Jysk reviews

Jysk reviews

4.1

Løgnagtige bondefangere

Lokker mig til at tilmelde mig jeres nyhedsbrev for at vinde 3000 kr - og fandme om det så ikke er en gammel løgn! I skriver:

"Du deltager samtidig i den månedlige lodtrækning om et gavekort på 3000 kr."

Men nu vil i faktisk have alt at vide om mig for at kunne deltage. Så slet og ret LØGN. Men ak hvem har ikke mødt en strandsælger? Held og lykke. Jeg ER forsvundet uden at bruge en krone - selvom jeg faktisk kom for at handle. Tænk bare.

Reply from Jysk

Hej Sloan. Det er ikke så slemt, som du skriver. Grunden til, at vi spørger ind til dine oplysninger, er for at kunne tilpasse/målrette vores fremtidige kommunikation til dig bedst muligt. Med andre ord vil vi helst ikke sende dit et nyhedsbrev med tilbud på store havemøbelsæt, hvis du bruger i en lejlighed uden altan - vi ønsker at præsentere dig for det indhold, der er mest relevant for lige netop dig og dine behov. Håber at denne forklaring kaster lidt lys over sagen. /Anders

Virkelig God service+++++

Jysk i Korsør kan varmt anbefales.... Vi havde fået købt nogle forkerte dele til vores solgardiner i butikken, vi kom til at åbne pakken uden at se at delene var forkerte, vi tog ned i butikken og de byttede med et smil til de rigtige dele, selvom pakken var brudt...
Det er bestemt ikke sidste gang vi handler der....

Kh Martin Og Randi

Hej Martin og Randi.
Mange tak for jeres positive tilkendegivelse - vi er glade for at høre, at I var tilfredse med servicen i JYSK Korsør.

Ren snyd

Skulle købe sovesofa til min datter.. Købte en bronx til 3500... 4 dage senere var den på tilbud til 3000... Tog i jysk og sagde det ikke var ok.. Han kunne tilbyde mig gavekort på 500kr til at købe i jysk for... Forklarede jeg hellere ville have de 500 kr kontant og bruge andre steder da jeg synes jysk havde handlet i ond tro og de godt vidste den ville komme på tilbud... Men dette var ikke muligt... Og nu et par dage senere er sofaen sat mere ned og ender med at koste 2800... Ringer til kunde service som forklarer at det bare er ærgerligt og de 200kr kan jeg ikke få.... Føler mig så groft snydt og når det er sådan jysk behandler deres kunder ser jeg desværre Ingen grund til at vende tilbage.

Hej Winnie.

Tak for din anmeldelse.

Hvis du har købt en vare hos JYSK og derefter ser os skilte eller annoncere varen til en lavere pris, udbetaler vi gerne forskellen på et gavekort. Dette er en udvidet service, som vi har valgt at tilbyde vores kunder.

Du kan læse mere prissikkerhed i JYSK her http://jysk.dk/kundeservice/salgs-og-leveringsbetingelser/prissikkerhed.

umulig kundeservice i Åbenrå

Det er en skam at shopping skal blive til en fustration. Havde ved sidste handel besluttet at jeg ikke vil sætte en fod i jyske mere. Tilbudet Annikabord med overdel var nu fristende alligevel. Tilbud kun gældende den 18.2./ 9.30 var jeg i butikken. Fik vist fat i en, der synes at spørgsmål til en vare er det værste man kan finde på. Drr var ingen mål på tilbudet. Jeg ville købe 4 som skulle stå over nogle skoskabe og havde behov for at vide hvor høj den var (102 fik jeg at vide) og hvor mange cm der er fra gulvet til skuffen under bordet. "Det ved jeg ikke, vi har ikke bygget dette møbel op". Om man ikke kunne måle det fra en kasse, "vi må ikke lukke kasser op". Om hun så ikke kunne ringe til nogen og finde ud af det. "Det vidste hun ikke". Må siges at hun overhovedet var venlig, imødekommende, men meget flittig igang med at knave på hendes tzggegummi. Da jeg så spurte i butikken om der var en anden der ville hjælpe mig. Tog hun, med et irriteret ansigtsudtryg telefonen og ringede til Tønder. Fik at vide 65 cm. Ser på billedet og tænker, når den er 102 høj og der kun er 65 under bordet, så passer billdet ikke, hvad jeg sagde til hende. Der må være en fejl. "De har målt, sådan er det, jeg kan ikke sige andet). Bad en anden om at tage sig af det, Hun ringede til Esbjerg, som ikke ville måle, var irriteret, som jeg måtte lide under. Fik så et andet sted at vide, pladen er 77 cm. Jeps tænke jeg, det passer. Kæber 4 af dem. Sagde til den gnavne. Du kan da godt se at "jeg gider ikke at diskutere med dig" ups tænkte jeg, så på hendes navneskild. "Ja du må gerne sige at du blev betjent af Chistina og det kommer anpå hvordan du kommer ind på mig, hvordan jeg reagerer. Ups. Kørte så på lageret, for at få mine to Annika der var på lageret. Ups, der lå lige 2 pakker, Ingen personae, ingen knap man kan trygge på. Aha nu skal jeg selv knokle med 25.6 kg. Hurra. Kommer hjem og ser på forpakningen. 2 dele over og unterdel tilsammen 102 cm. Skrivebordet 77 cm. Nej hvor fint. Passer ikke. Also ind i bilen igen og til Jzds. Dag igen siger Christina. Forklarer hvad der er galt og får som svar "jeg kan kunne give dig de informationer du selv kan finde på nettet og jeg vil ikke diskutere mere med dig om det" Klask. Får altå en tilgodebevis, må komme om eftermiddag og hente pengene, da der ikke er nok i kassen. Uha, Jeg bor jo lige ved sidden af. Kører til lageret og er heldig at der er en flink Casper der hjælper med at få varerne ud. Klager over mine oplevelser. Spørger om det er normal at man skal læsse varer ind selv og om det var ham. Det var chefen. Jeg er ikke helt færdig med at klage over den service. Nu henter jeg idag mine penge så er vi op på samlet 74 km kørsel for denne oplevelse og jeg vil ikke telle tiden det har taget. Det var virkelig sidste gang, Jeg handler i JYSKE

Reply from Jysk

Hej 1234lola. Jeg beklager, at du ikke følte dig godt behandlet i JYSK Åbenrå. Jeg sørger for, at din kommentar kommer butikken i hænde, så det ikke sker igen. /Anders

online

Hvis du er så " heldig " at bo på Bornholm kan du ikke handle online hos Jysk. De tror nemlig ikke at Bornholm hører med til Danmark. Det kan man da kalde diskriminering.

Hej Mariane.
Tak for din anmeldelse. Som det fremgår af vores website her http://jysk.dk/kundeservice/salgs-og-leveringsbetingelser/fragt, leverer vi ikke til ikke-brofaste øer. Du bedes henvende dig i butikken i Rønne for at høre hvilke muligheder, vi kan tilbyde på Bornholm http://jysk.dk/butikker-og-abningstider#D050

dårlig kunde betjening

Har følt mig dårlig betjent i Jysk i Grindsted. Personalet er ikke umiddelbart villige til at bevæge sig rundt i butikken, spørger man til ønsket vare, er svaret som oftest: er det ikke på hylderne så har vi det ikke.
Ved juletid tillod jeg og andre kunder os at bemærke at vi ikke synes at der var så meget julepynt som der plejede at være, den kvindelige ansattes svar var: at de i jysk var glade for at der ikke var så meget pynt som de skulle bøvle med at pakke væk efter julen. Spurgte efter en vare jeg havde set reklame for på tv, den ansatte råbte op om at hun så sandelig ikke havde tid til at se tv, når hun skulle arbejde så meget hos jysk.
Vi handler ikke mere i Jysk i Grindsted pga. uhøfligt personale, hos Jysk i Varde er der en helt anderledes tone og varerne er jo gode nok.

Hej Jørgen
Jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds med at handle i JYSK Grindsted. Vi gør generelt meget ud af at uddanne vores personale til at yde den bedst mulige kundeservice, så dine kommentarer bliver naturligvis taget til efterretning.

God oplevelse!

Bestilte i butik på Vermlandsgade - til levering med fragtmand.

Trods et par småfejl, havde jeg en god oplevelse, da det blev løst hurtigt og præcist, og varerne blev leveret til tiden.

Hej Susanne.
Dejligt at høre, at du er tilfreds med oplevelse i såvel butikken i Vermlandsgade som leveringen med fragtmand. Jeg håber, at du bliver glad for din vare.

Ringe topmadras

Jeg købte for lidt over et halvt år siden, en såkaldt memoryfoam topmadras.. Den bliver så blød så de 7cm bliver trykket sammen til noget der minder om 0.5 cm og udøver slet ingen støtte for ryggen, da det der er ude for kropskontakt også bliver lige så blødt.. Det er rent spild at investere i sådan en.. Samtidig.. pga man ligger mere i midten blevet V formet, hvor siderne er langt mere faste end midten som stort set har mistet alt memory effekt.. Køb et håndklæde og opnår samme støtte og komfort.

Jeg har ikke gået til Jysk med dette problem, men jeg tror omvendt heller ik jeg ville opnå noget med det..

Hej Andreas.
Tak for din anmeldelse. Jeg er ked af at høre, at du ikke er tilfreds med dit køb i JYSK. Vi giver 2 års reklamationsret på alle varer, så jeg vil foreslå dig at rette henvendelse til den JYSK, hvor du har købt varen - se mere her http://jysk.dk/kundeservice/salgs-og-leveringsbetingelser/reklamation.

Dårlig Kundeservice

Havde bestilt og betalt for en pakke med levering til adresse, får SMS om at jeg nu kan hente pakke i postbutikken. Jeg ringer til Jysk for at høre om ikke der er sket en fejl, medarbejderen siger at når de har givet pakken til PostDanmark, er det ikke længere deres problem, så det er mit eget ansvar at ringe til PostDanmark. Jeg giver udtryk for, at jeg mener, det er deres ansvar, at pakken bliver leveret efter aftalen, det kan vi ikke nå til enighed om. Det er absolut sidste gang jeg handler på jysk.dk!!

Hej Dorte.
Tak for din anmeldelse. Du kan læse mere om vores salgs- og leveringsbetingelser (herunder fragt specifikt) her http://jysk.dk/kundeservice/salgs-og-leveringsbetingelser/fragt.

Handel gik som smurt

Jeg købte en boksmadras i Jysk. Jeg blev grundigt informeret i forretningen både om varen og om købs- og leveringsbetingelser. Sælgeren var venlig og virkede velinformeret.
Varen blev leveret fuldstændig som aftalt nogle dage senere, uden fejl eller mangler.
Tak for en god og tryg handel.

Hej Esben.
Jeg er glad for at høre, at du er tilfreds med såvel kundeservice som levering af din vare. Håber du bliver glad for din nye boxmadras.

Hmmmmm ja.... Dårlig kundeservice

Jeg bor ved Hobro, og handler derfor ( sjældent) i jysk i Hobro.

I julegave fik min mand og jeg to kuvert lagener til en stk pris på 269 kr..

Det ene vil vi så bytte, for vi har ikk brug for to.
Jeg går så i jysk og på de 5 dage der er gået fra før jul og så til D. 27 december hvor jeg tager derud, er varen faldet til 175 kr.
Jeg har ikke bon med for det får man sjældent sammen med en julegave så jeg kan kun få de 175 enten på tilgodebevis eller en anden vare.
Jeg brokker mig helt vildt for de VED at jeg fik den før jul for det her var deres første åbningsdag efter jul, men der var ikke noget at gøre... Medmindre jeg kom med bonnen så ku jeg. Og det hastede ikke for jeg fik tilgodebeviset med hjem og så underskrev hun på papiret at vi havde en aftale.
Jeg tager så derud i dag med bon og tilgodebevis fordi jeg havde fundet noget i jysk, som jeg kunne bruge.
Da jeg så kommer derud kommer jeg ud til en snoldet teenage tøs, som latterlig gør mig ala " hvad tror du selv hva" agtig type. Hun kalder så på en kollega som ikke aner had han skal gøre..
Men ha. Finder ud af det og vi får det ordnet..

Men helt ærligt! KAn det passe at jysk skal tjene penge på at sælge en julegave ?
Måske skulle i overveje byttemærker, så i ikke mistænker en ærlig borger som mig i at snyde?? Er det mit eller jeres problem at den vare var sat ned?? Ihvertfald ikke mit.. Jeg har fået en gave og forventede at få en ting for samme beløb...

Og så den kundeservice.. Den unge mørkhåredes pige i jysk i Hobro hun skulle skamme sig. Hun er flabetsnakker grimt og nedladende..

Hej Vivi.
Tak for din anmeldelse. Jeg beklager, at du ikke har følt dig godt behandlet i JYSK Hobro.
Mht ombytning kunne et byttemærke have været en fin løsning, hvis der havde været priser på vores produkter. Det er der ikke, hvorfor vores medarbejdere er nødsaget til at skulle se en bon for at kunne se hvornår og til hvilket beløb, varen er købt. Dette gælder både ved returnering af penge, ombytning af varer og udstedelse af gavekort.
/Anders

Sødt personale, men sjusket arbejde :(

Personalet har altid været søde og smilende i de butikker jeg er kommet i, men jeg har dog endnu ikke haft held med forudbestilling/reservering!
Først tog jeg i JYSK, Ringsted for at købe et spisesæt (bord og 4 stole) på tilbud. Desværre var varen udgået og jeg spurgte ekspedienten om hun ville se, om de evt. havde det på lager i Sorø eller Næstved. Hun kunne se at der var et enkelt sæt i Næstved og hun ringede derned og fik sat det til side. Vi kørte til Næstved dagen efter og da vi kom derned, var det ikke længere på lager. Ekspedienten gik på lageret endnu engang for at tjekke og måtte konstaterer at vores reserveringsseddel bare var taget af og sættet var solgt til en anden kunde samme dag. Vi kørte skuffede tilbage til Ringsted UDEN sættet. Det lykkedes efter nogle uger, at få vores bestilling som vi igen måtte køre til Næstved og få udleveret.

For 3 uger siden tog jeg igen i JYSK, Ringsted for at købe gardiner. De var ikke hjemme og ekspedienten kunne se at de kom fredagen efter. Jeg kørte forbi fredag, men heller ikke her var de kommet hjem. Han mente denne gang at de kom NÆSTE fredag. Han tilbød mig at betale for dem og blive ringet op når de kom på lager igen. Det takkede jeg ja til, trods dårlig erfaring. I dag får jeg så en SMS om at de ikke kommer før uge 8, men trøster med at jeg naturligvis stadig vil blive ringet op. 1000 tak, det var da god service!

Søde ansatte, men dårligt system!

Hej Louise.

Tak for din henvendelse. Jeg er glad for at høre, at du oplever vores medarbejdere som søde og smilende. Jeg er derimod ked af at høre om dine dårlige oplevelser i forbindelse med dine køb.

Vi arbejder i øjeblikket på et såkaldt click-and-collect system, hvor du bestiller/reserverer en vare online, som du efterfølgende afhenter og betaler nede i din nærmeste JYSK-butik. Dette system forventer vi at lancere i løbet af foråret, hvilket forhåbentlig kan komme de problemer, du har oplevet, til livs.

Fantastisk dyne, perfekt leveret

Jeg bestilte en dyne søndag eftermiddag. Den var her tirsdag morgen. Perfekt leveret til den nærliggende Pakkeboks, med SMS når det gav mening (ordrebekræftelse og besked når den kunne afhentes) og ellers email. Det kunne ikke gøres bedre.

Og så er det den bedste dyne jeg nogensinde har haft. Den lever helt op til beskrivelsen (Allergo)

Reply from Jysk

Hej Halina. Det er superfedt at høre! Hvis du er glad, er vi glade. Håber du bliver rigtig glad for din nye dyne her i vinterkulden. God dag. /Anders

Price star 3.

Jeg har altid været meget tilfreds med at handle i JYSK. Altid fantastiske dyner, puder osv.
Og dagen igår startede da også ret fantastisk, da jeg skulle ud i JYSK og købe et skab, som jeg havde fundet på nettet. Medarbejderne var jo rigtig søde og hjælpsomme, og kunne svare på alle mine spørgsmål.
Men da jeg kom hjem og sammen med min svigerfar (som er tømrer) skulle samle dette skab, gik det op for mig at den var gal. Hullerne var boret skævt i fra fabrikken, og der var flere fejl, både i mængden af skruer, men sandelig også i selve skabet.
Så nu står jeg her med et samlet skab - med overskab, som jeg ikke kan bruge fordi lågerne sidder skævt.
Jeg er klar over at det er et skab til 700 (1050 med overskab) men derfor vil jeg da gerne have at det kan bruges.
God dag til jer alle :-)

Leveringstid på over 5 måneder!

Vi har købt en komplet seng med gavl,puder, lagner, topmadras og rullemadras i Jysk d. 9/8-2013 (ordrenr. 3009101789).
Sengen blev leveret 2 uger senere, men rulle madrassen var desværre forsinket. Efterfølgende var vi i jysk hver uge og senere en gang om måneden, og hver gang kunne de ikke sige noget om hvornår den ville blive leveret, men alle lovede at kontakte os. Vi er dog aldrig blevet kontaktet af Jysk og har nu givet op overfor dem. Så vi har givet 1500 kr for ingen ting (kun super dårlig service).
Så vi anbefaler alle IKKE at handle i Jysk, for det er bogstaveligt talt penge ud af vinduet. Hilsen en meget utilfreds tidligere kunde i Jysk.

Snydt så vandet driver - Fusk med tilbudspriser

Købte to puder på tilbud hos jysk. Førpris. 1 stk 699 kr. Rabat 199,50. - købte så 2 til 1.000 kr. Da jeg kommer hjem, bliver min kone i tvivl om det er den rette, hvorefter vi vil tjekke deres udvalg ud på deres hjemmeside.

Her finder jeg så vores puder til en fastpris på 275 kr., hvilket selvfølgelig overrasker mig meget, da jeg lige har købt den på tilbud til 225 kr. dyrere.

Det er direkte og bevidst prissnyd og jeg har selvfølgelig taget et screendumb af prisen, hvorefter jeg sender dagen videre til Forbrugerombudsmanden og håber han vil tage den op.

Det sker efterhånden for mange gange til at det er tilfældige fejl.

Og jeres billige snyde hovedpuder får i selvfølgelig tilbage og så køber vi dem et andet sted, hvor vi kan stole på forretningen.

dårlig service

var i jysk i søndags . ville købe en top madras på tilbud .ekspedienten skulle lige se om de havde den hjemme . det havde de ikke. men han ville skrive mig op .der ville gå 10 -14 dage det var i orden med mig . men så sagde han at jeg skulle betale den i dag. det ville jeg ikke jeg fik jo ikke varen med hjem .hvorfor skulle de havde mine penge i næsten 2 uger.de svare heller ikke på mails.

udemærket tilfreds

jamen jeg fik jo den der sms om at de kom mellem 8-18 og så senere en mail med at de kom mellem 14-18. og en halv time før en opringning om at nu var de på vej om en halv time. Da de kom til aftalt tid bar de skabsdelene ind i mit hjem og det gjorde de ude fra den anden ende af vejen. så de har båret det et stykke. De var alligevel høflige med et fortsat god dag. Det synes jeg faktisk var fin service at man både fik det bragt på den måde og leveret i sit hjem. Skabet er lidt svært og samle da der er rigtig mange dele til det, men det er samlet. Kvaliteten er selvfølgelig hvad man betaler for det her var et billigt skab.. Jeg har købt det online og betalt 300 kr i fragt hvilket absolut er en overkommelig fragt pris. Ja men det gik jo som det skulle og alle dele var med i skabet så da absolut tilfreds både med service og produktet.

Hurtig levering. Lav fragtomkostning.

Bedømmelse udelukkende på baggrund af levering af vare. Købte to pudebetræk online. Fik dem sendt til nærmeste posthus uden omkostning. Hurtig levering på trods af nedbrud i IT systemet hos Postdanmark.

14 dages returret IKKE eksisterende!

Købte d. 29/12-13 2stk hovedpuder i Jysk Vejen, disse er komplet ubrugelige da de er alt for høje og giver ondt i nakken på både konen og jeg. Prøvede at få dem byttet indenfor de 14 dage de selv reklamerer med, men det ville de ikke da de jo nu var brugte! - svært at finde ud af om de passer til ens fysik, hvis man ikke må bruge dem!

Så nu står jeg med 2 ubrugelige hovedpuder, jeg fraråder alle at handle i JYSK! EKSTREMT dårligt service!

Jysk Details

JYSK har altid et godt tilbud til dig indenfor alt til boligen - g� p� opdagelse i vores store sortiment og se alle de gode tilbud idag!

Visit Jysk