Jyskfitness reviews

Jyskfitness reviews

8.4

Nu er der INGEN undskyldning for ondt i ryggen mere....

Bestilte en Titan rygtræner, og under 2 døgn efter bestillingen, havde jeg modtaget og samlet den - supergod og den bliver brugt morgen og aften -
Det er et billigt alternativ til træningscenter og det kan gøres hjemme og når man har tid og lyst....
Service hos Jysk Fitmess er rigtig god - og jeg vil ikke betænke mig på at give Jer 5 stjerner og anbefale jer til andre..
Tak.

Mvh G. Christensen

Okey..Men heller ikke mer.

Okey..Men heller ikke mer.

Ingen mail når varen er sendt, så jeg havde ingen mulighed for at vide hvornår jeg skulle være hjemme for at modtage pakken.

Jeres protein pulver med "ny og forbedret smag" smager virkelig skidt.

318kr for 750gram er heller ikke just i den billige ende.

Tak for de 3 stjerner!

Vi beklager at du kun har haft en okay oplevelse. Din pakke er sendt med Post Danmark, da vi mener at de yder den bedste service. I vores shop giver vi mulighed for at vælge, at pakken må stilles på adressen, hvis ingen er hjemme, netop for at undgå turen ned på posthuset. Post Danmark skal, hvis ikke dette er valgt, lægge en seddel i din postkasse med en beskrivelse af hvor pakken kan hentes. Dette skulle gerne sikre at alle kunder får deres pakker.
Vedr. smag, er det jo altid en smags sag hvad man kan lide. Du har bestilt diæt pakken, hvor protein pulveret ISOLIGHT jo er helt uden sukker og fedt. Dette giver en lidt mildere smag end produkter som WPC 80 eller GAIN der indeholder fedt og kuldhydrater og dermed mere smag. Grundet renheden i ISOLIGHT er prisen også dyrere end det almindelige proteinpulver WPC 80. Generelt kan man nok sige at proteiner i form af kosttilskud indtages mere for effekten end smagen.

Venlig hilsen
JYSKfitness.dk

Vare og køb ok, leveringen lidt bøvlet

Jeg bestilte en romaskine, og den er nu ankommet, og virker fint, og alt er i orden. Og prisen var god. Men logistikken var lidt kringlet. Jeg modtog en sms fra et fragtfirma, der meddelte, at min bestilling fra Livingsport ville ankomme samme dag mellem 10 og 14. Efter let forvirring og en googling kunne jeg se, at Livingsport er importøren af romaskinen, og kunne så regne ud, at den nok var afsendt direkte derfra, men det havde jeg ikke fået nogen besked om.
At modtage en sms ved ottetiden om, at ens vare ankommer mellem ti og to samme dag er heller ikke så nemt at håndtere, medmindre man sidder hjemme hver dag. Så der gik også lige yderligere et par dage, samt en telefonsamtale med en fragtmand, før jeg fik maskinen udleveret.
Måske kunne man informere lidt bedre om forsendelsesmåde fremover.... eller overveje at tilbyde forsendelse til f.eks. en GLS pakkeshop eller lignende.

Tak for de 4 stjerner!

Godt at produkt og pris lever op til dine forventninger.
Vi beklager hvis leveringen ikke levede helt op til din forventning.
Da vi betaler fragten ved køb for mere end 1000 kr. og fragt er en temmelig dyr post, har vi et samarbejde med forskellige, leverandører og fragtlagrer rundt om i landet. Dvs. at vi bruger deres lagerplads til vores lagervare. På den måde undgår vi dobbelt fragt ved først at skulle have varerne her til og derefter ud til Jer kunder. På den måde kan vi i de fleste tilfælde levere meget hurtigt, samt imødekomme de enkelte kunders ønsker om at blive ringet op før levering, stille varen i carport, hvis ikke man er hjemme, vælge en dag der passer bedst for modtagelse etc. Det gør os meget fleksible og prisdygtige, men kan i nogle tilfælde virke lidt uigennemskuelige. Hvis vi udelukkende havde et mærke eller selv importerede vores vare ville vi vælge at sende det hele med f.eks. GLS, men vi har et meget bredt sortiment, med mange kendte mærker og er derfor nød til at gøre det både billigst muligt og mest optimalt for stadig at være førende indenfor salg af træningsudstyr.

venlig hilsen

Spiller - også ved juletid

Bestilte Breuer vægt og indoor bike Kettler lige inden jul. Vægten kom i løbet af et par dage, og cyklen landede idag den 3. Januar. Godt gået i en travl periode.

Tak for de fem stjerner!

Dejligt at vores service bliver værdsat. Vi gør vores bedste for at gøre vores kunder glade og tilfredse.

Vi ønsker dig et godt Nytår og en god træning!

Peter M. Hyldahl

Super fin service og vejlednig. :o)

Jeg har været rigtig godt tilfreds med at handle med Jyskfitness, utrolig sød og hjælpsom betjening.

Venlig, imødekommen og professionel service i topklasse

Da jeg var lidt i tvivl om, hvorvidt den motionscykel som jeg havde set på deres hjemmeside var den rigtige for mig, ringede jeg til Jyskfitness for at få hjælp til at vælge det rigtige produkt. Jeg fik en professionel hjælp og følte ikke på noget tidspunkt, at de forsøgte at oversælge noget til mig (det har andre forhandlere så rigeligt forsøgt)
Jeg bestemt mig efterfølgende for at bestille min cykel via deres hjemmeside (som også er meget brugervenlig) og cyklen kom til aftalt tid og sted.
Jeg kan kun anbefale andre at bruge Jyskfitness både, hvis man ved hvad man vil have eller ønsker ekspertbistand inden man beslutter sig.
Takker endnu engang for service i topklasse...

Reply from Jyskfitness

Mange tak for den flotte anmeldelse og de 5 stjerner!

Det er den slags der giver indhold og energi til altid at gøre sit bedste. vi håber at du bliver rigtigt glad for din cykel.

Venlig hilsen

Peter M. Hyldahl.

Fejl på produkt men fantastisk kundeservice.

Jeg var uheldig at få et en vare hjem hvor der var 3 mangler/fejl og det første jeg tænkte var at nu skulle jeg slås med dem i forbindelse med reklamation og lign bøvl. MEN deres kundeservice fik løst det hele i løbet af ingen tid og de var meget hurtige og venlige med at få det hele løst. Alle kan levere et godt produkt men så god kundeservice skal man lede længe efter. Handler trygt hos dem igen. Normalt giver jeg ikke 5 stjerner når der er fejl eller mangler men deres service var helt i top så derfor laver jeg en undtagelse. Meget tilfreds kunde :-)

Tak for de 5 stjerner!

Vi beklager naturligvis fejlen i første omgang og takker mange gange for forståelsen. Det er jo dejligt at udbedre en fejl, når kunden er så imødekommende som du har været. Vi håber at du bliver rigtigt glad for din maskine. God træning.

Super God Service

Jeg har flere gange købt. div firness redskaber hos Jyskfitness. De gange jeg har haft ringet ind for at få en vejledning om nogle produkter jeg stod og overvejede om jeg skulle købe har jeg alt fået en vejledning man kunne bruge til noget så man ikke var i tivivl om det given produkten kunne bruges til det formål man havde til tænk sig. Alle de gange jeg har bestilt os dem har jeg altid fået leveret varen den første kommende hverdag efter bestilligen, og der har aldring været nogen problemer med udstyr når man så har modtaget det. JEG KAN KUN ANBEFALE JYSKFITNESS, de lever op til orderne super god service.

4 Stjerner = Godt, men kan være bedre

Jeg fik min vare lynhurtigt, og det er jo positivt.

Jeg savner at man ikke fik en mail eller besked omkring hvornår ens vare var afsendt, med tilhørende tracking nr. - man får kun fik en ordrebekræftelse, og så kan man ellers gå og undre sig omkring hvornår ens pakke mon dukker op.
(det er sku federe at kunne følge med i) Især når man ikke kan se om varen overhovedet er på lager.

MEN ellers skide godt.

kunde

Jeg tror jeg snart har brugt for 35.000 kr på trænings udstyr hos jyskfitness ,, altid har jeg været tilfreds med hvad jeg har modtaget fra dem ,, derfor ser jeg kun frem til næste gang jeg skal bestille noget fra jyskfitness ... :-)

Reply from Jyskfitness

Mange tak for de 5 stjerner og de pæne ord.

Dejligt at du glæder dig over de varer du modtager! og dejligt med trofaste og glade kunder! vi glæder os til gengæld over en anmeldelse som denne. Den luner ligeså meget som en ordre på 35.000,-

Peter M. Hyldahl

Fantastisk service fra start til slut

Hos jyskfitness.dk får man super service fra start til slut. De svarer på mails inden for en halv time og vejleder super godt. Jeg kan varmt anbefale andre at handle her..

Tak for de fem stjerner!

Håber at du bliver lige så glad for dit løbebånd, som du har været for vores service. Rigtig god fornøjelse!

fysioterapeut

Overholder ikke loven

Bestilte sent søndag aften min ordre. Onsdag er pengene trukket fra mit kort. Fredag ringer vi ind og hører hvornår den kommer, og den bliver først afsendt der.

Dette er ulovligt. Et firma må ikke trække pengene på kortet før varen er afsendt.

Desuden sender de ikke et trick and trace nummer, hvilket er direkte amatør agtigt.

Jeg fik da min vare, men er bestemt ikke tilfreds med servicen, og handler her nok ikke igen.

Svar til jeres svar, da jeg ikke vil linke min Facebook profil til Trustpilot:

Det er da som sådan udelukkende, om der går en eller to dage, eller en måned. Hovedsagen er at I bryder loven.
Der er ALTID dækning på et dankort, som jeg har betalt med, så det er en rigtig dårlig undskyldning.

Jeg synes det er grotesk, at I mener i kan manipulerer med loven, blot fordi det er lettere for jer, at sende 100 pakker af gangen, end 10, sin jeg føler der er sket her.

Jeg agter at få viderer til en højere instans. Virksomheder bør ikke bryder loven, det giver et dårlig billede for menigmand. Og en dårlig undskyldning gør det ikke lovligt.

Reply from Jyskfitness

Tak for dine to stjerner!

Når varen er klar til afsendelse hæver vi beløbet og for det meste sendes pakken samtidigt. Vi beklager at det ikke er sket i dette tilfælde.

Hvis din vare er blevet sendt efter at vi har trukket beløbet kan det højst dreje sig om en hverdag eller to, da vi ikke hæver beløbet før pakken kan sendes. Dvs. at vi ved at den er på lager. Desværre oplever vi oftere og oftere at der når vi har sendt varen ikke er dækning på kortet hvilket gør det nødvendigt for at tjekke før vi afsender. Vi kan naturligvis ikke finde på at snyde folk for deres penge og derefter ikke sende en vare.

Vedr. track and trace nr. vil vi til enhver tid hjælpe med at sporer pakken, det eneste det kræver at er kunden besvarer ordrer bekræftelsen med en kort besked om at varen ikke er dukket op. Da vi efterhånden sender fra flere lagere og med forskellige fragtmænd samt Post Danmark, er dette den nemmeste løsning. Det skal også nævnes at det er yderst sjældent at en vare forsvinder eller ikke dukker op hos kunden, inden for de lovede 1-6 hverdage.

Venlig hilsen JYSKfitness.dk

Top karakter

Den mest proffsionelle webshop, jeg til dato har handlet med. Til trods for 2
fejl leverancer, som Jyskfitness var uden skyld i, påtog Peter M. Hyldahl sig det fulde
ansvar og løste tingene imed hidtil uset høflighed, nærmest kammeratlig.
Top karakter og særlig tak til Peter :-)
Kim F.Rasmussen

Reply from Jyskfitness

Mange tak for de 5 stjerner!

Dejligt at vores bestræbelser på at yde den bedste service modtages med top karakter. Det motiverer til altid at gøre vores bedste.

Byttede uden stort sværslag

Jyskfittness leverede en fin service, da de fandt ud af et af deres produkter ikke levede op det der stod om den deres på hjemmeside. Det blev til en bytter med et tilfredsstillende resultat for alle - og med hurig og præcise svar, så jeg kunne komme i gang med ro.

Der kan I se igen: Jysk Fitness overholder ikke loven

Endnu et eksempel på dårlig kundeoplevelse, hvor Jysk Fitness ikke overholder loven. Se mit lange indlæg længere nede under overskriften "Dårlig kundeoplevelse".
Og så forsvarer indehaveren af Jysk Fitness igen sig selv på en tvivlsom måde. Han har ganske enkelt ikke styr på hans forretning. Og så prøver han altid at stille kunden i et dårligt lys. Sådan kan man ikke drive en forretning i nutidens Danmark.

Kære Bent Thougaard!

Trods dine trusler om at hænge os ud på trustpilot, syntes vi ikke at det er urimeligt at du skal betale for den vare som du har bestilt og modtaget. Du har bestilt via et kort der ikke kunne hæves fra (kan bevises)og har ikke ønsket at betale på anden vis, derfor har vi med din viden sendt sagen videre til inkasso.

Sagen er ganske enkel. Vi lever af at yde en god service, men altså også af at få betaling for de vare vi sender.

Som jeg også har fortalt dig via mail vil vi ikke bruge mere tid på denne sag trods alle dine chikaner. Og nej det drejer sig ikke om de sølle 350 kr. det er blevet til en principsag. Man skal ikke kunne true sig til at slippe for at betale.

Jeg er sikker på, at lige meget hvad du prøver at bilde folk ind, så kan vores kunder godt se hvad du er ude på.

JYSKfitness.dk

God service og hurtig levering

Bestilte en kondicykel og modtog den 2 dage senere, hvor den var stillet pænt ind i min carport som aftalt.

Super service.

Hurtig levering. Kvik reperation.

Sjælden god ervice

Uden tvivl et firma som jeg uden tøven vil (og har) anbefalet til venner og bekendte. Du laver en aftale, de holder den 100% - varen kommer til aftalt tid - kun ros her fra

Tak for de fem stjerner!

Dejligt når kunder vil bruge et par minutter på at anmelde deres oplevelse. Håber at vi får lov at yde samme gode service for de kunder du har sendt ind til os.

Kanon service og levering

Jeg bestilte en motionscykel søndag fik den leveret onsdag, der manglede et par skruer , som jeg talte med JyskFitness om det sent onsdag og fredag var cyklen helt klar til brug. Super service :-) PS og en fin hjemmeside

Reply from Jyskfitness

Tak for de fem stjerner og de rosende ord!

Dejligt med tilfredse kunder.

God træning!

Gode priser

Bestilte en "Mavebænk Kettler Lineo" via deres hjemmeside, og fik en bekræftelse hurtigt efter. Men en email der havde underlige symboler i stedet for æøå - ikke så fedt - ingen "afsendt" mail og ingen Track & Trace:-(

Men varen kom til tiden som lovet.

Fint...

Tak for anmeldelsen!

Det er første gang vi høre at der skulle være mærkelige tegn i ordrebekræftelsen. Vi vil nu undersøge om der kan være sket en utilsigtet ændring i opsætningen.

Vedr. Track and trace arbejdes der på denne del. Problemet er at vi sender fra flere lagerhoteller og med flere fragtmænd, samt Post Danmark, alt efter hvilket produkt der købes. Dette gøres for at holde fragtomkostningerne nede, da vi jo betaler fragten ved køb for over 1000,- kr. og kun tager 70,- kr. for fragt ved køb for under 1000,- selv om at det kan være tunge vægte.

Vi hjælper til gengæld gerne med at sporer en ventet pakke, hvis ikke den er dukket op inden for de lovede antal dage.

Vi ønsker dig en god træning samt en dejlig sommer.

Jyskfitness Details

Salg af fitnessudstyr til private, virksomheder og foreninger. Kettler, Everlast, X-care og meget mere.

Visit Jyskfitness