Kamera Express reviews

Kamera Express reviews

8.9

Ik ben helemaal blij met Kamera express

Ik heb vandaag een Gitzo statief gekocht bij de supersterke in Rotterdam. Ik moest er ver voor reizen, want ik woon op Texel. Maar het was de moeite waard. Ik werd perfect geholpen en kon rustig alles proberen en vragen, top! En nu blij met mijn nieuwe statief naar huis!

Given misleading information in the Amsterdam branch and ignored via email.

I am a freelancer from the UK and registered for VAT (Dutch equivalent of BTW). This means I don't pay VAT in the UK or equivalent charges in EU countries. I bought a €700 lens from the Amsterdam branch of Kamera Express in November 2013 and asked the cashier about the process of reclaiming the BTW (as this was my first transaction outside the UK). I explicitly informed him that I was a VAT registered UK freelancer, even giving him my UK driving licence as proof of address. The cashier told me to get the receipt stamped at airport customs and to email a scanned copy back to them. After doing this on my return I was told that this was for non-EU residents only and that I would not be eligible for a BTW refund. After asking Kamera Express to explain why I was given the wrong information they have ignored my emails. I believe the Kamera Express cashier told me I could reclaim BTW to get a quick sale (I wouldn't have purchased otherwise). I also still don't know the correct procedure for BTW refunds - for these reasons I won't be shopping with Kamera Express again.

Wat ooit eens was...

Eén dag voor de vakantie snel wat aankopen gedaan, niets schokkend. Een afstandsbediening, mijn vrouw zegt dan komen we ook wat vaker samen op de foto en een geheugenkaart ( voor in de telefoon ). De afstandsbediening werd opgezocht in het PC-systeem, thuisgekomen heb ik hem direct geprobeerd, een DOA zit in een klein hoekje en de batterij kan leeg zijn, daarbij wil ik niet voor verrassingen komen te staan. De ab bleek achteraf dus de verkeerde te zijn. De volgende dag dus als een turbo terug maar de goede was niet op voorraad, bij een ander bedrijf wel maar als ex werknemer gunde ik hun "de omzet". Aantal weken later wilde ik een diatafel kopen, gekeken op website, diatafel ingetypt, 88 "hits" maar na 8 pagina's niets gevonden. Snel geef ik niet op en bel het bedrijf, een zeer jonge dame met nagenoeg géén verstand van fotografie ( wat later duidelijk bleek ) beantwoordde de telefoon. Uitgelegd dat ik een diatafel zocht; waarop zei vroeg; Wat is een diatafel ?
Ik antwoordde met ongeloof; Een diatafel is een tafel waarop je bijvoorbeeld een diaprojector plaatst. Wat is een diaprojector ? Ik geloofde mijn oren niet, het werd erger ze zei: Nee, we hebben alleen diascanners. Inmiddels heb ik mijn diatafel, in topconditie op Marktplaats gekocht, er verschenen 8 hits en het waren 8 voltreffers. Eens was KE een superbedrijf met dito personeel en service/kwaliteit & kennis hoog in het vaandel. Dit was ooit eens... Spijtig, maar ik kom er niet meer...

Super!! Snel, correct en betrouwbaar

Ik heb bij Kamera Express een Canon Eos 100D besteld, omdat ze de goedkoopste hiermee waren. Het scheelde best veel met andere aanbieders. De camera werd snel en zonder problemen geleverd, zat heel goed verpakt en in de verpakking zaten diverse aanbiedingen en een computertijdschrift. Zonder meer zou ik Kamera Express bij iedereen aanbevelen.
Arie van der Vliet

Goede duidelijke website met groot assortiment op voorraad en snelle levering

Deze website heeft bijna alles op voorraad te gen een goede prijs. De bestel procedure is duidelijk en als je bestelling op voorraad is wordt deze de volgende dag al geleverd.

Enige puntje van verbetering zou zijn dat als een deel van je bestelling niet op voorraad is de gehele bestelling wordt tegengehouden.
Echter na een telefoontje bieden ze aan de producten die wel op voorraad zijn alvast op te sturen en de overige na te sturen zodra deze binnen zijn.

tevreden

Succesvol ontvangen perfect

Fantastische garantie en terugname beleid bij Kamera-Express

Ik had via internet een Canon camera model gekocht dat zeer slecht werkte. SX280HS. Niet kopen!! Ik had niet meer alle verpakkingsmaterialen, maar aangezien het een ontwerp fout van Canon betreft heeft Kamera Express de camera toch teruggenomen zonder moeilijk gedoe. Vervolgens hielpen ze me prima met het adviseren over een ander model.

Proactieve Service en snelle levering

Op zondag een sigma 18-250 mm lens besteld. Maandagochtend werd ik al gebeld dat de postcode niet overeenkwam met het aflever adres. Vanwege bezorging op mijn werk moest dit via het postbus nummer. Vanwege goed opletten vanuit de kant van Kamera-Express ging alles goed en had ik de volgende dag mijn lens in huis. Keurig!

keurig bedrijf en telefonisch ook goed bereikbaar voor vragen of ondesteuning

div. besteld bij dit bedrijf en alles keurig verpakt en de afspraken goed nagekomen.
snelle levering en netjes geleverd .
en ook heel belangrijk ; telefonisch ook goed bereikbaar voor vragen of technische ondersteuning en dat is bij dit soort bedrijven wel eens anders ( wel willen verkopen maar daarnaa ..... ).

Een professionele klanten service en behulpzaamheid.

Bij Kamera-express kan je een professioneel niveau klanten service en behulpzaamheid verwachten.

Aankopen via hun website is mogelijk, je kunt ook via email of telefonisch vragen stellen over hun producten of met vragen over het gebruik daarvan en ook welke producten het beste zijn voor een bepaalde situatie. Ze zijn flexibel en hebben veel geduld.

Deze bovengenoemde punten zijn dan ook de reden waarom ik terug blijf komen en een tevreden klant ben.

Ga zo door!

Makkelijk en snel, maar belangrijker: Betrouwbaar

Bij Kamera Express kun je op een overzichtelijke website makkelijk je kamera vinden. Indien je de kamera wilt afhalen op een van de locaties, kun je deze zelfs via de website reserveren, zodat je zeker weet dat de kamera er is als jij in de winkel bent. Wij wilden bestellen vanuit onze luie stoel. Dit gaat ook zeer gemakkelijk. Daarnaast hebben we gemerkt dat Kamera Express zich aan hun woord houdt!
Voor 22:30 uur besteld is echt de volgende werkdag geleverd. Een zeer betrouwbare leverancier, waar wij graag zaken mee doen!

Uitstekend!

Ik heb weinig toe te voegen aan de titel.
Goede website, concurrerende prijzen, uitstekende en snelle levering.

Vertrouwd adres, ze komen na wat ze beloven

Zoals ze beloven, indien bestelde op voorraad, vandaag besteld morgen in huis
Bij mij was de bestelde scanner op voorraad en inderdaad een dag later had ik hem in huis
Dit is niet de eerste keer dat ik daar iets besteld heb, en indien nodig ook niet de laatste keer, ik ben zeer tevreden over Kamera Express met afhndelingen met bestellingen

Compleet aanbod, makkelijk vindbare producten en goed bereikbaar

De producten op de webshop zijn makkelijk te vinden en het assortiment is zeer compleet, ook voor mij als professioneel fotograaf. Hoewel sommige producten duurder zijn dan de concurrent weet ik dat het altijd netjes wordt afgehandeld en nog belangrijker, snel wordt geleverd.
Ik hoop alleen dat ze hun tweedehands aanbod wat meer uitbreiden met professioneel apparatuur.

Een goede eerste ervaring met deze shop!

Ik heb een Triggertrap besteld voor mijn canon 600d. Deze is netjes bezorgd binnen 24 uur zoals aangegeven staat op de site wanneer een artikel op voorraad is.

Ik zal hier zeker weer bestellen!

Goede service en advies

Wanneer je Kamera Express een vraag stelt via de mail en om advies vraagt krijg je altijd snel en duidelijk antwoord. Levering is snel en netjes.

Spannende aanbieding

Mijn Nikon D-800 kan wel wat spanning gebruiken! Daarom was de aanbieding van een extra originele accu met daarbij een gratis laadstation een welkome aanvulling van mijn "photogear". Gratis bleek bij dit aanbod bovendien ook écht gratis! Normale prijs voor de accu, maar de oplader dus echt gratis meegeleverd. Bovendien volgende dag in huis, toppie dus!

Perfect - geen tegenvallers

Groot aanbod, snel geleverd, goede service!

Prima service

Kamera Express doet precies wat de naam zegt: al je camera's en accessoires worden per omgaande bij je thuis bezorgd. Wat mij betreft: tot grote tevredenheid.

snelle correcte levering, erg belangrijk als je de spullen proffesioneel nodig hebt !!

Onlangs nieuwe Nikon lens besteld, deze werd de dag erop al geleverd, en dit tegen een concurrerende prijs, ook eerder aankopen welke ik gedaan heb bij camera express weren snel en goed verpakt aangeleverd. Ik kom hier zeker nog eens terug

Kamera Express Details

Visit Kamera Express