Karlas reviews

Karlas reviews

9.6

Kan absolut anbefales!

Karlas.dk er en netbutik som absolut kan anbefales. Priserne er lave og servicen er formidabel. Det er nemt at finde rundt på siderne, den er overskueligt opbygget, og der er altid gode tilbud.

Hos karlas.dk er der mange forskellige mærker, som passer til alle aldre :) super god service, og rigtig smart tøj!!

en handel hos karlas.dk kan sagtens anbefales! der er tøj til en hver smag, og hurtig levering.. køber næsten alt mit tøj hos dem :)

Flot

Lækkert tøj, gennemskueligt site og hurtig levering

Hurtig levering og gode priser

Har bestilt 2 gange gennem karlas.dk. Begge gange er handelen gået problemfrit, og varerne er hurtigt dukket op ved mig. Dejligt med billige leveringsomkostninger, det kunne flere netbutikker lære noget af.

Super Internetbutik

Jeg kan varmt anbefale at handle på www.karlas.dk. Jeg har altid oplevet god service og hurtig levering.
Desuden er deres aktioner fantastiske, da man kan opnå meget rabat.

Dejligt

Jeg fik den kaninponcho der var udsolgt alle andre steder! Den kom hurtigt og servicen var helt fin. Dejligt sted at handle.

YES !

Masser af udvalg og fede priser !

Karla

Super netbutik med stort udvalg og mange nye varer ofte dagligt! Hurtig levering og perfekt service !!

Pernille

Rigtigt god butik! De får ofte nyt tøj, forsendelsen er hurtig og billig og der er ingen problemer ved returnering el. lign.

BEDSTE webshop :-)

Rigtig god kvalitet, og super hurtig levering -
Det er ikke sidste gang jeg handler hér!

Super :-)

Superfine varer til fine priser. Hurtig levering vedlagt returseddel som god service.
Jeg kan varmt anbefale Karlas.dk

Super Netbutik

Super Netbutik, med godt udvalg og fornuftige priser... hurtig levering... hjemmesiden er overskuelig og nem at bruge... kun én fejl: alt for meget lækkert tøj til fornuftig pris, så man ender med et overfyldt klædeskab ;-)

Marianne

Flot tøj, god kvalitet og priserne er der hvor alle kan være med. Hurtig levering og billig forsendelse. Det er første gang jeg handler her men bestemt ikke sidste.

super god netbutik

har købt en bluse, som jeg er rigtigt glad for:o)Super hurtigt levering:o)Et super godt sted og handle:o)
Maria Iwers

Super fint...!

Alt er bare som det skal være, når man handler her. Glæder mig til næste besøg i shoppen :-)

Fed netbutik

lækker lækker lækker ! Hurtig service og lækre ting !

Behagelig side -lækkert tøj

Fører bl.a. det lækre Saint-Tropez + B-Young = fedt tøj til billige penge - Fx. finder du ingen varer +500 op B. Young

Fantastisk service på Karlas.dk !!

Bestilte Saint Tropez tøj tirsdag eftermiddag og modtog det onsdag med posten! Super hurtig levering og alt var som det skulle være - bare dejligt. Nåede endda at maile et spørgsmål om størrelsen. Fin overskuelig hjemmeside. Mine bedste anbefalinger.

Altid gode tilbud

Og hurtig levering. Kan bestemt anbefale dem.

Skønne karls

Masser af fede mærker og lækre tilbud. Hvis du melder dig ind i deres kundeklub får du flere rabatter ;)

Karlas.dk Details

På Karlas.dk finder du lækkert modetøj til den prisbevidste kvinde. Det er tøj i gode kvaliteter, som blot ikke koster en formue. Du finder mærker som Saint Tropez, Culture, Soya, b.young m.fl. Tøj sættes sammen i sæt - ofte kombinationer af flere mærker. Desuden er der pakketilbud, restmarked og outletkategorier.

Visit Karlas

Write to: karlas@karlas.dk