kaffeagenterne reviews

kaffeagenterne reviews

9.5

Meget tilfreds med alt-vare og levering

Det var super nemt at handle i webshoppen og jeg fik lige hvad jeg havde brug for af varer :)

smærtefrit

bestil den ene dag og modtag næste, kan det være næmere

Fantastisk kaffe, folk der vidste hvad de snakker om - og forretning/webshop der duer!

For mig handlede mit først køb hos KaffeAgenterne om kaffe - god kaffe. Jeg fik ideen om at riste mine egne bønner - og fandt den bedst vejledning hos... Kaffeagenterne!
Jeg bestilte mine bønner - fik hurtigt en mail om at de var sendt - og modtog dem dagen efter.
Jeg brugte vejledningen fra kaffeagenterne og blev belønnet med den bedste kaffe længe!!!!
Den professionelle tilgang kombineres her med en passion for kaffen! Det kan ses i alt fra bønnerne, over mælkeskummerne, til maskinerne etc. Hos kaffeagenterne går du ikke forkert i byen!

Bestilling og levering perfekt.

Ikke sidste gang at jeg bestiller igennem agenterne, bønnerne friskristet og vaniljen fyldig og kraftfuld i duften, som lovet på hjemmesiden.
Mvh.Dennis :)

Ingen slinger i valsen! Fik den bestilte kaffe dagen efter bestillingen!

Meget tilfreds

"Bønner" der bliver hørt !

Super hurtig leverance, og rigtig god advisering undervejs. Ingen kritikpunkter eller forbehold :-)

Rigtig god kaffe og te

Kaffeagenterne har et godt udvalg af både kaffe og te. Jeg har indimellem haft problemer med at det leverede ikke helt svarede til det bestilte, men det er blevet bedre på det seneste - og ellers bliver det altid rettet. Kan anbefale kaffeagenterne.

God kaffe butik

Jeg har handlet hos Kaffeagenterne nogle gange. De yder god service me mangler efter min mening lidt større udvalg på grønne kaffebønner.

MVH
En tilfreds kunde

Lækker kaffe til en formidabel pris

Bestilte for noget tid siden et sæt med forskellige kaffe bønne typer som jeg selv ristede og kværnede. Det var en utrolig god oplevelse og Jeg fik smagt en masse nye typer kaffe.

Hurtig levering og fantastisk kvalitet

Til de ansatte hos Kaffeagenterne,
Tak for for en fantastisk service og rigtig hurtig levering. Bestilte varene kl 10 om formiddagen - dagen efter kl 9 om morgen fik jeg besked fra GLS om at varen var leveret det aftalte sted - det kan ikke gøres bedre.
Jeres hjemmeside har rigtig gode beskrivelser af jeres produkter, og de underliggende kommentarer er rigtig gode - især når man er nybegynder.
Har fået pakke fra jer igen idag - samme service - mindre end et døgn efter det er bestilt - er det leveret.
Stor respekt herfra for jeres koncept, mindre end 5 stjerner kan ikke gøre det.
Per / Amager

Super sted

Altid god og hurtig service og god kaffe 😄

Stort udvalg og hurtig levering

Stort udvalg af rå kaffebønner og der kommer hele tiden nye til. Derudover er der et stort udvalg af tilbehør for at lave en god kop kaffe.
De levere hurtigt og varerne er fornuftigt pakket.
En enkel gang har jeg oplevet at det tog længere tid, da jeg bestilte en kafferister. Det ville have været rart med en mail, såfremt leveringen skulle trække ud.
Ole

Der bør ikke gå 4 dage (hverdage) før jeg får min kaffe.

Det er dejlig kaffe i leverer -men når jeg skal vente 4 dage på at få leveret min kaffe, kan jeg lige så godt købe den i butikkerne.

Ualmindelig god og hurtig service - og suveræn kaffe!!!

Når man er desperat og er løbet tør for espressobønner - så er det bare suverænt at kaffeagenterne sender de lækreste friske bønner samme dag som man bestiller, og så henter man det næste dag i den lokal kiosk.
Bedre service kan man bare ikke få, og selvom jeg har prøvet meget forskelligt kaffe gennem årene er de friske bønner fra kaffeagenterne bare de bedste!!!

Super kaffeshop med lækre kaffer til små priser.

Et bredt kvalitetssortiment til yderst konkurrencedygtige priser. Lynhurtig ekspedition og uden fejl. Desuden har jeg oplevet hyggelig bonusgave. God karakteristik af de enkelte produkter.
MIN FASTE KAFFELEVERANDØR!

super levering og gode tilbud

Har handlet forskellige ting og har aldrig haft problemer. Har oplevet forskellige bonus poser med slik og termokrus.... virkelig god service.

Super lækkeret kaffe og billigt

jeg kan varmt anbefale kaffeagenterne, man får meget mere ud af kaffen og billigere en supermarked (lavazza) og hurtig levering.

alt var bare i orden, næsten

Priserne er fine, godt udvalg og kvaliteten i orden.
Men de grønne bønner jeg havde bestilt var der gået hul på en af de papirsposer de var pakket ind i. Det var ikke så fedt med bønner i hele kassen.
Men, ellers er jeg glad for ordren, men vil ønske de fandt noget stærkere end de papirsposer eller får dem pakket så der ikke går hul på dem.

Har rettet anmeldelsen. Fik tilbudt en gratis erstatningspose, der først ikke kom, men da jeg gjorde opmærksom på det kom den efter 2 dage. Det er faktisk mere end jeg havde forventet. Men, et minimum af irritation har der da været, men jeg handler der helt sikkert igen.
Kaffeagenterne.dk ApS

Reply from Kaffeagenterne.dk ApS

Hej Hans,

Skriv lige dit ordrenummer, så sender vi dig en erstatning for den ødelagte pose :-)

Venlig hilsen
Thomas
kaffeagenterne.dk

Dejlig kaffe, god hjemmeside og god service

Jeg har kun haft gode oplevelser med kaffeagenterne. Har både handlet online, været i deres fysiske butik efter varer og har skrevet lidt mails frem og tilbage med dem. Super service hele vejen igennem.

kaffeagenterne.dk's service

30 dages fuld returret

Vi tilbyder dig 30 dages fuld returret på dine varer.

Ingen udgift ved reklamation

Vi betaler udgifter til fragt ved reklamationer.

Sender samme dag

Ved bestilling inden kl. 14 sender vi 95% af alle ordrer samme dag.

Salg af rå og ristet kaffe fra eget risteri i Århus. Endvidere specialist i espressomaskiner, kværne, kafferistere m.m.

Visit kaffeagenterne

Kontakt os på: