Kadecshop reviews

Kadecshop reviews

Very low
1.7

Ingen varer og kontakt

Bestilte varer på deres webshop. Modtog dem aldrig, prøvede både at ringe og skrive til dem. Efter længere ventetid svarede de endelig på min mail- der var sket en fejl og de lovede mig at varene ville blive sendt afsted med det samme. Efter yderligere ventetid, måtte jeg endnu engang skrive til dem. Til sidste opgav jeg overhovedet at modtage varerne og blev nu ved med at skrive at de skulle tilbagefører pengene. Heldigvis er de blevet tilbageført nu, men det var en lang kamp.
Kan på ingen måde anbefale dem, da det er snyd og humbug. KØB DINE VARER ET ANDET STED

Frataget e-mærket

Info til mig selv - De er frataget e-mærket

Umulig at komme i kontakt med

Jeg bestilte en vase i lørdags, som skulle bruges til gave. Der stod at den ville være leveret fra 1-3 dage, men jeg har ikke modtaget noget. Jeg har ringet et utal af gange, men enten er der optaget eller også får jeg bare en telefonsvare. Min mail er der heller ikke blevet svaret på. Nu har jeg så skrevet og annulleret min ordre, men hvordan kan jeg egentlig vide om den bliver det, når man ikke får noget svar. Jeg venter spændt...

Profilfoto snyd?

Er jeg den eneste der synes det er underligt, at stort set alle de positive "anmeldelser" er uden et rigtig profil foto??? ( ansigt )

Utroværdig butik

Jeg bestilte poser til en Vipp spand. Fik en odrebekræftigelse, men ingen poser. De trak beløbet på min konto til trods for, at de i egne handelsbetingelser skriver: at beløbet først trækkes når varen er afsendt.Det er direkte bedrageri.
Det telefonnummer der fremgår af ordrebekræftigelsen er fiktivt.
Det nummer der står på hjemmesiden besvares KUN af en telefonsvarer.
Jeg mailede 4 gange og fik den ene gang svaret, at vi vender tilbage inden 24 timer. Ellers hørte jeg intet. Jeg måtte bruge tid til at gøre klar til en politianmeldelse og da jeg oplyste dem om det, så kom mine penge retur.
I skrivende stund kan man stadig købe poser til Vipp og der står intet om, at de har problemer med leveringen.
Hold jer langt væk fra handel med den butik, betal hellere en tier mere et andet sted.

Dårligste netbetik ever!!

kadecshop.dk får mine dårligste anbefalinger.

De hæver pengene på ens konto men sender aldrig varerne. De tager ikke telefonen i deres telefonåbningstider. De melder tilbage på mail, at de vil undersøge sagen (2 gange), men efterfølgende hører jeg intet fra dem.

Jeg fik IKKE pengene retur - ej heller mine varer.

Godt at man kan lave en indsigelse i banken og på den måde få sine penge retur fra Nets... pyha... skodbutik!!

Anbefaler ikke Kadecshop

3. juni: bestilte min vare og modtog ordrebekræftelse. Leveringstid ifølge hjemmeside: 1-3 dage.
12. juni: intet hørt eller modtaget - sendte en "rykker"-mail til Kadecshop
14. juni: svar-mail om at varen er udsolgt - forventes inden for 12-14 dage, hvilket jeg takker nej til.
16. juni: i dag kan man stadig lægge min vare i indkøbskurven på kadecshop.dk - og der står stadig, at leveringstiden er 1-3 dage.

Det er for dårligt, at firmaet ikke informerer om, at en vare, man har bestilt, er udsolgt - og at man selv skal rykke for det.
Det er for træls, at firmaet ikke opdaterer deres hjemmeside med "midlertidigt udsolgt" eller "leveringstid forlænget til 12-14 dage" eller lignende. Utroværdigt.

2 stjerne for at svare relativt hurtigt på min mail, men jeg vil IKKE anbefale andre at bruge kadecshop.dk.

Dårligste internetforretning jeg nogensinde har handlet med!

Jeg har gået og ventet på min vare siden den 30. maj, hvor jeg fik besked om, at nu ville jeg modtage min vare en af de nærmeste dage. Jeg har endnu ikke modtaget noget og pengene har de trukket allerede den 22. maj. Jeg har heller ikke fået svar på min mail af den 6. juni, hvor jeg har efterlyst varen og spurgt om den overhovedet var afsendt. De gode internetbutikker sender en mail med besked om at varen er afsendt. Hvordan kan den Kadecshop være blevet godkendt af e-handelsforeningen?

Hold jer væk

Endnu en netbutik, som tilsyneladende har valgt svindel og humbug som deres levevej.

Hold jer væk. Det handler ikke om leveringstider eller manglende respons. Det handler kort og godt om systematiseret snyd.

Jeg har nu måttet tage kontakt til min advokat for et latterligt beløb.

Stop! De leverer ikke.

Brug dem ikke- De leverer ikke varen, lyver om ventetider og tilbagebetaler ikke når man fortryder sit køb.

Ren svindel...Modtog aldrig vare og fik først Dankort betaling retur gennem min bank

Ren svindel...Modtog aldrig min bestilling og fik først min Dankort betaling på 4000 retur da jeg tog kontakt til min egen bank og PBS. Leverandøren er dybt useriøs og lover, at varen er sendt og trækker pengene hurtigt med ingen mulighed for at få denne betaling retur.

Leverandøren udviser ingen service og mangler total opfølgning på direkte henvendelser via mail og telefon. Denne skyldes ifølge leverandøren sygdom, ferie og manglende personale med det eneste resultat at trække sagen ud.

Jeg kan på ingen måde anbefale Kadecshop og kan kun anbefale andre ikke at begå samme fejl som jeg og hvis betaling har fundet sted at tage direkte kontakt til sin bank for direkte indsigelse af betaling.

Svarer ikke

En ordre bliver ikke leveret i løbet af mere end 14 dage.
Der bliver ikke svaret på telefon og en besked på voicemail bliver ikke fulgt op.
Der bliver ikke svaret på mails.
Men - et ønske om at bekræfte en annulleringsmail bliver omgående imødekommet. Virksomheden eksisterer altså!! Den har bare ingen service.

Ingen svar på noget før man skruer bissen på!

Bestilte for næsten 1000 kr varer som blev trukket på min konto næste dag. Der kom dog ingen varer. Jeg prøvede at maile og fik ingen svar, ventede et par dage. Hvor jeg så ringede, men deres nummer er ude af drift. Der efter fik de en mail om at reagerede, annulere min ordre og returnere mine penge da jeg elllers ville kontakte min bank og Forbrugerstyrelsen. Så kom der sørme svar og mine penge gik ind på kontoen samme dag. Hold jer langt væk fra denne butik.

Rystende oplevelse

Få nogen til at svare på telefonen!! Har en gang prøvet en hel uge at få fat i jer... For ringe!

Utroværdig

Bestilte varer for godt 5 uger siden. Ingen levering. Hver gang, hvis man fik kontakt/information, så fik man besked om levering i næste uge.

Ingen levering, intet svar på mail

Der sker ikke noget når man skriver, og har heller ikke modtaget min ordre. Bestilt for over en måned siden.

Find et andet sted at handle

25 dage efter bestillingen har jeg nu valgt at annullere min ordre. Én ting er lang leveringstid, noget andet er at man ikke får svar på sine henvendelser, og når man gør, så lover de noget, som de ikke holder. Nu gider jeg ikke mere.

Det er ganske enkelt for dårligt.

Jeg handler meget på nettet, og synes, at man næsten altid får god service og hurtig levering. Kun én gang før har jeg været ude for en lige så dårlig service som hos Kadecshop.

Elendig kundeservice :-(

Skønne produkter i butikken (derfor en stjerne i anmeldelsen). Jeg bestilte en vare, som ifølge hjemmesiden kunne leveres inden for 1-3 dage. Stor glæde :-) Men efter 6 dage havde jeg intet hørt eller set, så jeg sendte en mail som anbefalet på siden. Ingen respons. Kontaktede herefter butikken telefonisk. Sød betjening: 'Vi undersøger sagen og ringer eller mailer til dig i løbet af dagen'. Hørte intet - ringede dagen efter igen: 'Den er på vej - kommer i dag eller på mandag med pakkeposten'. - Ingen vare ankom.
Ringede igen og igen og igen ... kunne nu ikke komme igennem på telefonen et par dage :-(

Fik til sidst fat i dem - knap 3 uger efter bestilling - men telefonforbindelsen blev afbrudt. Og 45 min efter modtog jeg en mail, hvor de beklagede ikke at kunne levere varen og derfor havde tilbageført min indbetaling (- som var blevet trukket ved bestillingen. Utjekket!). Pengene ér gået ind.

Irriterende lang ventetid på levering

Jeg bestilte en pakke med 10 ruller VIPP-poser hos Kadecshop.
Der stod leveringstiden var 1-3 dage og prisen var langt billigere end hos andre netbutikker, så selvfølgelig slog jeg til.

Da der var var gået 11 dage uden pakke ringede jeg til butikken, men endte med at måtte sende en mail, da der ikke var nogen der svarede telefonen.
Svaret på emailen kom hurtigt, det var åbenbart Post Danmark der havde lavet en fejl og de lovede at komme med pakken dagen efter.

Efter yderligere 2 dage uden pakke kontaktede jeg butikken igen på email og svaret kom igen hurtigt. De var kede af at høre at pakken ikke var nået frem, men lovede at sende en ny.
Det gjorde de og dagen efter fik jeg leveringen - altså efter 18 dage, ikke 1-3 dage som skrevet på deres hjemmeside.

Men jeg fik mine varer, dog ikke uden megen irritation, og er sikker på at hvis jeg skal handle der igen bliver det i deres fysiske butik. Der kan man vel få varerne med sig med det samme :-)

En ordenlig undskyldning kan redde meget

På trods af et dårligt førstehånds indtryk, vil jeg gerne ændre min tidligere anmeldelse på til 4 stjerner. Og her er grunden:

Jeg forsøgte at købe en lysestage en gang i november, men pakken nåede aldrig frem. Samtidig var det ret irriterende at der ikke skete noget, når jeg kontaktede dem og bad om at få pengene retur.

Men da jeg blev ringet op af kadecshop, var jeg glad for at få en stor undskyldning. Jeg fik at vide, at pengene nok skulle komme retur med det samme, og samtidig fik jeg en flot kompensation for tiden jeg har måtte vente på min pakke.

Jeg er glad for at kadecshop besluttede sig for at henvende sig til mig, da det ændrer min opfattelse af deres serviceniveau meget. Det lader til at der her er sket en smutter, som kadecshop også blev klar over, og i stedet for bare at ignorere det, har kadecshop tacklet problemet flot.

Visit Kadecshop