Kamdiesel reviews

Kamdiesel reviews

5.9

Super, ærlig og billig reparation

Fik min Peugeot 807 2,2 HDI (227.000 km), til at køre som bil med en ny motor. En slags pakning under 3. dyse var blevet utæt. Dysen sad uhjælpelig fast og jeg håbede den kunne skrues af. Kamdiesel har vist en teknik hvor de med lidt held kan skrue dysen af ved hjælp af tryk (alternativet er en udfræsning, der koster en del flere penge). Fejlen blev diagnostiseret på min sædvanlig gode værksted (Peugeot på Østerbro), men de havde ikke tid. Kamdiesel fandt at 2. dyse også behøvede en slags ultralydsbehandling, hvilket de bare sådan gjorde.
Samlet pris kr. 5.600 og en god betjening. Jeg kan kun anbefale det udmærkede, vist familieejede, Kamdiesel-værksted i Hedehusene. Tror i øvrigt at Peugeot bruger Kamdiesel som underleverandør, men det står for egen regning.

Hold dig væk!

Jeg var uheldig ikke at tjekke Kamdiesel før jeg indleverede min bil hos dem. Min bil skulle blot undersøges med test-apparat, aftalt pr. mail med værkføren før man evt. åbnede min bil i motoren. Uden aftale pillede de de nyordnede dyser ud og fortalte at alle var mere eller mindre defekte. To dage senere kunne jeg hente min bil, som ikke fungerede fejllamper i instrumentet lyste efter få km. og det kostede mig godt 11000,-kr. for at få den ordnet til status quo oveni de 2300,- for ingenting hos Kamdiesel.
Hold dig væk.

Claus

ADVARSEL

Fik desværre ikke læst dette indlæg før min bil kom på værkstedet her, jeg har en gammel bil hvor de skulle indstille pumpen. De følger ikke op på tingene, bilen virker ikke og prisen er lidt over 5000kr for indstilling af pumpen og bilen kan stadigvæk ikke starte.

Advarsel

Jeg besøgte Kam-diesel for at få lavet en test og evt. rep. af mine indsprøjtningsdyser.
Jeg fik en pris og lavede en klar aftale med Bo på en dysetest og vi aftalte at Bo ville ringe tilbage når diagnosen er klar, så et eventuelt videre forløb kunne aftales.
Bo ringer ikke tilbage til den aftalte dato og jeg ringer derfor til Bo dagen efter for status.
Nu får jeg til min store overraskelse af vide at dysetesten er udført og de konstaterede defekter allerede er repareret og bilen er klar til afhentning.
Jeg kører ud for at hente bilen og opdager så at i stedet for de aftalte 2500,- for testen, lyder regningen nu på 5600,-. Det blev jeg selvfølgelig sur over og konfronterede Bo med min utilfredshed, men han benægtede alt og sagde at vi ikke havde nogen aftale om at han skulle ringe tilbage - Det er fandme dårlig service at lyve kunderne op i ansigtet.

Problematikken er at lovgivningen faktisk tager værkstedet i forsvar, så jeg er altså ret dårligt stillet uden et skriftligt tilbud.
Med andre ord, har du ikke en skrifteligt aftale, planter Bo snablen i din tegnebog og suger løs og efterfølgende kan du intet stille op.

Hold dig for guds skyld fra dette værksted, de er slet ikke til at stole på og laver deres egen dagsorden. Jeg sætter aldrig mine ben hos Kam-diesel igen!

Is Kamdiesel your company?

Kamdiesel ApS Details

Visit Kamdiesel