kanelogpeber.dk reviews

kanelogpeber.dk reviews

8.5

Tilfreds!!

Bestilte i onsdags og leveringen var fremme ved døren fredag formiddag til alles store glæde. Tak

Som aftalt og beskrevet. Dertil hurtig levering, og vores fødselar fik masser af kanel til sin 25-års fødselsdag. Kan godt anbefale at købe kanel her :-)

Enkelt og lige til døren

Meget glad for mit køb af billig kanel til 25 års fødselsdag. Hurtig betjening og vi havde meget glæde af kanelen til vores 25 års fødselar :-)

Nemt og billigt

Jeg købte 10 kilo kanel fra Kanelogpeber.dk, og alt forløb uden problemer og med stor tilfredshed. Var inden handlen i tvivl om det mon kunne betale sig ikke bare at gå ned i føtex og handle, men kan klart anbefale at man bruger disse billige alternativer i stedet. Sparede en del penge, og har sidenhen anbefalet siden til venner og bekendte der alle har været tilfredse med priser og efterfølgende levering.
Order to go og thumbs up herfra.

Hurtig levering, god service

Bestilte 12 kg kanel hos www.kanelogpeber.dk! Hurtig levering og god og venlig service. Det eneste sted hvor man får kanel i så store mængder til 25 års fødselsdage

Lynhurtig levering af kanel i abnorme mængder til suveræn lavpris!!! Du har reddet vores dag!!!!

Det eneste sted hvor man kan finde kanel og pebber i mængder så store, at fødselaren fortryder at han er ungkarl. Vi købte 2x 10 kg til uhørt lav pris, fik leveret dagen efter og benyttede os af det geniale trick (beskrevet på hjemmesiden) hvor man blæser kanel afsted med en støvsuger lavet om til en kanel-bazooka. Helt genialt og støvsugeren virker stadig (og dufter nu af kanel). Og super at vi huskede at købe støvmasker med...de andre hoster nemlig stadig orange slim op LOL!

Fremragende

Jeg bestilte 10 kg kanel til en vens 25 års fødselsdag. Modtog leveringen dagen efter, tip top og som det skal være.

kanelogpeber.dk Details

Visit kanelogpeber.dk