Kanal5 reviews

Kanal5 reviews

3.5

Bare ikke godt nok!!

Styr jer med jeres genudsendelser af politijagt.. Lav da for f..... nogle nye i stedet!!

Og så svar dog på min mail!

aflyser serier m.m.

De lod f.eks Banshee 3:10 udgå til fordel for CSI. Det virker en anelse fjollet at lade en Serie der har et forløb der fortsættes hver hvert afsnit udgå til fordel for een der afsluttes hver gang.

Rettet: op fra 1 stjerne i og med at de fortsatte med det rigtige afsnit af Banshee (alt andet havde været utilgiveligt).

Rettet 2: og så er de nede på 1 igen. Nu har de sgu rykket Banshee 7:10 til 23:55 til fordel for CSI. Er SÅ træt af kanal 5!!! Finder Banshee andetsteds.

Roder i serie-rækkefølger - og svarer ikke på mails.

Jeg er stor fan af Gilmore Girls og glæder mig over de mange genudsendelser på henholdsvis Kanal 5 og Kanal 4.

I denne omgang sendes serien på Kanal 5 - men fredag den 6. september viste de episode 15 fra sæson 4, for den følgende mandag at vise afsnit 1 fra sæson 6. Da det om tirsdagen gik op for mig, at de ikke selv havde opdaget fejlen, brugte jeg Kanal 5's kontaktformular på deres hjemmeside for at gøre dem opmærksom på det. Jeg fik tirsdag den 10. september et autosvar på min henvendelse; de vil vende tilbage 'hurtigst muligt'. Jeg har endnu ikke fået nærmere svar fra dem.

Der sker igen et spring i afsnittene; den 17. september konstaterer jeg et spring i udsendelsesrækken, de sender den ene dag episode 6 i sæson 6, den næste dag sender de episode 17 i sæson 6. Jeg klager igen samme dag - får samme autosvar - og har stadig ikke hørt fra dem.

Jeg betaler licens, koda, kanalpakker mv. for at få lov til at se bl.a. Gilmore Girls. Så vil jeg (SGU!) også have lov at modtage det lovede produkt!!

Forhåbentligt kan denne anmeldelse give et svar på mine henvendelser og de manglende afsnit.

Genudsendelser

Jeg synes det er for dårligt, at I reklamer med, at I sender "nye" afsnit af CSI og CSI: New york, når det er gamle afsnit I sender istedet for. Det er godt nok for ringe, at I fylder folk med løgn. Så overvejer meget kraftigt, at stoppe helt med, at se på Jeres kanal og bede mine venner om, at stoppe med det samme...

alt alt alt for meget reklamer og genudsendelse

Vi er træt af jeres genudsendelse af gammel genudsendelse af gammel programmer og serie fuldt og probt med tusindvis af reklamer

Gode Serier og film men Reklamerne kommer på dumme tidspunkter

De sender rigtig mange gode Serier og film men de bliver afbrudt på dumme tidspunkter så ender tit med at zappe væk fordi det ikke er fedt en film på 90 min. vare 120 min. på grund af alle reklamerne

gode film og serier men for mange afbrydelser (reklamer)

i sender rigtig gode film og i siger film skal opleves.. jamen det er bare lidt svært når i hvert 5 min sender reklamer.. det så ærgerligt fordi man føler i gerne vil give en god oplevelse med film.. også i ødelægger det på den måde.. jeg ved godt det koster at sende de nye film.. men i skal ikke prale af gode film oplevelser når der er flere reklamer end der er film!.. det samme gælder også når man ser serier.. det er så ærgerligt at det blevet ligesom i USA hvor du ser dobbelt så mange reklamer som der tv...

alt for mange reklamer

der er for mange reklamer på kanal 5, når csi miami slutter, stopper jeg med kanal 5..

Gode film og krimier

Næst efter DR er Kanal5 bedst til at transmittere udsendelser med ordentlig underholdningsværdi. Desværre er det reklamefinancieret, selv om reklameblokkene er mindre end hos kanal3.

kedeligt og nedgørende

er skide træt af bigbrother og wipeout, der kommer ikke andet efterhånden, tror jeg afmelder kanalen, for jeg gider ikke betale for det lort

Alt for mange reklamer

Kanal5 sender godt tv, gode serier osv, men der er alt alt alt for mange reklamer og det er meget de samme reklamer der kører i lange perioder og det bliver simpelt hen for langhåret.

Stol ikke på deres reklamer!

Ikke nok med at der er for mange reklamer. Man ved faktisk heller ikke om der står svindel bag de reklamer man er nød til at se på mellem filmene.
Jeg var så dum at tilmelde mig reklamen firstdate.com/.dk da det virkede så spændende.
Reklamen er for et firma der laver organiseret svindel. De lover en masse og man kan blive medlem for kun 19 kr. første måned. Jeg læser betingelserne for at være sikker.
Men når man så er medlem gælder deres betingelser ikke. F.eks er der pludselig ikke noget der hedder 14 dages fortrydelsesret eller mødegaranti som de lover i reklamen.
Siden lever heller ikke op til det de lover. Beskederne man for der inde er fra robotter. Der er ingen danskere at finde og alle de online medlemmer de lover.
Der går desuden 90 dage før man er ude af det igen fra man opsiger, da man jo ikke kan tage imod de 14 dage. Det vil sige 3x 275 kr. som jeg ikke har sagt ja til. Man for heller ikke oplyst minimums beløbet for et medlemsskab.
Jeg prøver selvfølgelig at kontakte dem, men uden svar.
Kontakter også deres danske adresse. Men adressen er slet ikke ejet af firstdate. Så de har faktisk en falsk adresse i danmark.
De bryder dansk lovgivning.

Jeg kontakter også kanal 5 i håb om at de vil fjerne reklamen så der ikke er flere der hopper i sammen fælde.
Men får så bare af vide at de ikke kan gøre så meget og at de holder tv lovgivningen.
Kunne da være rart at vide hvad den lovgivning indebære. I hvert fald ikke noget med dansk lovgivning at gøre.

Det fremstår også at firstdate.dk/.com's anmeldelser på trustpilot, at de langt fra har ren mel i posen. Men alligevel bliver der intet gjordt ved det.

At man tænker så meget på penge at man ikke går ind og fjerner sådan en reklame. Det var da ellers det mindste man kunne gøre.

Man kan jo bare lære af det. Stol heller ikke på de reklamer der køre i dansk tv. (kanal 5)
Jeg stopper i hvert fald med at se tv på Kanal 5. Hvis jeg skal se på så mange reklamer, så skal man også kunne stole på det de lover.

Mange gode serier og film MEN ALT FOR MEGET REKLAME

ved godt at det finaciere kanalen, men 6 minutters reklame i primetime?
jeg kunne løbe et mindre maraton på den tid.

Is Kanal5 your company?

Visit Kanal5