Kaalundsklinik reviews

Kaalundsklinik reviews

7.6

imødekommende, venlige og kompetente...

Jeg blev for 4 år siden opereret i mit ene knæ - meget vellykket og er netop blevet opereret i mit andet knæ i denne klinik. Jeg oplever Søren Kaalund som særdeles kompetent i sit fag og meget behagelig og imødekommende som person. Det samme kan siges om personalet iøvrigt, og her særligt sygeplejerske Hanne som var med før, under og efter operationen - Søde, lyttende, informative og særdeles kompetente - Jeg kan kun varmt anbefale denne klinik både på det faglige som på det personlige plan..

Ringe, arrogant og sløvt.

Dette sted er absolut ikke et sted jeg fremadrettet vil besøge og vil da heller ikke råde andre til det med mindre de har meget godt tid og ønsker at blive overset.

Havde en tid på klinikken kl. 9.00 (klinikken åbner kl. 9.00)
Der var ikke så mange i venteværelset og tre læger på arbejde, alligevel skal der gå 23 minutter uden der sker en disse.

Herefter henter jeg min jakke og gør receptionen opmærksom på at det er useriøst ikke at reagere på forsinkelser der er så store, hvilket jeg tror kom bag på receptionisten.

Is Kaalundsklinik your company?

Kaalundsklinik er en ortopædkirurgisk speciallæge klinik

Visit Kaalundsklinik