Kagebutikken reviews

Kagebutikken reviews

7.4

Levering som lovet, får de varer jeg har bestilt, er fuld tilfreds. Fragtprisen er også helt okay.

Professionel service og kvalitets produkter.

Ønsker man det bedste af det bedste, med de "rigtige" ingredienser, så går man ikke forgæves i Kagebutikken. De er meget service mindede og øser ud af deres viden, selv til novicer i kagekunsten.

Deres webshop er rigtig god og varerne sendes hurtigt og forsvarligt.

Kun de bedste anbefalinger herfra.

Super god vejledning.

Personalet i Kagebutikken er altid parat til at hjælpe, hvis man har brug for råd til en speciel kage.

Den bedst service, altid venlig betjening, hjælpsomhed trods travlhed.

Jeg har handlet hos Kagebutikken i Albertslund gennem mange år og altid mødt et venligt og lyttende personale. Gode råvarer og en stor tålmodighed når jeg har haft spørgsmål, er altid gået derfra med en god oplevelse.

ABSOLUT DÅRLIGSTE KUNDESERVICE JEG HAR OPLEVET

Jeg ville give 0 stjerner men det kan man ikke.
Jeg købte et kagestativ med plads til 4 kager der skulle bruges til min datters bryllup. Det gik fint med at samle det og kagen stod i et tilstødende lokale inden den skulle serveres. Men da vi så ville servere den knækkede den nederste kagepind og hold da lige op en kage jeg så stod med og flere dages arbejde ødelagt og en datter med et meget stift smil. Jeg skrev til kagebutikken og fik ingen respons, så det er altså en butik der kun vil sælge, men ikke yde den mindste kundeservice.

Kan absolut IKKE anbefales - kundeservice er ikke eksisterende.

Efter denne anmeldelse fik jeg endelig svar fra Kagebutikken - derfor kan jeg helt sikkert fastholde at kundeservice ikke findes i det firma - magen til nedværdigende svar skal man lede længe efter. Der blev bl.a. sat spørgsmålstegn ved hvorfor jeg havde købt stativet i juli og først rettede henvendelse i september - tja nok fordi jeg ikke regnede med at lave en kage på 4 etager mere end en gang:
for god ordens skyld kan i se lidt af deres svar til mig her - så i kan få en fornemmelse af firmaets kundeservice:

Jeg kan se i systemet ordren er købt i slutningen af juli. Hvornår var din datters bryllup, siden du åbenbart først henvender dig i september?

Desuden fortsætter sagen her pr. mail eller telefon, da vi er her for at hjælpe dig med reklamationen og ikke via Trustpilot.
Kagebutikken

Reply from Kagebutikken

Hej Jeanne
Jeg stiller mig meget undrende over at du intet svar har modtaget. Vi tager reklamationer meget alvorligt, idet vi SKAL gå tilbage til vores respektive leverandører, så de kan se om der er produktionsfejl i en serie. Vi udbeder os altid om billeder af det der er gået i stykker - også for dokumentation for leverandøren og andre gange vælger kunden at komme ind til os og få en dialog og medbring det defekte.

Så derfor vil jeg gerne bede dig komme eller ringe samt maile et billede af kagefadet.

Vi har ikke modtaget din mail, ellers var den blevet besvaret. Dette vil jeg meget gerne understrege.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Monika
KageButikken

Føler mig snydt!

Pga fejl på deres hjemmeside modtog jeg kun halvdelen af hvad jeg havde bestilt!
Det er man hos kagebutikken ligeglad med og man er åbenbart også ligeglad med om kunderne er tilfredse eller ej.
Man har hos kagebutikken ikke i sinde at løse problemet overfor mig som kunde. Jeg føler mig snydt!
Øv for en kundeservice eller mangel på samme!
Kagebutikken

Reply from Kagebutikken

Hej Anette. Jeg er ked af, at du føler dig snydt. Vi behandler altid vores kunder ordentligt med respekt og i god tone, men nu er der 2 sider af samme sag. Du har fået præcist det, der står i din ordre bekræftelse, som du selv har godkendt. Vi mener selv, vi yder en god service overfor vores kunder. Fx blev dine varer allerede sendt dagen efter du havde lagt ordren ind og da vi var i dialog med dig, tilbød vi dig at tage varen retur, men dette afviste du. Vi vil gerne løse problemet, og indrømmer gerne, hvis vi har begået fejl, men i dette tilfælde har du modtaget lige præcist det, som fremgår af ordrebekræftelsen og fakturaen. Du er velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker en yderligere dialog. Med venlig hilsen KageButikken

Super service i butikken, altid glade og smilende.
Bestiller man via nettet og henter er det pakket og klart til afhentning inden man stort set har talt til 10.
Vender gerne tilbage flere gange.....

Lidt uoverskuelig website og småfejl på produkterne

Siden er ikke så nem at finde rundt på før man har været der et par gange. Jeg bestilte bl.a. nogle fondant roser og en marcipan figur. Roserne var rystet rundt i æsken og derfor ikke alle lige pæne - den kan dog skyldes posten og skal derfor ikke tælle i bedømmelsen. Men marcipanfiguren var ikke nær så pæn som på billedet. Øjnene på den lille babydreng var tegnet skævt og forskudt i forhold til hvordan den burde se ud. Det var jeg lidt ked af ikke at kunne nå at gøre noget ved, da den skulle bruges til min søns dåbskage.

God service, hurtig levering og rimelig priser.

Skøn kundeservice og lækre produkter!

Jeg har efterhånden handlet i kagebutikkens netshop mange gange og der er gået fejlfrit og uden problemer hver gang. Kundeservice har været så søde når jeg har kontaktet dem, bl.a. sendt varer lynhurtigt da jeg var meget sent ude og skulle bruge varene til en fødselsdag nogle dage efter. Super super super!!:o)

Eneste men er deres fragt, den er ret dyr. Savner en mulighed for at vælge f.eks. brevlevering som bpost

Altid hjælpsomme og hurtige med svar på eventuelle spørgsmål. Hurtig levering. Har de bedste fromager og den bedste fondant.
Årsagen til at der ikke gives 5 stjerner skyldes de noget høje forsendelsesomkostninger. Jeg er klar over, at det ikke er gratis at sende en pakke, men det vil være rart, hvis man f.eks. opnår fri fragt ved køb over et vist beløb. Derudover savnes der kurser i det jyske

De har bare den bedste fondant!

Kagebutikken har den ultimativt bedste fondant: smager super godt og er nem at arbejde med. Derudover har de et meget bredt udvalg, og fin indpakning og levering til tiden.

Super netbutik.

Har helt klart kun haft gode oplevelser med mine bestillinger af vare. Handler gerne her igen.

Alletiders kage-butik på nettet!

Super udvalg. Super hurtig levering. Handler der helt sikkert igen!

Hurtig levering trods juletravlhed

Jeg bestilte mine varer den 20.december om aftenen og de blev sendt allerede den efterfølgende formiddag. Overskuelig hjemmeside og godt varesortiment på kagebutikken.dk.

Nægte at bytte dårlig fondant. 2 gange!

Kagebutikken.dk har 2 gange solgt dårlig fondant til os og begge gange erkendt at fondanten var dårlig. De nægtede begge gange at give penge tilbage eller bytte til nyt fondant.

Her hele historien:
Vi købte fondant til bryllups kage hos kagebutikken.dk og var selv inde og hente dem. Fondanten viste sig at indeholde store sukker krystaller og var uegnet til at lave kager af. Vi ringende til kagebutikken og fik at vide at de havde haft en produktionsfejl i det parti vi havde fået.
Vi spurgte naturligvis og vi kunne fået byttet fodanten da den jo var fejlproduceret. Det afviste kagebutikken fordi det havde stået i deres nyhedsbrev at de havde problemer med det parti fondant. Vi var ikke blevet gjort opmærksom på problemerne med produktionen da vi købte. De nægtede forsat at bytte fondanten da vi burde have læst nyhedsbrevet.
Alligevel nægtede de at bytte fondanten da vi åbenbart burde have læst deres nyhedsbrev inden vi købte!

Men bryllupskagen skulle jo bages og vi købte nyt fondant af kagebutikken. De forsikrede at de havde fået rettet problemerne med produktionen og der helt sikkert ikke var krystaller i deres fondant. MEN den fondant havde også krystaller og var ubrugelig til at lave kage af.
Vi ringende til kagebutikken og sagde at den nye fondant var dårlig. Det afviste de. Vi var så forbi med fondanten og de indrømmede at fondanten var dårlig og uegnet til brug, men ville hverken give os ny fondant eller penge tilbage.

Vi var ellers faste kunder og har købt masser af udstyr. Men det er slut nu.

God butik, god service, god levering

Første klasses kagebutik

Jeg har handlet ved kagebutikken i mange år og har altid fået mine varer hurtigt og med ekstra hjælp i form af små brochurer og sedler. Altid super søde piger, der kan hjælpe i butikken eller over telefonen. Deres kurser er uovertrufne!
Kagebutikken får mine varmeste anbefalinger.

Perfekt!

Super god service og altid med et smil på læben, når jeg bestiller derfra.
Bestilte engang med noia på, for om jeg ville nå at modtage pakken inden jeg skulle bruge den. (Faktisk dagen efter den var blevet bestilt). Men pakken stod i min garage, da jeg kom hjem fra arbejde med alle tingene i. Det er i hvert fald ikke første eller sidste gang jeg har bestilt derfra! :)

Perfekt!

Jeg har handlet to gange nu hos kagebutikken.dk og er fuldt ud tilfreds. Produkterne er super gode og de har et stort udvalg af specielle ting :) Super hurtig levering!

Kagebutikken Details

tilbyder alt til fest og bryllupskager, såsom værktøjer til kagedekoration, salg og udlejning af bageforme og kagestativer, kagepynt, marcipan roser, chokolade, farvestoffer, Wilton produkter og kagebøger. Udbyder endvidere kurser i kagedekoration.

Visit Kagebutikken