Kaninhaandbogen reviews

Kaninhaandbogen reviews

6.9

God vejledning men ingen adgang til kaninforum

Med kaninhåndbogen har jeg fået besvaret alle mine basale spørgsmål omkring kaniner. Men jeg har to gange forsøgt at oprette en bruger, så jeg kan stille spørgsmål på kaninforum. Jeg får en mail om at administrationen skal godkende mig, men har aldrig hørt mere.

Up to date - viden om kaninhold.

Kaninhaandbogen tager i sine anbefalinger udgangspunkt i ny viden om kaniner som kæledyr. Der er grundige forklaringer om f.eks. kaninens fordøjelses system, og følgende korrekt fodring, vildkaniners sociale systemer og hvad det har af betydning for hvordan man bør holde kælekaniner, samt adgang til nyere forskningsartikler om kaniner. Det er meget nemt at finde fora og hjemmesider med folks forskellige meninger om hvordan man bør holde dette dyr, men dette er det eneste sted jeg har fundet, hvor man som bruger rent faktisk har adgang til den forskning der ligger bagved de anbefalinger man finder på siden.

Meget ringe rådgivning

Der kan kun advares mod at følge den rådgivning, som gives på dette site. Det faglige niveau er alt for lavt til, at det er sikkert at følge det, der foreslås.

Is Kaninhaandbogen your company?

Kaninhaandbogen Details

Kaninhåndbog - pasning af kaniner.

Visit Kaninhaandbogen