KASA Gruppen / KASA.dk reviews

KASA Gruppen / KASA.dk reviews

6.5

Udskiftning af fuger i baderum

Opdatering den 21. Maj 2013.

I dag kom muren 30 min. før tiden, hvilket jo er dejligt :-)
Muren beklagede ulemperne og arbejdet han havde udført ved forrige besøg.
Selve arbejdet blev udført flot, ensartet og professionelt.
Muren havde tilmed tid og lyst til at tale om diverse renoveringsopgaver, som KASA tilbyder, hvilket var en god information.

Karakteren er derfor ændret til et 4-tal med pil op.
Hvis opgaven kunne være klaret første gang havde KASA fået et 5-tal.

På trods af vores oplevelse med KASA, vil vi varmt anbefale denne virksomhed.
Professionalisme er en ting, men et socialt og imødekommende personale, er god kundepleje.

----
Oprindelig tekst.

Muren har glemt at glatte fugerne ud og glemt fugerne bag toilettet.
Muren kom for sent, grundet trafikale problemer - Muren gav dog telefonisk besked.

Flot arbejde og til tiden som lovet

Vi har netop fået lavet tag og udhæng af tømrer fra firmaet, og det er flot og proffesionelt udført.
Kan varmt anbefales

En håndværker virksomhed man kan stole på

Vi har gentagende gange brugt KASA gruppen, både elektriker, VVS samt tømmre.

Vi har ikke en finger at sætte på arbejdet, og de rydder altid op efter sig, når de er færdige.

De har også været fleksible til hjælp i forbindelse med ejerskifteforsikrings skader. De mødte bl.a. op, da forsikringsselskabets sagkyndige skulle besigtige skaden.

Kasa Gruppen Details

Som autoriseret EL-installatør udfører KASA Gruppen alle former for EL-installationsopgaver, herunder stærk- og svagstrømsløsninger. KASA Gruppen udfører tømrer & snedker opgaver. Vi udfører alt murerarbejde, med speciale i tilbygninger, fliser og klinker. Som autoriseret Gas-, vand- og sanitetsmester, udfører KASA Gruppen alle former for VVS og Blikkenslager arbejde.

Visit KASA Gruppen / KASA.dk

Call us on: 70208268