Kajakfreak reviews

Kajakfreak reviews

7.8

Godt sted at handle

Flot butik med stort udvalg. Fik god og reel vejledning. Kunne ikke komme i deres åbningstid, men kunne nemt få en aftale der passede mig.
Vil helt sikkert ligge min næste "grej" handel der.

Fantastisk service

Fik en bedre vare end bestilt uden merpris da den bestilte vare ikke var på lager.
Hurtig levering.

Nemt og enkelt

Bestilte en NRS anorak og en Rashguard bluse til kajakroning tirsdag formiddag og de blev leveret onsdag eftermiddag. Mere kan man jo ikke forlange.

Lang leveringstid, fik kun halvdelen af hvad jeg havde bestilt

Bestilte en onsdag middag og læste i deres handlesbetingelser, at varene ville blive afsendt samme dag, hvis de blev bestilt før kl. 15:00, hvilket de gjorde. Der stod også, at de ville give besked, hvis de ikke kunne leveres så hurtigt.

Alligevel gik der otte dage til varene kom, hvilket var ret uheldigt, da det var en gave.
Jeg fik ikke besked om forsinkelsen, og så fik jeg kun halvdelen af hvad jeg havde bestilt. Der var en note, om at den anden vare var udsolgt, at de beklagede, men ikke noget om at de ville eftersende den eller anden information. Jeg ringede til dem, fik deres telefonsvarer og bad dem ringe tilbage for at give mig besked om de kunne eftersende den. Har aldrig hørt fra dem.

Is Kajakfreak your company?

Kajakfreak Details

Danmarks fedeste kajakbutik, liger i det helt rigtige kajak miljø. Søvej 8, 7500 Holstebro, 20 58 69 34

Visit Kajakfreak