Karizma reviews

Karizma reviews

5.5

Rigtigt skuffet - vildledende.

Jeg skulle i byen her fredag d. 17.2.2012.

Og min ven og jeg var henholdvis 16 og 17 år. Vi gennemlæser hjemmesiden, pakker tasken og tager afsted.
Da vi kommer derop, skal vi betale latterlige 100 kroner for entre, hvor der står med en fed skrift "folk under 18 år, ingen alkohol".
Fair nok, det er loven. Men jeg mener at de skal skrive sådan noget på deres hjemmeside.

En ellers skuffende oplevelse, blev redet da vi tjekkede ind på "natnoget" lige overfor, der var ingen som var kontrolfreaks. :-)

Rigtig fed hjemmeside

Du får et rigtig godt overblik over hvad der foregår på sitet. Den er nem, overskuelig, og let og finde rundt i. Samtidig får man masser af brugbar informationer om nattelivet på Slagelses fedeste diskotek.

Is Karizma your company?

Visit Karizma