Jyskefinans reviews

Jyskefinans reviews

5.4

gøgler firma - advarsel - Mafia metoder -

I forbindelse med overlevering af leasing bil
aldrig har jeg oplevet noget lign. Afleverer en Nissan efter 36 mdr. Alle aftaler overholdt- bilen har kørt ca 30.000 km mindre end jeg har betalt for-og rigtig fin- selfølgelig har den kørt i 3 år- og ift det rigtig flot - ingen røg osv - dog en lille mops har været med på sightseeing ..
I hele forløbet har det været stort set umuligt at få fat i kompetent medarbejder, ift forespørgsel Ang køb af bilen- det kunne ikke lade sig gøre- før jeg tilfældigvis får tag i en der fatter lidt mere end minus - jo jo det kunne jeg da sagtes - men der var det for sent-
Efterf . Regning for godt 15000 !!!!! Som de ved en Tlf opringning lavede om til et par 1000 mindre ????
ADVARSEL brug aldrig Jyske til leasing !!! Har førhen aldrig oplevet noget lign.
Burde have penge retur IF's !!! Har leaset gennem mange år via Nordania bl a og aldrig aldrig oplevet mage til inkompetente medarbejder - undtaget når det gælder om at pelse deres kunder !!

Der er ingen forståelse at hente i tilfælde af opstået social begivenhed såsom sygdom af længere varighed... :-(

Jyske Finans A/S, Silkeborg fortjener foreløbig 0 ud af 5 stjerner ud fra en selvoplevet indirekte kontakt med dette griske finansieringsselskab..!

Desværre må man nøjes med at give 1 stjerne, - en meget lav rangering, idet man derved tilkendegiver at have været udsat for en uacceptabel oplevelse, urimelig og grov behandling...

Priser mig lykkelig over ikke personligt at have noget udestående med Jyske Finans A/S, Silkeborg..!

Is Jyskefinans your company?

Jyskefinans Details

Jyske Leasing/Jyske Diskontering finansierer af næsten alle deres nyanskaffelser for private og erhvervsdrivende. Vi tilbyder hurtige beslutninger, lave omkostninger og konkurrencedygtige vilkår.

Visit Jyskefinans