Kamdiesel reviewed by

Advarsel

Jeg besøgte Kam-diesel for at få lavet en test og evt. rep. af mine indsprøjtningsdyser.
Jeg fik en pris og lavede en klar aftale med Bo på en dysetest og vi aftalte at Bo ville ringe tilbage når diagnosen er klar, så et eventuelt videre forløb kunne aftales.
Bo ringer ikke tilbage til den aftalte dato og jeg ringer derfor til Bo dagen efter for status.
Nu får jeg til min store overraskelse af vide at dysetesten er udført og de konstaterede defekter allerede er repareret og bilen er klar til afhentning.
Jeg kører ud for at hente bilen og opdager så at i stedet for de aftalte 2500,- for testen, lyder regningen nu på 5600,-. Det blev jeg selvfølgelig sur over og konfronterede Bo med min utilfredshed, men han benægtede alt og sagde at vi ikke havde nogen aftale om at han skulle ringe tilbage - Det er fandme dårlig service at lyve kunderne op i ansigtet.

Problematikken er at lovgivningen faktisk tager værkstedet i forsvar, så jeg er altså ret dårligt stillet uden et skriftligt tilbud.
Med andre ord, har du ikke en skrifteligt aftale, planter Bo snablen i din tegnebog og suger løs og efterfølgende kan du intet stille op.

Hold dig for guds skyld fra dette værksted, de er slet ikke til at stole på og laver deres egen dagsorden. Jeg sætter aldrig mine ben hos Kam-diesel igen!