Kalvoebadehotel reviews

Kalvoebadehotel reviews

5.9

Hold IKKE din fest her!!!

Jeg deltog i et selskab med 60 gæster en søndag eftermiddag - dejligt vejr, skøn natur og beliggenhed. Men hvad hjælper det når det hele ende med at blive en utrolig skuffende oplevelse. En særdeles dårlig timing mellem retterne og meget mangelfuld betjening (2 tjenere til 60 gæster er bare ikke nok). Ingen fornemmelse for hvordan feste skred frem. Manglende vin i glassene gennem hele forløbet, ingen vand i kanderne - 10 min. venten fra kødet til sovsen osv.. Desuden gammel læbestift på mit vinglas og på min borddames tallerken var der ingen kød ved servering af hovedretten - men det var dog kun i småtingsafdelingen set i forhold til den samlede oplevelse.
Forretten var ok (dvs. melon/skinke/asparges er jo svært at lave "forkert") men i øvrigt var maden er fantasi- og farveløs. Hovedretten (and med rodfrugter) havde EEN farve, dog med nuancer: lysebrun og mørkebrun! Den brune sovs var tyk af sukker, oversød og klistrende. Pære belle Helene var smagløs og med pærer så hårde at mange "håndspiste" dem fra stilken. Iflg. kontrakten skulle festen forløbe fra kl. 12...18. Ok, selskabet blev ½ time forsinket til 12:30 men kl. 18 blev der serveret kaffe og lagkage og så skulle det hele pludselige gå stærkt, for umiddelbart efter skulle tarteletterne også "proppes ned"!! På det tidpunkt var vi kun ca. 10 tilbage ud af de 60 - folk skulle jo også hjem. Den flotte gestus fra køkkenet var at "vi ikke skulle betale for overtid (2500,-kr./time) - sikke flot!!!
Ovenstående er er ikke kun mit eget sure opstød men samme opfattelse delte alle de gæster jeg talte med og kom til mig af netop samme anledning. Kommentarer som "det var synd for fødselarerne osv. osv."

Super lækker morgenmad til en super pris.

Har idag ,for anden gang, spist morgenmad på Kalvø badehotel. Det kan klart anbefales.
Betjeningen er venlig og smilende.
Maden er i top med friskbagte rundstykker, skiveskåret pålæg, frisk frugt og meget andet.Der bliver gerne genopfyldt hvis noget ønskes. Man går helt sikkert ikke sulten derfra. Vi vender helt klart tilbage igen :)

Is Kalvoebadehotel your company?

Kalvø Badehotel Details

På Kalvø Badehotel kan alle føle sig lige velkomne. Om det er firmaudflugten, generalforsamlingen i foreningen, det romantiske bryllupsselskab eller familien med børn.

Visit Kalvoebadehotel

We live here: Kalvøvej 12