Kabeltje reviews

Kabeltje reviews

Excellent
9.0

Zo snel, het lijkt...

Afgelopen vrijdag bestelde ik rond 20:00 uur een 4-weg kabelversterker. Voordat ik zaterdagochtend terug was van de boodschappen was de bezorgdienst al langs geweest; zo snel, het lijkt... afijn je snapt het wel. Daarnaast snelle duidelijke antwoorden op je vragen, superbedrijf, niets op aan te merken, dus een dikke 10!

Perfecte levering en artikelen

Kabeltje.com biedt een zeer uitgebreid assortiment niet alleen m.b.t. tot kabels maar ook accessoires. Eerder een 3 poorts schakelaar besteld voor optische aansluitingen, Ik wist eerder niet dat zoiets bestond, maar vond het bij kabeltje.com tegen een gunstige prijs. Werkt werkelijk perfect.
Reccent voor de tweede maal een bestelling geplaatst. De levering was wederom supersnel. De geleverde (optische) kabeltjes zijn van prima kwaliteit en de prijzen zijn wederom zeer gunstig. Ik zal zeker vaker een bestelling plaatsen.

Excellent

Have used this company several times. Product always as described, wide selection on the website, delivery very quick every time (next day). Exactly what you want from an online retailer.

Betrouwbaarheid, service en klantvriendelijkheid ten top!

Er zijn inmiddels meer webshops die kabels verkopen, maar Kabeltje.com was een van de eerste (of misschien wel de eerste?) en m.i. de beste!

Het assortiment is zeer uitgebreid, en als je iets specifieks zoekt wat niet op de site staat helpen ze je ook. Ik heb hier al diverse keren besteld, en ook een enkele keer gewoon een algemene vraag over een bepaald type kabel gesteld via de mail, maar je wordt altijd even vriendelijk, voorkomend en informatief te woord gestaan.

Dit is een bedrijf wat je kunt vertrouwen, en dat zeg ik niet lichtvaardig. Vraag advies en je krijgt eerlijk antwoord. Hier krijg je geen 'advies' in de richting van de eigen winkelkassa maar puur in jouw belang als klant! Er zijn een aantal winkels die echte service en klantvriendelijkheid hoog in hun vaandel staan, dit is er één van.

Boeien als het ene kabeltje bij firma A iets goedkoper is en het andere bij firma B. Veel scheelt het allemaal niet, en een bedrijf als Kabeltje.com is toch al veel goedkoper dan de 'gewone' elektronicawinkels en bouwmarkten. Ik vergelijk het al niet eens meer, ik koop liever bij een winkel die service biedt en goed, deskundig advies geeft. Bij Kabeltje.com.

Zeer goed en snel!

Op tijd besteld en ook op tijd geleverd.
Helaas had men een verkeerde kabel naar me toe gezonden. Hierover contact met ze opgenomen en dit werd direct hersteld.
De verkeerde kabel (was wel goed besteld) mocht ik met een antwoordnummer retourneren en de volgende dag lag de nieuwe kabel alweer in de brievenbus.
Waar gewerkt wordt, worden soms fouten gemaakt. Deze fout werd snel en goed opgelost. Dus wat mij betreft 5 sterren.

goed

Alles verliep naar wens

Ruim aanbod en toch niet duur

Prima bedrijf. Ik heb al twee keer iets besteld en beide keren werd het meteen de volgende dag netjes geleverd.

Daarnaast, belangrijker nog, hebben ze hier een uitgebreide keuze in allerlei kabeltjes. Vooral als je een niet standaard-kabeltjes moet hebben is dit een uitkomst.
Bij de ene bestelling ging het om een VGA genger-changer, de andere keer om een usb mini stekkertje. Geen hele bijzondere kabels maar toch mooi niet in de reguliere speciaalzaken te verkrijgen en wel bij 'kabeltje'.

Tevreden klant

Goede service en snelle levering van een lekker breed assortiment. De navigatie ziet er wat kneuterig uit maar het is wel duidelijk: als je weet wat je zoekt kun je het vinden. En duur is het niet. Ik heb er drie keer besteld en ben drie keer heel tevreden.

Uitstekende supersnelle service

Bij kabeltje.com op maandag een product besteld, 's middags bevestiging van verzending en de volgende dag 's ochtends geleverd. Supersnel en helemaal naar wens. Echter was het product defect, dinsdagmiddag contact gehad, daarna toezegging gekregen voor een nieuw product. Woensdagochtend nieuw, werkend product ontvangen. Supersnel, uitstekende telefonische bereikbaarheid en vakkundig advies. Een voorbeeld voor andere webwinkels!

Super service

Kabel besteld; niet (of verkeerd) bezorgd. In ieder geval niet ontvangen. Zonder problemen een nieuw exemplaar binnen een week ontvangen. Bovendien zeer vriendelijke communicatie
Ik ben vaste klant geworden

Erik Oliemans

Fantastisch!

de ene dag om 19:30 besteld. de dag er na bezorgt! keurig een track en trace nummer gekregen en achter af word me gevraagd of dat alles voldeed.

dikke plus!

goedkoop en snel!

Ik heb meerdere malen kabels besteld bij kabeltje.com
Diverse optische kabels en hdmi kabels.
Goedkoper kon ik ze niet vinden op het internet, en de levering was ontzettend snel. Hun maken waar, wat ze zeggen; voor 17:00 besteld de volgende dag in huis. Dit is een webshop waar je als klant op zit te wachten!

alle kabels, minder snel

kabeltje (dvi converter) besteld via deze shop, echter er wel vervolgens 2 weken op moeten wachten. wel goed verpakt.
Hoop dat de leveringen wel sneller worden in de toekomst

Top!

Ik heb al twee keer een bestelling geplaatst en de levering was allebei de keren snel.
Na een een tijdje kreeg ik een storing in een hdmi kabel die ik bij hun had besteld. Ik had ze op de hoogte gebracht en ik ging er van uit om pas over een paar dagen antwoord te krijgen, maar ik had dezelfde dag een mail terug gekregen die ik de dag daarop pas las. 5 minuten na het lezen van de mail lag er een pakje op de deurmat met een nieuwe kabel er in.
Ik wist niet eens of de oude kabel terug gestuurd moest worden, maar heb dit maar gedaan.

Ik heb zelf veel slechte ervaringen met internetwinkels die hun levertijden langena niet nakomen en slecht reageren op email, maar kabeltje is daar de uitzondering op. Top!

Eerste bestelling goed afgehandeld

Tijdje terug diverse kabels besteld. Voorraad status stond goed op de website aangegeven. Website is duidelijk en spreekt voorzich. Prijs niveau is prima (niet duur). Alle kabels snel (binnen de verwachte levertijd) en goed geleverd.

Is Kabeltje your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?