butikken i Ringkøbing blevet underrettet om sagen, som naturligvis bliver rettet, så det ikke gentager sig.

JYSK (Gentofte)

Har i dag været i Jysk i Gentofte, da vi skulle have nye hovedpuder. Har fået den bedste service nogensinde i Jysk af Jimmy, som hjalp os med at vælge de retter puder (vi havde forskellige ønsker, så fik 2 forskellige som passede os bedst hver især). Som sagt en rigtig god service, og han vidste utroligt meget om alle produkterne - så det var dejligt at få hjælp af en som vidste noget om produkterne - og som også havde tiden til at fortælle om diverse hovedpuder, dyner etc. Så vi ved nu, hvor de nye dyner også skal købes :-).

Hej M P.
Tak for din anmeldelse. Dejligt at høre, at du er tilfreds med servicen i Gentofte. Vi giver dine pæne ord videre.
/Anders

Dårlig kvalitet og lang vente tid

11 marts: Vi ringer og klager over et phoenix spisebord, da det efter at have stået i et par dage, har fået hvide skjolder (manglende olie behandling) og det har taget imod varme fra en gryde på en bordskåner og derefter lavet ring på bordpladen.

20 marts: Vi aflevere det første bord og modtager et nyt. Vi får af vide at de desværre har haft problemer med denne leverandør. Da vi kommer hjem og åbner emballagen har bordet dybe ridser i bordpladen. Vi kontakter strakt butikken, og får af vide at det da var træls og at vi kan vælge om vi vil have et nyt bord eller pengene retur, men at de først kan have et nyt hjemme tirsdag i efterfølgende uge, hvilket vi vælger at vente på.

25 marts: Vi tager ud i butikken for at afhente det nye bord, som vi havde fået af vide ville være klar til afhentning denne dag. Bordet er ikke leveret som aftalt, men ingen ved hvorfor! Det er chefen selv vi snakker med og han siger at han vil bestille endnu et og det vil blive leveret torsdag i samme uge, men at vi lige skal ringe først, da de får en stor levering, så vi måske først kan afhente bordet fredag. Han siger samtidig at han vil give et afslag i prisen pga. besværet. Men at han ikke kender til de omtalte problemer med leverandøren.

27 marts: Vi kontakter butikken for at høre om vores bord er kommet. Bordet har ikke været med denne levering og vi skal derfor vente til tirsdag i efterfølgende uge.

1 april: Vi kontakter butikken for at sikre os at bordet er leveret denne gang, hvilket det heldigvis er. Vi havde gjort det klart at vi ønskede at se bordet inden vi tog det med hjem, og da emballagen åbnes er det tydeligt at fineren i det ene hjørne ikke sidder fast og springer af ved berøring. Der er igen snak om at vi vil modtage kompensation. Det bliver igen nævnt, denne gang af en anden ansat, at der har været problemer med denne leverandør. Der bliver igen bestilt et bord hjem, som de forventer, bliver leveret d. 8 april.

8 april: Vi kontakter Jysk butikken, for at høre om vores bord er kommet, for at undgå at køre forgæves. Vores bord er igen ikke leveret som aftalt! Denne gang er det en ny ekspedient vi taler med, og han foreslår at de får et bord hjem fra en kollega, og at det vil blive leveret dagen efter af en fragtmand. Vi kan nu ikke gøre andet end at vente endnu en dag på at få vores bord, og når det bliver leveret åbne og tjekke bordet, og risikere endnu engang at åbne op til et bord der ikke er i orden. Vi undre os meget over at det pludselig kan lade sig gøre at få bordet fra dag til dag fra en kollega?! Vi har ventet i knap en måned på dette bord, så hvorfor har dette ikke været en mulighed før?

Det skal lige siges at vi har omk. 12 km til butikken og vi har efter hånden været derude en del gange. Vi har skulle låne en vare bil hver gang vi har afleveret, troet vi skulle afhente og egentlig har kunne afhente et nyt bord. Derude over har vi selv, min kæreste og jeg, skulle bære det store bord på 90kg. Ind og ud af huset. Og nu har vi ventet i næsten en måned! Dette er bare ikke i orden og virkelig en dårlig behandling og vi er spændte på hvilken stand det bord vi modtager i morgen er i og hvor meget jysk har tænkt sig at give i afslag på bordet efter alt dette?!

Hej Møller.
Tak for din anmeldelse. Jeg beklager virkelig de problemer, der har været med omtalte bord. Det er op til butikkerne selv at yde eventuel kompensation/rabat i forbindelse med køb. Jeg håber, at I har fundet frem til en god løsning.

Dårlige møbler.

Vi købte et tex skab og en kommode. Skaber fik vi med hjem fra butikken, det var rigtig svært at samle, der manglede skruer.
Skabet var vi nød til at bestille over nettet. Vi bestilte onsdag og får den først mandag. Skabet er noget være møj!!! Der mangler endnu en gang skruer, huller og mannualen er ikke til at forstå, og billederne giver ingen mening. Skabene er slidte. Siderne på skabet Metal siderne er umulige at sætte på. Det er svært at finde ud af hvad der er op og ned. Vi begyndte at samle skabet 15.40 og nu er klokken 22.30 og vi er ikke færdige endnu. Utroligt nok er IKEA møbler lettere at samle end møbler fra jer. Jeg ønsker ikke at handle ved jer mere da tingene er dårlige.

Hej Marie.
Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds med dit køb i JYSK. Du er altid velkommen til at kontakte os for råd og vejledning, hvis du har problemer med eksempelvis at samle en vare - det gør du her http://jysk.dk/kundeservice/kontakt.
/Anders

Rod i priserne og dårlig service

Jeg var i Jysk i Randers for at købe nogen småting. Jeg købte 3 ting, hvor der var fejl i priserne på de to af dem. Ekspedienten ville ikke tro mig, så jeg måtte selv hente prisskiltet til den ene vare. Ved den anden var der placeret et forkert prisskilt. En rigtig dårlig og tidskrævende oplevelse, da jeg skulle stå i kø flere gange for at bevise jeg havde ret.

Hej Mich.
Tak for din anmeldelse. Det er rigtig beklageligt, at der var fejl i priserne.

dårlige leverings regler.

jeg fik leveret en sofa i den 3-4-2014 kl. 8.
jeg troede at jeg kunne få den båre helt ind i min stue men det gjorde de ikke dem der kom med den. Jeg havde sagt til hende i butikken at den skulle helt ind i stuen. Jeg syntes det er nogle dårlige leverings regler i har. Jeg er en ældre dame på 62 år på førtidspension på grund af nedslidning så jeg kan ikke bære så tunge ting. De kunne jo godt bære den ind i stuen der var ikke så langt fra hoveddøren og ind til stuen da jeg bor i en 2 værelses lejlighed. Jeg køber ikke noget hos jer før i for lavet om på jeres regler. Hilsen Marianne Jensen.

Hej Marianne
Tak for din anmeldelse. Jeg forstår godt din situation - dog kan vores fragtfirma af forsikringsmæssige årsager kun levere til din hoveddør. Dette fremgår også af vores salgs- og leveringsbetingelser, som du kan læse mere om her http://jysk.dk/kundeservice/salgs-og-leveringsbetingelser/fragt.
/Anders

Hvorfor "kun" 4 stjerner...

Jysk.dk kunne nemt havde fået 5 stjerner, men 2 emner trækker ned i min score.
1. Leverings tid på op til 4 dage - det er ikke godt nok i 2014 - og specielt ikke når man forhåbentlig har målsætninger om at være den klart foretrukne webshop indenfor sit område...
2. Lidt for meget kundeklub gøgl ved betalingen... Personligt vil Jeg helst kunne shoppe og så MOJN - ikke alt med medlemskab osv osv...
Jysk.dk opnår de 4 stjerner på baggrund af enkel og nem hjemmeside, og så var der MEGET gode priser d. 31.marts!!!

Hej Henrik.
Tak for din anmeldelse og de konstruktive ord vedr. din købsoplevelse på jysk.dk. I løbet af april lancerer vi et helt nyt design på jysk.dk, hvilket forhåbentlig vil være med til at gøre din købsoplevelse endnu bedre næste gang, du vælger at gøre brug af et af vores gode tilbud.
MOJN fra Købmandsgården
/Anders

Fin service....både i butik og i webshop.

Jeg er fuldt ud tilfreds med at handle hos Jysk. Er en vare defekt eller har man fortrudt sit køb, bliver varerne byttet med et smil. I en butik fik jeg endda byttet nogle sengesæt, jeg havde købt på nettet for mere end et år siden, men som jeg havde fortrudt købet af. Jeg printede blot fakturaen ud og medbragte den sammen med sengesættene, der selvfølgelig lå uåbnede i den originale emballage. Det, synes jeg, er en virkelig fin service, som man ikke finder mange steder. Når jeg handler i webshoppen, bliver jeg kontaktet telefonisk, hvis der blot er en lille forsinkelse i leveringen, eller der er andre problemer omkring bestillingen. Og Jysk sender sms'er og e-mails, så man kan følge sit køb, fra bestillingen er foretaget, og endda til efter at leveringen har fundet sted.

Reply from Jysk

Hej Lis. Tusind tak for de pæne ord. Vi er glade for, at du er tilfreds med din købsoplevelse og servicen i JYSK. /Anders

Grov Aprilsnar

Hallo Lars Larsen I dag fik vi at vide i en af dine forretninger , at man ikke kunne levere 2 senge til 15000 kr op i min lejlighed.... så jeg gik igen ingen salg. Sælgeren sagde at ingen transportører gik op lejlighederne mere. Jeg tænker... hvad hvis jeg skal flytte... skal jeg så selv slæbe møblerne op og ned selv... jeg er 75 år og er snart lige så gammel som dig

Reply from Jysk

Hej Erik. Tak for din henvendelse. Jeg beklager, at du tilsyneladende er blevet fejlinformeret i butikken. Det fragtfirma, vi samarbejder med, leverer varen til din dør (uagtet om du bor i et hus, i en stuelejlighed eller på 4. sal eksempelvis). De kan af forsikringsmæssige årsager ikke bære varen ind i dit hjem. Du kan læse mere om vores salgs- og fragtbetingelser her http://jysk.dk/kundeservice/salgs-og-leveringsbetingelser/fragt. /Anders

Dårlig stol!!!

Vi købe en flødefarvet elevationstol i stof inde ved jysk, som lovede kunne den løfte 120 kg, men da vi fik den hjem kunne den kun løfte en på maks 80kg. Vi syntes det er for dårligt når man køber ens stol til 1500 kr.

Reply from Jysk

Hej Debbie. Jeg beklager, hvis du er blevet fejlinformeret vedr. stolens maxvægt i butikken, da du købte den. Husk på, at du naturligvis har mulighed for at bytte stolen, hvis du henvender dig i butikken og husker at medbringe din bon. /Anders

Indkøb via Jysk.dk

Fandt nemt og hurtigt det, jeg skulle bruge på deres hjemmeside. Modtog ordrebekræftelse, forsendelsesmail/SMS og leveringsmail/SMS. Varene var pakket forsvarligt ind - jeg er fuldt ud tilfreds og glad for, at jeg slap for at besøge en butik....

Reply from Jysk

Hej Anne. Dejligt at høre, at du er begejstret for såvel handelen som det bekvemmelige i at købe på jysk.dk. /Anders

Du får det du betaler for - bare ikke hos Jysk!!!!

Skulle sy et gardin på maskine til terrassen. Jysk havde tråd, der hed ekstra stærk og så kostede den 49.95, men så måtte den da også være ekstra god. Men ak nej. Den kunne ikke bruges i min symaskine, fordi den er "knoldet". Heller ikke i naboens eller genboens symaskine. Et par dage efter var jeg i Ikea. Der fik jeg 4 ruller tråd for 15 kr. Rigtig god tråd. 3.75 kr. pr. rulle. Fint. De har også billig tråd i Stof 2000 og Føtex og andre supermarkeder, så der vil jeg fremover købe tråd. Rullen fra Jysk kan bruges som ri-tråd, men jeg rier aldrig. Så den er endt sine dage som "køkken-garn". Det er godt nok noget dyrt køkken-garn. Konklusion: Jeg dropper Jysk i fremtiden. Normalt får man i det mindste det man betaler for. Det gør man altså bare ikke hos Jysk.

Reply from Jysk

Hej Helene. Jeg er ked af at høre, at vores sytråd ikke lever op til dine krav. Jeg kan godt se, at dit nye køkkengarn er lidt i den dyre ende af skalaen... /Anders

Fin og hurtig levering

Bestilte nogle ting online og fik dem hjem efter 2 dage. Alt var pakket rigtig godt ind og i go kvalitet for hvad man nu betaler i jysk. Handler gerne ved dem igen.

Hej Søren. Dejligt at høre - vi glæder os til at handle med dig igen. /Anders

Klage over sengeben der var gået i stykker.

Vi var oppe og klage over en seng, hvor benene var gået i stykker og rammen var ødelagt i træet. Sengen var stadig under garanti ! for Inden havde vi talt med Jysk i telefon , de garanterede vi kunne bytte dem til nogle andre ben uden beregning, da sengen var jo under garanti stadigvæk. Vi kom med benene, men de ville kun trække differencen fra de ben vi kom med som kostede 100 kr. pr sæt, De andre ben kostede 400 kr. så vi endte med og betale 300 kr. I stedet, klagen fra os, gik enlig på at sengen var i stykker.
Jeg skal aldrig købe noget i Jysk mere.

Reply from Jysk

Hej Finn Bo. Tak for din henvendelse. Jeg beklager, at din sengeramme og ben er gået i stykker. For at vores medarbejdere skal kunne vurdere skaden og udmåle en eventuel kompensation, er du desværre nødt til enten at medbringe et billede af hele sengen (sengerammen). Det er således ikke nok blot at medbringe benene, selvom jeg godt ved, at det kan være bøvlet at tage hele sengerammen med. /Anders

Ikke styr på deres tilbud..

Vi gik i Jysk for at se på en seng, her møder vi en vældig imødekommende ekspedient som hjælper os igennem med valg osv... Der var ikke en finger at sætte på hans kundeservice..

Da vi så når op til kassen og ser den samlede pris, da vi også falder for et spisebord, er vi tæt på at bakke ud, fordi det blev dyrere end hvad vi havde regnet med... Han siger så, lad os se hvad vi kan gøre, og ender så med at slå knap 4500 af prisen.. Her tænker vi med det samme "Åhh, det var noget helt andet" og uhh hvor blev vi glade for det og følte os ekstra godt behandlet.. Der var ikke en finger at sætte på levering eller lignende, de hjalp glade ind med det i vores lejlighed osv..

Nu sidder vi så en uge efter og ser den selvsamme seng være på bud og endda 500 kr mindre, end hvad vi har fået i rabat.. Naturligvis går jeg ned og påpeger det, og fård e yderligere 500 retur, hvilket også et fint... Men jeg sidder godt nok ikke tilbage med en "wow" følelse længere, eller at vi har gjort et godt kup... Nu er det mere en skuffet følelse, og selvom vi fik den samme rabat, jamen så er det noget alle nu kan få, og så føler man egentlig ikke at der er ydet noget ekstra, som man gjorde da man købte den..

Det er bare pisse ærgeligt, og det kunne måske være en idé for medarbejderne at de var informeret om hvad der kom på bud ugen efter, så kunderne ikke oplever samme skuffelse, som jeg..

Har selv arbejdet i butik, hvor dette blev vægtet ret højt, for at skabe den bedst mulige kundeservice, så derfor kan jeg ikke give højere bedømmelse.. Vil nok tænke mig en ekstra gang om, inden jeg takker ja, til hvad jeg føler er et særligt godt tilbud, som udadtil kun virker som noget jeg får..

Reply from Jysk

Hej Lonnie. Tak for din henvendelse og vurdering af din købsoplevelse i JYSK. Vi arbejder løbende med at optimere vores kundeservice, så dit input er bestemt værdsat. Vores priser på visse varer varierer en del, hvorfor jeg kunne forestille mig, at den pågældende medarbejder muligvis ikke var klar over, at bordet ville komme på tilbud ugen efter. Hvis han havde vidst det, er jeg sikker på, at han havde tilbudt jer det til den billigere pris. Vi håber at kunne byde dig velkommen i JYSK snart igen. /Anders

Online

Jeg købte en sengeramme til vores seng på nettet, for at få den leveret her hjemme. Efter længere tids sygdom er kræfterne ikke de samme, så tog den lette løsning. Da varen kommer til adressen kommer der en chauffør i busker der er fyldt med huller og se ikke særlig ren ud heller. Han hjælper ikke til med at få de to tunge kasser til døren, som er gået i stykker og har lavet mærker i rammen! Synes godt nok det er dårlig service og så især når man betaler for leveringen!

Reply from Jysk

Hej Bettina. Jeg er ked af at høre om din dårlige oplevelse. Det fragtfirma, vi samarbejder med, leverer varen til din dør (uagtet om du bor i et hus, i en stuelejlighed eller på 4. sal eksempelvis). De kan af forsikringsmæssige årsager ikke bære varen ind i dit hjem. Du kan læse mere om vores salgs- og fragtbetingelser her http://jysk.dk/kundeservice/salgs-og-leveringsbetingelser/fragt. /Anders

Fantastisk Service

Min kæreste og jeg har købt en Høie contimental seng i Jysk.
Vi handlede med Martin som er sælger ved Jysk i Silkeborg. Vi var vanskelige og ændrede vores bestilling af ny seng 3 gange. Hver gang blev vi betjent af Martin, der viste perfekt servicerådgivning. Stor ros til ham og vi glæder os til en handle i Jysk i silkeborg igen.

Reply from Jysk

Hej Martin. Vi er rigtig glade for at høre, at du og din kæreste er tilfredse med servicen i JYSK Silkeborg. Vi bringer de rosende ord videre til din navnebror. /Anders

Dårlig service.

Har i dag været i Jysk i Hillerød, ville se på en sengebord, det stod desværre på en hylde under loftet, spurgte om det var muligt at få det ned man ser nu engang bedre med fingerene, den unge pige ringede til en kollega men nej det kunne ikke tages ned. Det vil sige man ønskede ikke at sælge, jeg ønsker ikke at købe uden først at se min vare ordentligt. Kommer ikke i denne butik mere for at handle.
Len Madsen

Reply from Jysk

Hej Lene. Tak for din anmeldelse. Vores personale gør normalt alt hvad de kan for yde vores kunder den bedst mulige service. Og i dit tilfælde burde medarbejderen naturligvis have taget sengebordet ned, så du kunne 'se med fingrene'. Om der er ydre omstændigheder som gjorde, at det ikke var muligt, skal jeg dog lade være usagt. /Anders

Løgnagtige bondefangere

Lokker mig til at tilmelde mig jeres nyhedsbrev for at vinde 3000 kr - og fandme om det så ikke er en gammel løgn! I skriver:

"Du deltager samtidig i den månedlige lodtrækning om et gavekort på 3000 kr."

Men nu vil i faktisk have alt at vide om mig for at kunne deltage. Så slet og ret LØGN. Men ak hvem har ikke mødt en strandsælger? Held og lykke. Jeg ER forsvundet uden at bruge en krone - selvom jeg faktisk kom for at handle. Tænk bare.

Reply from Jysk

Hej Sloan. Det er ikke så slemt, som du skriver. Grunden til, at vi spørger ind til dine oplysninger, er for at kunne tilpasse/målrette vores fremtidige kommunikation til dig bedst muligt. Med andre ord vil vi helst ikke sende dit et nyhedsbrev med tilbud på store havemøbelsæt, hvis du bruger i en lejlighed uden altan - vi ønsker at præsentere dig for det indhold, der er mest relevant for lige netop dig og dine behov. Håber at denne forklaring kaster lidt lys over sagen. /Anders

Jysk Details

JYSK har altid et godt tilbud til dig indenfor alt til boligen - g� p� opdagelse i vores store sortiment og se alle de gode tilbud idag!

Visit Jysk