Kære Børn reviews

Kære Børn reviews

8.9

god service

god service og pricerne er meget ok.

Fantastisk service, hurtig levering og kan varmt anbefale denne hjemmeside.

Der var super god service, ringede og havde en god snak med den søde medarbejder, som rådgav mig om fordele og ulemper ved babydyner, så jeg ud fra det kunne tage det rigtige valg.

godt produkt, hurtig levering

Fik det jeg havde bestilt i løbet af få dage

Fin handel

Levering til tiden, varerne er som de skal være. Ikke noget at brokke sig over.

meget hurtig levering

bestilte varen ved middags tid, modtog den dagen efter med posten, intet at klage over.

Hurtig levering og god service

Super fint at man kan maile til webshoppen og få hurtigt svar. Og derefter lynhurtig levering (1-2 dage) Kan varmt anbefales! :)

5 stjerner!

Hurtig levering og perfekt vare - klart 5 stjerner!

Oven i købet pakket fint qind

Vi fik bestillingen pakket ind uden ekstra omkostninger og leveret meget hurtigt. Kunne godt tænke mig mulighed for levering med GLS på tankstationer.

God handel

Nem internetside og gratis levering til døren.

Hurtigt og effektivt

Har lige modtaget en pakke fra Kære Børn. Det var anden gang. Første gang var jeg ellers gået i panik over, hvor vi nu skulle få blespandsposer fra, da den lokale Kære Børn-afdeling lukkede, men så blev jeg anbefalet netbutikken. Denne gang er der åbnet en ny Kære Børn ikke så langt fra den gamle, men jeg valgte alligevel netbutikken og det gik stærkt med at få mine varer. Det gik endda hurtigere, end hvis jeg skulle have fundet tid til at køre ind til byen og se den nye Kære Børn-forretning.

Hurtig levering og gode produkter

Mine varer blev sendt med det samme og levede op til mine forventninger.

Super!

De ringede til mig for at høre, hvornår jeg skulle bruge varerne. Havde skrevet i kommentarfeltet, at nogle af tingene skulle pakkes ind. De ringer om mandagen, hvor jeg har bestilt tingene om lørdagen, at nogle af tingene kom senere hjem, men garanterede at gaverne kom senest torsdag og hvis de andre varer, som ikke var til gave, ikke nåede at komme hjem, så blev de sendt seperat, uden beregning. Varerne kom som lovet torsdag, og blev givet i gave om søndagen til barnedåb. Det var sgu god service, og gaverne var så fint pakket ind :-)

Super oplevelse

Bestilte om eftermiddagen, og fik varerne næste dag. Det var bare super :-)

Helt utrolig dårlig kundeservice!!!

Vi har lige købt en Emmaljunga klapvogn med 15% rabat i weekenden. Vi fik af vide, at der kunne være op til seks ugers ventetid, hvilket var helt fint. Efterfølgende (3 dage efter) ser vi at der er 20% på alle Emmaljunga klapvogne i både Babysam og ØnskeBørn. Vi henvender os derfor i butikken, hvor vi har købt vognen for at høre om vi kan annullere ordren eller evt. få differencen. Ordren kan ikke annulleres, da det er en tilbudsvare og vi kan ikke få differencen. Nu drejer det sig ikke om de sølle 285 kr som udgør differencen, men udelukkende om princippet!!!! Dårlig stil og det gør helt sikkert, at vi ikke handler der igen. Vi fik super service ,da vi købte vognen til 4845 kr, men ingen service efterfølgende!!
KÆRE BØRN

Reply from KÆRE BØRN

Hej Jane

Beklager at du haft en dårlig oplevelse i en af vores fysiske butikker, det er ikke en normal holdning i Kære Børn. Vil blot høre hvilken butik du har handlet i så vi kan tage fat i dette problem, for Kære Børns politik er helt klart at alle kunder skal gøre glade og tilfredse. Håber ar du vil tage dig tid til at besvare denne mail, så vi kan få løst problemet??

Du kan svare her eller på denne mail: lene.schiott@gmail.com

Med Venlig Hilsen

Lene Schiøtt
Kære Børn

Nemt og hurtigt

Nemt at handle med Kære børn - hurtig levering :)

Hurtig levering - ingen problemer.

Super og hurtig betjening

Virkelig god service og varene kom i løbet af 2 dage.

Det kan gøres bedre

Service, tillid, overblik på website er i top! - Men hvor svært kan det være at sende en mail når varer er afsendt, med et tracking nummer så man rent faktisk ved hvornår varen kommer??

nemt, hurtigt og problemfrit

nemt, hurtigt, problemfrit

fabelagtig service

Virkelig god kundeservice og hurtig ekspedition.

Kære børn - et sikkert valg

Om os kærebørn.dk

Hos Kære Børn har vi alt hvad du som forældre skal bruge, både til det den helt nyfødte baby og til de større børn. I vores udvalg af barnevogne og klapvogne kan du finde modeller der tilfredstiller alle dine behov og ønsker, og vores omfattende udvalg af børnemøbler gør dig i stand til at indrette børneværelset på den bedste måde for dig og dit barn.

Visit Kære Børn

Kontakt vores kundeservice