Jyskebank reviews

Jyskebank reviews

5.0

MasterCard ,rejseforsikring

Skulle på ferie 6. April men min bekendt som jeg skulle rejse med blev syg og kom på hospitalet. Jeg var glad for jeg havde jo en afbestillingsforsikring, men ak den dækkede ikke den gjaldt kun hvis det var nogen i min familie der var blevet syg. Jyske MasterCard burde oplyse at man skal tegne en ekstra afbestillingsforsikring hvis man tillader sig at rejse med andre en ens familie. Den koster 765 kr om året, gennem et andet selskab omkring 400 kr og man er dækket hvis den man rejser med skulle blive syg inden man tager afsted.

Skod bank

Lad være med at blive kunde i Jyskebank
I Køge !!!!!!
Har aldrig været udsat for noget lignende
Har været kunde hos dem i 10 år,
Så blev jeg skilt og lukkede mit firma så startede helvede.
Vi havde et hus sammen som skulle sælges det tog 6 dage at sælge vi kom ud med et overskud som var pænt. Havde gæld for firma på 200.000 kr og valgte at betale de penge som jeg fik udad huset til gælden.
Så gik fra at have 5 år at afdrage gæld til kun to år.
Så nu prøver jeg så at komme videre i mit liv og banken har lovet da jeg blev skilt at de nok skulle hjælpe mig.
Men ak nej det vil man så ikke når det kommer til stykket har set på et hus til 600.000 kr på Fyn da jeg har fået job der.
Nej siger banken det er for mange penge
I samme ombæring låner de min x kone 1.5 mil til en lejlighed i Køge Hvor er retfærdigheden jeg tjener mere en min x kone
Skod bank siger jeg hold jer væk

Professionel og serviceminded bank

Jeg har nu haft jyske bank 1-2 års tid og er super glad og tilfreds. Altid god kundeservice, når jeg endelig har haft behov for det. (i forhold til en anden bank jeg har haft, så er de meget hjælpsomme og servicemindede).
Jeg er en af de "kunder" som passer mig selv, justere selv alt i netbanken og bruger sjældent banken, da jeg ikke har behov for at blive plejet og guidede, har sat mig ret godt ind i tingene selv, både budget m.m.. Banken er for mig et samarbejde, de skal ikke redde min økonomi, det sørger jeg selv for. ;o) Og jeg er sikker på hvis jeg nogensinde skulle låne penge at de vil hjælpe og råde mig bedst muligt, efter de forhold jeg nu har stillet til rådighed. Så de få fuldt hus af stjerner og ros fra mig.

BEDSTE BANK + BANKRÅDGIVERE NOGENSINDE!

jeg har fornøjelsen af, at have Jyske Bank i 5000 Odense C. hertil har jeg fået æren af, at have Julie og Simon som bankrådgivere. Disse 2 herlige mennesker har hjulpet mig 1000 gange på alle leder og kanter. Dette drejer sig ikke blot om, at være flinke i de "dårlige stunder" men også i de gode. De ringer i ny og næ, og fortæller, at de har lagt rødvin, biografbilletter og diverse, som man kan komme forbi og hente. hertil er de altid super flinke og snaksaglige, på både et professionelt men også personligt plan. Jeg har desuden henvist mange af mine nære venner, som idag har samme rådgivere, og samme opfattelse som mig.

Måtte sælge min lejlighed med tab

Da jeg som 18 årig gik i banken og spurgte om et lån til en andelslejlighed var der ingen problemer. Jeg fik lov til, at låne 540.000 uden overhoved at sætte mine ben i banken, alt blev klaret over telefonen på 4 dage. Jeg kunne ikke få armene ned!

Da jeg starte med at afdrage på mit lån, er ydelsen 2900,- pr.måned (dette er kun afdrag på lån) Jeg er 18 år gammel og det er ikke fordi det vælter ind med penge med det løber lige rundt.

På et tidspunkt får jeg en mail fra min rådgiver om, at løbetiden på mit lån har overskreddet 30 år. Hvilket jeg på det tidspunkt ikke forstår meget af da jeg jo har afdraget i over et år. (jeg var som sagt 18 år og havde ikke helt styr på hvad det betød)
Det får den konsekvens at man hæver mit afdrag til 3300,-
Det kan jeg leve med da jeg er begyndt, at tjene lidt flere penge. Mit største problem er at jeg føler disse penge ryger ud i et stort sort hul og jeg ikke rigtig får noget for mine øgede afdrag, da løbetiden jo stadigvæk er den samme. Fred være med det, jeg betaler bare for det gør man jo.

Dette gentager sig et par gange og efter at have boet i min lejlighed i 3 år og mine afdrag er steget til 3900,- og løbetiden stadigvæk er 30 år begynder jeg at blive lidt træt.
Jeg tager kontakt til min rådgiver og spørg om jeg kan få en fast rente i stedet for variabel, da det jo tydeligvis ikke gavner mig på nogen måde.
Jeg får bare et nej, ikke noget med lige at kigge på tingene og vende tilbage, bare et nej, fordi sådan et lån havde de slet ikke. (jeg har en bekendt der lige har fået lavet en andelsboliglån i jyskebank med fast rente)

På det tidspunkt står jeg i en situation hvor det simpelthen er vokset mig over hovedet. jeg er på det tidspunkt 21 år, har ikke nogle økonomiske vejledere (udover min bank) at læne mig op af, og det blive svære og svære at betale mine regninger.

Jyskebank er ikke til meget hjælp, og desværre vil ingen andre banker hjælpe mig da de simpelthen ikke vil overtage det lån jeg har. Så jeg bliver rådet til, at sælge min lejlighed og vende tilbage når den er solgt.
Efter lang tids overvejelser vælger jeg at gøre det. Nok er nok og det er ikke sjovt ikke at kunne leve sin ungdom uden at skulle tænke over om der er penge til det hele.

jeg sætter min lejlighed til salg da jeg ser det som aller sidste udvej.

Nu er jeg 22 år gammel og har en gæld på 136.000 for en lejlighed jeg elskede og vidste jeg om nogle år kunne have tjent penge på (Der var blandt andet et metro byggeri igang, der ville øge værdien)

Jeg føler jeg sidder tilbage med en lang næse og en ualmindelig dårlig bank oplevelse.

Jeg kan ikke anbefale jyskebank til nogen!

Uflexibel

Som lille hårdtarbejdende selvstændig erhvervsdrivende skal det her stærkt frarådes at have Jyske Bank som din bank. Ingen flexibilitet og meget firkantet holdning fra den såkaldte bankrådgiver. Find dig en anden bank. Alle andre banker kan kun gøre det bedre. Men for skattesnydere og spekulanter er det jo nok en fin bank. Her henvises til den schweiziske afdeling. Er tilknyttet afdeling Nykøbing Mors og her skal du ikke regne med andet end små sure livstrætte bankdamer. Jyske Bank har i øvrigt holdt lukket for opdatering af indbetalinger fra 24/12 - 2/1 således at jeg ikke modtager penge i den periode. Det afholder dog ikke banken fra at sende trælse mails til mig.

Sureste ekspedition jeg nogensinde har oplevet

Jeg har aldrig fået så dårlig en ekspedition som da jeg trådte ind i Jyske Bank, Viby. På højre side stod 4 kollegaer og drak kaffe og ligeud var kassen.
Jeg sagde til damen bag kassen at jeg gerne ville sætte penge ind på min Mors konto. Det virkede somom at hun helst ville være fri og startede hver sætning med: eeejjj det ved jeg nu ikke!
Men bomben sprang da jeg spurgte om jeg kunne få to kvitteringer istedet for en, - en til mig og en til min Mor. Hun blev gal og sagde: Vi er her ikke for at tage fotokopier!
Jeg tilbød at betale 1 krone for den, og hun gentog: jeg er her ikke for at tage fotokopier for folk!
Så rejste hun sig demonstrativt og hev kvitteringen med sig og gik åbenbart ud for at tage en fotokopi. Manden bag mig i køen var chokeret!
Min Mor har været kunde I banken I over 60 år, og aldrig bedt om en fotokopi før.
Sender banken ikke personalet på kunde-pleje kursus? Hvis det virkelig var sådan et problem for dem, så kunne hun smile og sige venligt at de havde en politik der forbød dem det, eller at hun ikke havde lov til dette men gerne ville gøre en undtagelse.

Bedre Bank findes ikke!

Jeg er kunde i Jyske Bank, afdeling Næstved og det er simpelthen den bedste bank jeg nogensinde har haft.
Det er uden tvivl en perfekt rådgivning og ydermere en service i verdensklasse de leverer over for mig.
Min bankrådgiver har været den samme i utallige år og jeg kunne ikke ønske en anden end ham.
Trods jeg er flyttet til KBH og har boet her de sidste 4 år - har jeg afvist da jeg blev spurgt om jeg ville skifte afdeling pga. beliggende. Selvfølgelig ville jeg ikke skifte afdeling med den service og gode behandling jeg altid har fået.
Jeg vil varmt anbefale alle andre hvis de overvejer at skifte, tag en snak med Jyske Bank - det er det hele værd.

Pest eller kolera?

Har efter mange år i Danske Bank skiftet til Jyske Bank i Næstved. Men fra at går fra en bank, hvor der hersker stor arrogance, har vi i Jyske Bank oplevet en voldsom mangel på kundeservice, og nærmest ligegyldighed, måske pga. travlhed!?

Update: Jyske Bank fik primo oktober 2013 alle papirer vedrørende bankskiftet mv., og her primo januar 2014 er vi stadig bankkunder i Danske Bank. Hvordan kan det tage over tre måneder at skifte bank???

Max Tahir

Anbefaler jyske bank til alle.!

Jeg har jyske bank Næstved afd.
Har aldrig taget lån eller noget, da jeg har et kredit kort med kredit, men jeg får den bedste service når jeg skal hæve eller sætte penge ved kassen.

Og rådgiverne er venlige og hjælpsome.!

Rigtig god bank!

Vi skiftede bank for ca. to måneder siden. Vi var i Danske Bank og skiftede til Jyske Bank. Service'en er i top. De behandler os faktisk, som mennesker, modsat til Danske Bank gjorde.

Vi er meget tilfredse med Jyske Bank!

kan man låne penge der?

Hej vi er 2 voksne og 1 barn, som gerne vil låne til at købe hus i Kbh.

vi har begge en fornuftig indkomst (ca 70000kr før skat hver måned).

vi har solg vores lejlighed og skal være ude 1/12 og kommer ud med et pænt over skud som selvfølgelig skal bruge til udbetaling på et hus.
Vi kan lægge 150000kr og stadigvæk have penge til til overs.

Vi kontakter selvfølgelig banken inden vi sælger og de syntes det ser fint med vores budget.
Men nu hvor vi har solgt og skal være ude den 1/12 kan vim ikke låne til et hus til 3miilioner hvor vi kunne sidde for det samme som vi lige har siddet for i en lejlighed.

troede bankerne levede af at låne penge ud. Nå vi har betalt vores regningerne er der et pænt overskud men banken er ligeglade

fedt at stå uden bolig nu, prøv forklar et 4 årig barn at vi skal flytte men ikke har noget sted at flytte hen.......

man sender en klage til afd direktøren (det kalder de sig) og sørme ikke om man får svar fra den person man har klaget over, rimeligt ufedt og uprofessionelt af dem syntes jeg
det er ikke godtnok jyske bank

Jeg føler mig ydmyget

I Jyske Bank snakker de til deres kunder, som om de var komplet idio*er. Efter et møde med min vejleder, har jeg faktisk lyst til aldrig at gå derned igen. Mødet startede nogenlunde sådan her: "Der er noget der hedder udgifter, og der er noget der hedder indtægter." Ok, jeg tror jeg er med så langt. Han foreslog, at jeg skulle tage et sabbatår og spare penge op til næste semester. Han fortalte mig, at jeg var for spontan og at min plan var flyvsk. Min bankrådgiver har da ingen ret til at snakke til mig på den måde eller fortælle mig, hvad jeg skal gøre for den sags skyld. Hvad jeg ønskede var et forbrugslån, der kunne betale for mit næste semester (som jeg i øvrigt viste ham, at jeg hurtigt kunne betale ud igen). Jeg ville ønske, han bare havde sagt, at de ikke ville låne mig pengene i stedet for at komme med den lange, ydmygende tale, som i øvrigt ikke foregik i et mødelokale men foran alle hans kollegaer og resten af bankens kunder. Jeg har fundet en anden løsning nu. Jeg fortsætter selvfølgelig min uddannelse. Og jeg skal i hvert fald ikke have Jyske Bank mere. Det virker som om, de har været på nogle kurser, der lærer dem, hvordan man snakker til kunderne. Jeg kender flere, der har fundet det ydmygende og derfor skiftet bank. Gode kunder, som banken derfor går glip af (bl.a. selvstændige med en MEGET positiv økonomi og studerende med en lovende fremtid). Jeg føler mig dum efter at have siddet model til et møde dernede, men mest af alt er det jo Jyske Bank, der går glip af en ung studerende, der er i gang med at investere i hendes fremtid. Tak for denne gang.

Intet godt at sige.

5 rådgivere på 2 år.
Dårlig info om renteændring.
Ingen info om rådgiver skifte.
Overdrevet dårlig netbank. Om man kan lide kinderægsdesignet eller ej så burde den virke. Ingen mulighed for feedback på den til banken hvis ikke man vil snakke med support. Hvem gider have en netbank hvor du som IT-nørd skal bruge support for at få det til at virke?
Meget ukonkurrencedygtig rente på andelslån.
Uoverskuelig netbank.
Havde trukket penge ved en fejl vi selv måtte gøre dem opmærksom på.

- men man får en kop kaf for ulejligheden fra deres bar.

Meget dårlig service

Min kæreste og jeg ville gerne ha et møde med vores rådgiver i Ringsted afd. Men han havde ikke tid før om 14 dage. RINGE. Så bad vi om at få et møde med en anden rådgiver. Men Ringsted afd lukker hele efterårsferien og derfor kunne vi ikke tale med nogen før om 14 dage. RIGTIG RINGE. Jeg kontakter så deres "kundeservice" i Silkeborg og beder om at blive flyttet til Køge afd. Men "det kan man da sandelig ikke bare". NÅ????. "Det er jo ikke sikkert de vil have jer som kunde". Tak for denne gang til Jyske Bank. I trænger virkelig til at lære hvad kundeservice er!!!!

Bank uden vilje

Rettede hevendelse til Jyske Bank, vedrørende finansiering til opstart af personlig ejet virksomhed ,med fuld sikkerhed i fast ejendom, samt rede kapital og næsten fuld ordrebog. I Jyske Bank kan man så kun låne penge, hvis man ikke har brug for penge, vækstfond/kaution regner man ikke for noget.
Der er ikke noget at sige til, at iværksættere har det dårligt i Danmark.

Flag for jyske bank

Der er normalt ikke så meget pjat i Odense afdelingen .. De er søde,rare og simlerne

Jysk Gebyrgrib

Jeg troede at jeg skulle til at bruge Jyske bank mere, efter jeg havde skrottet Danske Bank, men det skal jeg ikke. Går ned for at veksle småpenge, laver selv arbejdet , må alligevel betale 25,-kr for at veksle da beløbet var over 500 kr, hvor er forskellen på beløb under 500,-kr eller over for kassedamens arbejde vedkommende sidder der jo alligevel, jeg er endda kunde i Jyske Bank . Men jeg kan selvfølgelig afveje beløbene til 499,- så er det gratis og så genere kassen flere gange. sikke besparelse. Jeg synes efterhånden at bankerne er blevet uforskammet grådige . Krisen som har været, er blandt andet bankernes skyld, Som tak flår de os bagefter, at de er blevet hjulpet på fode igen. Jeg ved godt at jeg ikke er nogen stor kunde hos Jyske Bank , det bliver jeg nok heller ikke. Nu vil jeg se om der er samme forhold til kunderne andre steder.

Superfin service - gode renter

Jeg skiftede til Jyske Bank i starten af 2013 fordi jeg kunne spare nogle penge i renter, men har fået meget mere end en besparelse i renter.
Servicen er superfin og de er altid venlige at snakke med. Hjælpen er der med det samme hvis man har brug for den, og ellers fungere deres mobil-app upåklageligt.
Og så er totalkontoen en genial produkt når man lige har luret hvordan det fungerer.

Stor ros til [personlig data fjernet] og resten af afdelingen i Brønshøj

Egoister der kostede os 300.000

Giver dårlig rådgivning hvor kun den positive halvdel oplyses til kunden. Har kostet os 300.000,- i meget dårlige lån hvor der ikke blev informeret om risiko. Er du bundet til en bolig vi ønsker at flytte fra. Banken ønsker ikke at erkende sig ansvaret for dårlig rådgivning påtrods de er blevet anklaget for den mangelfulde rådgivning i pengeinstitutets ankenævn. Vil holde mig LANGT væk.

Is Jyskebank your company?

www.jyskebank.dk Details

Visit Jyskebank