Kranz & Ziegler reviews

Kranz & Ziegler reviews

8.8

ØV noget rod

Har snakket med jer i dag om at nit ur ikke er kommet, men håber i finder det hurtigt.
Jeg har fået en pakke som jeg har bestilt efterfølgende og den er modtaget i dag. I har trukket pengene for uret men posten har ikke været med det og så snakker i om at finde en underskrift, ingen i vores hus har skrevet under for modtagelsen, men den fra i dag har jeg skrevet under på ?
Synes det er noget rod
Kranz & Ziegler

Reply from Kranz & Ziegler

Hej Jeannie,
Jeg er rigtig ked af at høre, at du har haft en dårlig oplevelse med din bestilling. Min kollega i kundeservice er igang med at undersøge sagen hos Postdanmark, og hun kontakter dig naturligvis også så snart, hun ved mere. Pakken er sendt herfra, derfor er pengene også trukket på din konto. Men der er tilsyneladende sket en fejl hos Postdanmark, og det forsøger vi at løse i fælleskab med Postdanmark. Du får besked så snart, vi ved mere herfra.
mvh
Nadia, Kranz & Ziegler

Top Nice,

Købte fødselsdagsgave til konen, 2 dage efter var gaven hjemme.. Fedt fedt fedt fedt handler helt klart igen her :-) 100% god service :-)

Perfekt og venlig behandling

Jeg behøvede lidt vejledning undervejs i handlen, grundet manglende lagervare. Alt forløb perfekt, og den dame, jeg mailede med var yderst venlig. I dag bestiller jeg igen en gave.
Venlig hilsen
Gyrithe Kiørbye

Let og overskuelig hjemmeside og hurtig levering

Kan varmt anbefale at handle på hjemmesiden. Det er første gang jeg handler der, og er yderst tilfreds. Intet at sætte en finger på

Ingen problemer

alt fungerede som det skulle, hurtig levering, produktet i fin stand og det vedhæng jeg havde købt var også pakket rigtig fint ind.

PERFEKT !!!!

Har handlet har før og vil uden nogen betænkeligheder handle her igen !
Nem og overskuelig hjemmeside og varerne kom dagen efter bestilling !
Kan kun anbefale Kranz & Ziegler med 10 stjerner ud af fem som man højest kan give :o))

Nemt og ligetil

Der var ingen problemer, og det var nem og hurtigt. Jeg bestilte til en butik, og der fik jeg at vide, at det var et godt valg, da Kranz og Ziegler online faktisk har bedre retur-betingelser end de selv kunne tilbyde :)

Der er ikke så meget at brokke sig over, smykket blevet leveret til butikken og havde ingen problemer med at det var en anden end mig der skulle hente det!

Det kunne dog bære fedt hvis det var muligt at bytte hos en forhandler...

Hurtig og rigtig levering

Hurtig og rigtig levering

Fin service

Hurtig levering og fin indpakning med oplysning om hvilket smykke der var i hvilken pakke. Jeg synes ikke så godt om , at man skal betale for indpakning vel vidende at det er oplyst inden man køber. Fysiske forretninger tager sig jo ikke betalt for gave indpakning. (Skal bare opfattes som en lille ting der kunne ændres på)

Tilfredstillende

Det var helt fantastisk god service, bestilte halskæden den ene dag og den lå i min postkasse én dag eller to efter. Kan helt sikker anbefale at handle hos Kranz og Ziegler

Tilfreds med handelen.

Bestillingen var i overensstemmelse med vort barnebarns ønske til hendes 13 års fødselsdag.
Desværre havde hun angivet en for lille størrelse, men en ombytning skete uden problemer i en forretning i Ballerup Centret.

Troværdig og indbydende hjemmeside/virksomhed.

Overskuelig hjemmeside. Fandt hurtigt det jeg søgte. Hurtig levering. Der gik 2 dage fra jeg bestilte til jeg havde min vare.

Yderst fin service, hurtig ekspedition, og tilfredsstillende.

Kan kun anbefalde andre og bestille smykker igennem Kranz & Ziegler webshop.

Smykkerne er lig med det man ser på billederne og fra da jeg bestilte til varen var leveret på min adresse gik der mellem 1-2 dage ;)

Kan kun sige det er god service og kvalitet.

Så det er ikke sidste gang at, jeg køber der igennem ;-) Glæder mig allerede til næste gang.

Let, enkelt og hurtigt

Og med gratis levering til deres partner forretninger, super!

Perfekt handel og super positiv oplevelse

Perfekt service med hurtig levering og skønne smykker. Helt tryg ved handlen så det kan absolut anbefales.

Kvalitet og god behandling

Det er en fornøjelse at handle via nettet hos Kranz & Ziegler. Man kan i ro og mag udvælge sine varer, bliver nemt ledt gennem betalingssystemet, og varen er kun meget få dage undervejs. Det er en god oplevelse.

Yderst tilfredsstillende :-)

Fin service, alt var som det skulle være, leveret til tiden.
Kan godt anbefale denne side til andre.

Ingen problemer overhovedet.

Jeg bestilte en gave, som jeg skulle bruge få dage efter. Bad om at ordren skulle annulleres, hvis den ikke kunne sendes inden for et par dage. Fik dagen efter en mail om at pakken ville være fremme den efterfølgende dag; og det var den.

Kranz & Ziegler Details

Visit Kranz & Ziegler