KAB reviews

KAB reviews

7.6

Kan kun anbefales

Aldrig haft problemer med at få dækket en skade og har altid fået super service!

Kan klart anbefales!

Min kæreste og jeg havde bilforsikring hos Købstæderne. Vi tog ned til den lokale Købstæderne i Lemvig, og fik en rigtig god service, samt hjælp til hvad forsikring var til osv. (da vi var helt nye på bilmarkedet).
Var kun kunde der i et år, da bilen så ikke kunne klare mere, men kan klart anbefales :-) Også til unge, da de tilbyder en MEGET mere fair pris end hos mange andre forsikringsselskaber (*host* Alka *host*)

Utrolig dårlig kundeservice

Det kan godt være at Købstædernes priser/præmier bestemt er attraktive, men når skaden så er sket - er de der OVERHOVEDET ikke for kunden, og er meget lidt samarbejdsvillige - ligesom tilbagesvar er en by i Rusland.
Selv deres direktør lover ikke hvad han siger.. Det er meget tydeligt, at den ene ved ikke hvad den anden gør.
Det er jo ikke et ønske man går rundt med, og drømmer om at man får brug for sit forsikringsselskab - men når skaden er sket - skal det altså bare virke, og det magter Købstædernes Forsikring IKKE.
Vi er igang med at finde et nyt selskab.

Ydermere har vi også haft den meget ubehagelige oplevelse, at få indbrud i vores hjem, ja vi har været hårdt ramt, men også her var Købstædernes Forsikring helt væk, og var i den grad meget mistroisk overfor os, dette til trods for at vi var 120% ærlige. Vi blev MEGET mistænkliggjort, igen dårlig kundeservice - kra Købstædernes side - ydermere var svartiden utrolig lang.

5-4-2014

Endelig ude af Købstædernes Forsikring - overskydende penge er sat ind på vor konto - SLUT - dejligt.

Super billigt og aldrig noget bøvl!

Vi har alle forsikringer hos Købstædernes forsikring, og er MEGET tilfredse, både med serviceniveau, prisen og ikke mindst samarbejdsviljen når skaden er sket. Vi har kun haft positive oplevelser, og aldrig bøvl - Selv en sag på husforsikringen som krævede udskiftning af en hel stueetage fik de til at forløbe gnidningsfrit! Og selv om vi har haft adskildige andre forsikringer til at give pristilbud, så har vi endnu ikke fundet nogen der kan yde bedre pris og dækning!

Meget fin service

Jeg kan kun anbefale købstædernes forsikring, der har meget fin service på flere punkter - men frem for alt så dækker de uden bøvl.

Som et forsikringsselskab skal være.

For nogen år siden var jeg uheldig og blev røvet på vej hjem fra byen Købstædernes Forsikring dækkede alt også kontanterne i min pung også selvom jeg først fik anmeldt skaden et år efter. Jeg har også haft andre skader hos dem og har altid fået dækket dem hurtigt og problemfrit.

Is KAB your company?

Visit KAB