Kalstrup Murerforretning ApS reviews

Kalstrup Murerforretning ApS reviews

8.7

Dygtig og ærlig

Jeg har flere gange fået udført murerarbejde af Poul fra Kalstrup murerforretning. Næste gang jeg skal have lavet murerarbejde, bliver det selvfølgelig Poul jeg ringer til, da han er den bedste murer, jeg har haft. Han er både dygtig, ærlig, venlig og kommer som lovet eller giver besked i god tid, hvis der kommer noget i vejen. Det kan der selvfølgelig gøre, når man har børn.
Jeg giver Poul min bedste anbefaling.
Annie Bejart, Sjelle

Veludført arbejde

Vi har brugt Kalstrup Murerforretning i sommeren 2013, hvor vi har fået lavet nyt badeværelse, helt fra bunden. Dvs. udgravning, understøtning af murene, opbygning af vægge og derfra videre til et færdigt badeværelse. Poul har hele vejen igennem udført kvalitetsarbejde. Han er en behagelig og omgængelig person, som ikke er bange for at lytte til og rådgive udfra vores specielle ønsker. Vi er derfor meget tilfredse med det færdige arbejde.

hurtig og kompetent indsats !

Efter en stormskade på huset med nedfaldne og løse tagsten fik vi hurtigt fat i mureren, som vi tidligere har fået hjælp af. Han kom til aftalt tid og udførte et solidt og kompetent arbejde, så skaden blev udbedret på bedste vis.

Altid klar med et godt råd

Jeg har med fuld tilfredshed brugt Kalstrup Murerforretning v/ Poul Schødt i til både små og store opgaver igennem flere år.
Desuden kommer han gerne forbi og giver råd og hjælper mig med at tage beslutninger, hvis jeg er i tvivl om, hvordan et projekt skal løses. Sidst ,- da jeg troede, jeg ville have muret en mur som væg mod nabo i forbindelse med nyt halvtag. Poul frarådede det og foreslog en trævæg, - dvs gjorde sig selv "arbejdsløs" . Det kalder jeg pålidelighed og høj moral !!!

Godt håndværk samt forståelse og tålmodighed - dejligt

Vi brugte Kalstrup Murerforretning i efteråret 2012 i forbindelse med at vi via ejerskifteforsikringen skulle have vores badeværelse helt ommuret.

Der var en del tovtrækkeri frem og tilbage mellem ejerskifteforsikringen og det firma (Factum2), der havde lavet fejl i husets tilstandsrapport.

Ejerskifteforsikringen støttede os 100% og godkendte straks prisen fra Kalstrup, men da Factum2 havde lavet fejl, skulle der kæmpes for at få dem til at erkende at de havde lavet fejl - og derefter aftale, hvor stor en del af beløbet de kunne dække.

Factum2 benyttede alle tænkelige krumspring for at undgå at erkende, at der var lavet fejl - og så længe der var en kamp om, hvorvidt der var fejl, kunne Kalstrup ikke gå igang med at ommure badeværelset, da beviserne på fejl så ville forsvinde. Fra kalstrup blev vi dog mødt med stor forståelse og tålmodighed, trods flere måneders ventetid fra indhentning af tilbud til at Kalstrup kunne gå i gang.

Kvalitetsmæssigt er der intet at udsætte på arbejdet, og fra egen lomme fik vi endda lavet lidt forbedringer på badeværelset - bl.a. elstik, håndklædevarmer og udsugning. Alt sammen noget, som Kalstrup koordinerede med professionelle fagfolk, så det passede ind i processen med ommuringen.

Kvalitet og omhu.

Vi har gennem flere år haft Kalstrup Murerforretning til at klare murerarbejde for os - senest en omfugning af gavl og renovering af hovedtrappen. Poul udfører kvalitetsarbejde - er omhyggelig, holder aftaler og gør meget ud af rådgivning. Ved større opgaver, som involverer andre håndværkere, styrer han samarbejdet uden problemer - og vælger samarbejdspartnere, som har samme høje professionelle standard.

Kvalitet og tillidsfuld

Vi skulle have lavet et nyt vinduesparti og flyttet en dør i stuen. Det krævede bl.a. en tilretning af ydervæg. Kalstrup Murerforretning ApS v/Poul Schødt udførte projektet som aftalt og med en kvalitet helt i top. Murer Poul Schødt er yderst tillidsfuld og behagelig. Virker som en person, der sætter en ære i kvalitetsarbejde. Derudover fungerede samarbejdet med tømrer og elektrikker upåklageligt, og den nøje planlagte tidsplan holdte.

Vi vil ikke tøve med at bruge Kalstrup Murerforretning ApS en anden gang, og kan derfor trygt anbefale Poul Schødt, hvis du/I får behov for en murer.

Fam. Olsen
Egå

Kvalitet og udsøgt finish !

Vi har nu 5-6 gange benyttet Kalstrup Murerforretning ApS. Hver gang med samme resultat - forventningerne er til fulde indfriet.

Overholdelse af pris og færdigt arbejde til aftalt tid sætter vi stor pris på, men der laves også en håndværksmæssig finish, som vi normalt kun drømmer om. Virkelig udsøgt finish...

Håndværksmæssigt i top ! Poul Schødt til anbefaler vi trygt !

E. Guldager - Skanderborg

En murer man kan regne med...

Kalstrup Murerforretning v/Poul Schødt leverer varen som aftalt. Endelig en håndværker man kan regne med. Poul lytter til kunden, kvaliteten af arbejdet er i orden, og det bliver udført til tiden. Man får løbende en tilbagemelding pr. mail om, hvor langt han er med arbejdet - meget usædvanligt for en håndværker og vældig rart for kunden!

Vi har fået pudset væggene i vores kælder og har desuden fået flere gode råd med på vejen - hvis du vil have en murer, du kan regne med, så vælg Poul Schødt.

Anna Haurdahl, Aarhus V

Kalstrup Murerforretning ApS Details