KAiKU reviews

KAiKU reviews

9.8

God service!

Det var super dejligt at blive ringet op af en opmærksom pakker, der spurgte til om ikke begge mine bestillinger skulle pakkes ind. Og, jo! Det var min forglemmelse. Dejligt med god og opmærksom betjening :-)

Uovertruffen kundeservice er nøgleordet:)

Hos KAiKU får man personlige kundeservice, hurtig levering med en personlig hilsen vedlagt sin ordre. Ingen problemer ved ombytning, så jeg kan på det varmeste anbefale KAiKU, hvis man vil handle brugskunst på nettet :)

Good and quick job !

Good and quick job !

God service og hurtig levering

Kaiku har varer i rigtig god kvalitet. De svarer hurtigt og venligt på spørgsmål omkring deres varer, når man skriver til dem via deres "online-chat".
Leveringen er meget hurtig og i pakken er der vedlagt et personligt håndskrevet brev med en lille hilsen. Den ene af mine varer var fint pakket ind som bestilt. Det får i høj grad smilet frem på mine læber og jeg får lyst til igen at bestille varer fra Kaiku.
Kaiku kan i den grad anbefales!! :)

Altid tilfreds.

Alle de gange jeg har handlet på kaiku har jeg været yderst tilfreds, det er fede varer og der er hurtig betjening.

Bestilte og tingene kom to dage efter med et sødt kort. Så fint og enkelt

Meget tilfreds, da varerne kom til tiden. Havde dog forespurgt om leveringstiden nogle dage før, men fik ikke svar. Men det er ok når de så bare kommer straks.

Hurtig levering, alt perfekt.

Hurtig levering, nemt at bestille, alt ok.

Super hurtig og personlig service

Modtog varer hvor hvor 3 ud af 10 havde defekt. Intet problem, fik straks tilsendt nye som var tip top. Flot kvalitet i øvrigt. Årsagen til defekten på de første var evt fragten.... ikke kvaliteten.

Meget fin hjemmeside, nemt at bestille og hurtig levering.

Spændende hjemmeside, med mange fristende varer :0)
Nemt og hurtigt, kan varmt anbefales.

super go service

Man faar hurtig bedsked om at ens vare er paa vej rigtig go servis. Blev glad da der laa et haandskrevet kaart med mine vare.

Lækker kvalitet, hurtig levering og super service 👍

Du skal bestille hos Kaiku, fordi der er hurtig levering, god information og så har de nogle lækre ting!

Smil på læben

Jeg bestilte for nyligt en vase. Den kom lyn hurtigt, og i pakken lå et håndskrevet kort. Hvor er det bare vildt hyggeligt, at i tager jer tid til at lave sådan en lille personlig hilsen. Det gør bare at jeg altid vil huske, hvor det var jeg købte vasen, og jeg tror faktisk jeg er mere glad for den, end hvad jeg ellers ville have blevet, fordi den lille hilsen gav mig sådan et smil på læben.

Hurtig og effektiv

Tak for en personlig hilsen.
En flot indpakning.

Helt iorden!

Super god kundeservice og hurtig levering. Vil helt sikkert handle der igen.

Hurtig levering og gode varer

Hurtig levering og gode varer

Let forståelig hjemmeside, hurtig levering

Nem at handle hos, hurtig levering

Perfekt!

Jeg anbefaler virkelig denne butikken, også for oss utenfor Danmark.

Fik leveret min varer dagen efter!

Virkelig god og personlig service!

Jeg har kun gode købsoplevelser med Kaiku. Varerne sendes hurtigt.
Er det en gave, man køber, bliver den virkelig fint og stilfuldt pakket ind. Det er også super hyggeligt, at man altid får et lille håndskrevet kort med i sin pakke :)

KAiKU - webshop og butik i København

Personlig betjening

Bag KAiKU står vi - Stine og Dorte. Vi er søstre og vi brænder for at give dig en god oplevelse hos KAiKU. Stine møder du i butikken i København. Dorte møder du i webshoppen. Vi glæder os til at hilse på dig.

Gratis fragt over 600 kr

Vi sender gratis når du handler for 600 kr eller derover. Ellers koster det 19 kr. Du er selvfølgelig også velkommen til at afhente selv i vores butik i København eller på vores lager i Stautrup ved Århus.

Gratis gaveindpakning

Vi pakker dine gaver ind - det er gratis. Vi er faktisk lidt stolte af vores flotte indpakning. Du kan vælge gratis gaveindpakning når du har lagt en vare i indkøbskurven.

Butik

Du er meget velkommen til at besøge vores butik i Kompagnistræde i København. Her kan du se et stort udvalg af vores varer. Dog er der enkelte varer som du kan finde i webshoppen men ikke i butikken. Ring til os hvis du vil høre om den vare du har udset dig er på lager i butikken hvis du vil være helt sikker.

Mød KAiKU

Bag KAiKU står søstrene Stine og Dorte. Stine møder du i butikken i Kompagnistræde i København. Dorte holder styr på webshoppen og KAiKUs lager i Stautrup ved Århus. Dorte elsker den nordiske stemning med træ, lyse møbler, skind og grafiske billeder. Stine er vild med det rene look og den skandinaviske stil. Vi glæder os til at møde jer derude. Enten på kaiku.dk eller i butikken, hvor I skal være meget velkomne til at hilse på os.

Visit KAiKU

Kontakt KAiKU