Jyskebank reviews

Jyskebank reviews

5.0

Rigtig god

Min tidligere bank - spar lolland er nu fusioneret sammen med jyske bank og jeg ser kun positive ting ved det. Vi har altid fået en kanon service og gode priser, vores bankrådgiver er sød og forstående og altid hjælpsom. Hvis vi har haft nogle problemer, har banken altid hjulpet os.

Arrogant bank - kun for rige mennesker!

I snart 12 år har jeg kun fået bankelever som 'rådgivere'. Det betyder at jeg får en ny elev hvert andet år. Jeg er afskåret fra at få en erfaren rådgiver fordi jeg ikke har ret mange penge.

Jeg er selvstændig erhvervsdrivende og har netop startet ny virksomhed som udviklingskonsulent. Det betyder naturligvis svingende indkomst og i sommerperioden er der nul indtjening og derfor har jeg gentagne gange prøvet at få et møde med min såkaldte rådgiver, men hver gang har han afvist at ville mødes.

Min indkomst er pt meget lav, men jeg har styr på min økonomi, så banken burde ikke være så arrogant bare at afvise mig som kunde. Det eneste jeg kræver er professionalitet, god kundeservice og almindelig høflighed.

Da jeg er rendt ind i et overtræk over sommeren på i alt 16.000 kr. (som ville blive dækket igen til november) mente min bankelev at det mest rigtige var at spærre mine konti og inddrage mine kreditkort. Det var både nedværdigende og ydmygende. Dels fordi eleven er ung og uerfaren og dels fordi jeg selv har rigtig godt styr på de midler jeg har (og ikke har). Det ville en dygtig rådgiver sagtens kunne gennemskue.

Men skidt, jeg skal nok klare mig uden Jyske Bank. Det er bare så ærgerligt at en bank er så arrogant at den uden at tøve afviser et professionelt samarbejde og i stedet vælger at producere et problem som egentlig ikke burde være et problem.

Jeg vil til hver en tid fraråde at blive kunde i Jyske Bank.

Havde en MEGET dårlig oplevelse....!!!

Vi har en konto til vores datter der er en spærring på. Det vil sige at hvis vi skal hæve penge på den skal vi ringe i banken og få dem overført.

Det er der normalt ikke problemer med, men da jeg ringer idag siger medarbejderen jeg får i røret, da jeg fremover skal betale et gebyr da der tager deres tid..!!! Hun siger så til mig: Jeg har talt med dig om det før, og derefter fortæller hun mig at jeg skal klare mig selv. Hun mente at spærringen skulle hæves hvilket den IKKE skal. Jeg afsluttede samtalen med at så måtte hun tage et gebyr..!!
Det gebyr kan jeg ikke finde nogen steder. Hvad er der sket med service?
Hvordan kan en medarbejder sidde og sige sådan noget. Og hvor kan jeg læse om det påståede gebyr - Faktisk er jeg så gal jeg overvejer at skifte bank omgående. Det er OS som kunder der sørger for I har arbejde.. !!
Hun har teget 15 kr for en saldo/posterings oplysning, hvilket IKKE er korrekt.. Jeg har IKKE bedt om oplysning om hvad der står på NOGEN af mine konti DET VED JEG GODT.....!!!!!
Jeg har ALDRIG før betalt det pågældende gebyr, og det hun gjorde i banken er ikke ok. Talte MEGET grimt til mig og forsøgte at true med til at ophæve spærringen på min datters konto. Den skal bare ikke ophæves. Hun smak jo så et gebyr på for at spørge til salto HVILKET jeg IKKE gjorde. Det er fordi der IKKE findes et gebyr for at få flyttet penge fra egen konto til egen konto...!!! Så jeg afventer meget spændt. De glemmer at det er OS som kunder der betaler deres LØN..!!

Først efter kontakt til havkatten på facebook fik jeg kl 16.10 mine penge flyttet!!! Dvs. der gik OVER 3 timer før de flyttede pengene!

Det ENESTE positive der er i denne sag er bankens facebook side havkatten, der nu forsøger at hjælpe.

Det er ærgerligt for banken med denne anmeldelse, da jeg normalt er tilfreds, men det her er bare langt fra i orden

Edit: Jeg fik mine 15 kr tilbage, og noget der ligner en undskyldning. Men det er bare ikke godt nok da jeg ikke fik den af den pågældende medarbejder der talte så meget ned til mig. Så jeg giver ikke ret meget for den

Skifter aldrig bank...

Har været loyal kunde i Jyske Bank hele mit liv. Og vil aldrig skifte. Det fungerer super. De er nemme at arbejde med og der er altid god service. Jeg har selvfølgelig lidt problemer med at sammenligne med andre banker, eftersom jeg ikke har været kunde der, men har haft oplevelser med andre banker (bla. i forbindelse med køb af lejlighed) hvor jeg ikke har oplevet den samme gode behandling.

Jyske Bank er en super bank. De er dog begyndt at halte på der netbank.

de har tabt deres gode ry

Vil gerne have nye kunder...og så kommer alle problemerne 400 i oprettelse pr.konto løn-budget osv. Også lige kvartal gebyr pr konto hvorfor oplyser man ikke det på jyskebank.dk.. eller ved skranken i banken ?????
Man åbner bare konto og så trækker de bare gebyrer ???????

Udemærket bank, men servicen er ikke i top

Jeg er fint tilfreds med at være kunde i JB, der er ikke mange gebyrer hvis man klarer tingene selv via netbank.

Dog er servicen langt fra god nok. Mit Dankort blev ved en fejl fra deres side lukket, uden de kunne give en begrundelse. Der var penge på kontoen, og der var ingen mistanke om misbrug.

De kunne ikke finde ud af at genaktivere samme kort, så i stedet blev der bestilt et nyt. Nu har jeg så snart ventet i 14 dage på det nye kort, selvom jeg har sagt at det haster da jeg skal ud og rejse.

Jeg kan godt forstå at man ikke laver en hastesag hvis det er kundens egen fejl, men det er der jo ikke ligefrem tale om her!

fusk og svindel HOLD JER VÆK!!

kan se jeg ikke er den eneste der bøvler med jyske bank, ringede til bank damen om at få øverført 3000 til min kæreste konto efter 5 dage var der stadig ikke kommet nogen ind ringede så og de ville trække pengende tilbage.
nu 1 md efter snart er de 3000kr ikke tilbage på min konto endnu og når man ringer siger de det samme hver eneste gang at de arbejder på sagen og de ikk aner hvad der er sket, men har nu meldt dem…

Selv med en højesteretsdommer og byrettens tre dommere på sin side er man magtesløs over for JB.

Renteswap. Banken er dømt til at trække handlen tilbage af et enigt pengeinstitutankenævn. Banken nægter at følge kendelsen. Nu må vi hele turen igennem retssytemet som har bevilget fri process... SKAM jer JyskeBank

Så vandt vi igen en klokkeklar sejr!!!

Jyske Bank anker som forventet uden noget hensyn til 22 familier!

Skift bank eller hold dig væk!!! De er uetiske og egoistiske.

DANMARKS VÆRSTE BANK!!!!

Hele dommen kan findes på domstole.dk

Et uddrag af afgørelsen:

Sagsomkostninger
Efter sagens udfald skal sagsøgte betale sagens omkostninger til sagsøgeren
med i alt 633.940 kr. Beløbet omfatter 625.000 kr. til udgift til advokatbistand
inkl. moms samt udgifter til vidner med 8.940 kr.
Sagsøgte skal endvidere betale retsafgift til statskassen med 150.000 kr.
T H I K E N D E S F O R R E T:
Sagsøgte, Jyske Bank, tilpligtes at anerkende, at den med sagsøgeren, A/B
Engskoven, indgåede aftale om renteswap med tilknyttet serviceaftale er
uforbindende for sagsøgeren.
Inden 14 dage skal sagsøgte, Jyske Bank, til sagsøgeren, A/B Engskoven,
betale sagens omkostninger med 633.940 kr. og til statskassen med 150.000
kr.
Bybjerg Nielsen Ole Kaels Mette Øvre

Danmarks bedste bank

Har altid fået god service og rådgivning intet at klage over

Fantastisk modtagelse

Har netop flyttet bank fra Danske Bank til Jyske Bank.
Overførselen er gået meget problemfrit, alt er blevet ordnet for mig. Fremragende kundeservice i de lokale filialer.. Hvilket mange andre banker kunne lærer meget af!

[personlig data fjernet] i Jyske Bank er uærlig - eller slet ikke opjektiv.

Jeg havde forvente en indrømmelse den kom slet ikke.

Derimod sad jeg tilbage med følelsen et være en simpel bedrager.

Sådan er virkeligheden ikke for mig, så jeg har blogget min utilfredshed [externt link fjernet] , og mit indlæg ligger nummer 5 på side et i Google når man søger "Jyske Bank Kolding".

[personlig data fjernet] er en gang Gøg og Gokke.

Pas på, når du bruger VISA-kort i udlandet.

Vi skulle en tur til udlandet. Tidligere vekslede jeg til Euro i banken.
Men denne gang, gik jeg ind på Jyske Banks hjemmeside og valgte fanebladet med VALUTA. Her kunne jeg læse:
Du kan anvende Visa og Mastercard mange steder, og du har adgang til hæveautomater i de fleste større byer. Det vil være en god idé at have lidt kontanter på lommen.
Jeg brugte VISA kortet flere gange også hæveautomater, samt i forretninger.
HVIS DU BRUGER HÆVEAUTOMATER KOSTER DET 30,- kR. pr. gang har jeg erfaret ved at tjekke min konto efter hjemrejse.
Banken fortalte ikke noget om, at det koster at benytte hæveautomaterne.
Ved en telefonsamtale med banken skulle jeg kigge på fanebladet KORT og her finder man en prisliste med diverse priser, også at det koster 30 Kr. pr gang ved at benytte automater.
DVS. læs Jyske Bank's hjemmeside grundigt.
Banken får 2 stjerner for at misinformation.

God rådgivning og altid hjælpsomme medarbejdere

Jyske Bank gør det en bank skal, de hjælper når man har brug for det og der er ikke en finger at sætte på rådgivningen :) Desuden er der hurtig ekspedition når man skal til en af kasserne.

Som at rejse 100år tilbage i tiden

Har ellers altid været tilfreds med jyske, deres mange gebyrer er ikke noget problem for mig.
MEN det nye netbank og mobilbank, er da HELT UBRUGLIGT. Tager nu 24 timer at opdatere kontoen efter en overførsel/hævning. Og opdatere SLET IKKE i weekenden.
Så nu skal vi gå tilbage til de små lommebøger. DET kan man da vist godt kalde en rejse tilbage i tiden.
Håber de lukker den, og tager den gamle netbank i brug snart

Elendigt at det er umuligt at finde hvilken rente man betaler på sit lån

JB har fået ny netbank. Her har man valgt at gemme størrelsen af den rente man skal betale på sine lån, og man kan ikke finde det selvom man søger i hjælp.

Først ved at kontakte help disk får man besked på at det kan findes under kontobevægelser????, hvorefter man vælger kontooplysninger ???... Kan forstå på supporter at der er mange andre der ikke kunne finde det - det er en ommer :...Man kunne næste mistænke JB for at gemme det så man ikke skal bekymre sig om rentens størrelse.

God reel bank

God og reel rådgivning - en bank der har tillid til den kunde der har styr på budget - til rimelige priser.

Som alle andre banker - men mere butik

Positvt - Jyske Bank lægger ikke skjul på, at de sælger produkter. De har fået dem materialiseret i form af æsker og andet i deres lækkert indrettede bank butikker.

De skiller sig ud visuelt - men er som alle andre banker når det kommer til forretning. Aktionærerne kommer sjovt nok altid før kunderne ;-)

Der er for meget coporate bullshit i deres kommunikation - de siger det vi gerne vil høre - men alt for lidt handling bag ordene.

Super tilfreds kunde!

Jeg er rigtig godt tilpas med Jyske Bank i Silkeborg, hvor min rådgiver er utroligt forstående og flink. Kan kun anbefale den til andre :)

Fantastisk bank

Har haft mange banker igennem tiden, men ingen af dem kan nå jyskebank! Man får en kanon service og deres rådgivere er altid klar til at hjælpe dig så godt de kan. Man føler sig ikke som et nr. i køen, og det er noget jeg virkelig sætter pris på!

Bank uden tæsk...!

Har lige købt hus med hjælp fra Jyske Bank og har på intet tidspunkt følt mig fanget i en virksomhed der er for stor til den lille kunde...

Is Jyskebank your company?

www.jyskebank.dk Details

Visit Jyskebank