Kaspersky reviews

Kaspersky reviews

3.9

Kan absolut ikke anbefale K.I.S.

Jeg har haft programmet i flere år, uden synderlige problemer. Men, da jeg så fik et stort problem, nemlig at programmet optog resten af min HD, så intet andet kunne fungere, ville jeg have kontakt til service. Det kan ikke lade sig gøre. De svarer ikke på henvendelser. Jeg har prøvet i ugevis. Da fejlen opstod afinstallerede jeg naturligvis programmet og købte et andet. Nu flere måneder efter, har jeg ikke hørt en lyd fra dem.
En anden detalje er, at de vil trække beløb til fornyelse automatisk. Det kan man selvfølgelig afmelde, men nej, det kan ikke lade sig gøre. Jeg spærrede mit kreditkort, så jeg er heldigvis ude af systemet.

Nordea problemer med Kaspersky

Har problemer med online investering i Nordea. Har haft fat i alle deres specialister.
Den sidste spurgte: » Du bruger vel ikke Kaspersky?«. Det måtte jeg så indrømme.
Så kunne han ikke hjælpe mig, jeg skulle kontakte Kaspersky.
Det har jeg så prøvet med 3 mails til supporten og gu' ved hvor mange timer i »slusen« ved telefon supporten.
De gider end ikke sende en bekræftelse på modtagelse af mails.
Er eneste alternativ at fyre »Kapertot« og få et antivirusprogram der kan bruges.
Prisen på programmet fejler ikke noget, men det er ikke et program jeg vil anbefale til nogen.

M. Jensen

Great company.

Great company.
You can recover some of your money spent for the purchase and also you will get 5$ to your account. To do this, follow the link and register online Extrabux
Cash back 16% http://www.extrabux.com/r/525e6bcc40
Extrabux makes it easy to earn cash back and find coupons at the stores you love. After you create a free account, simply click to a store from Extrabux and make a purchase. In 1-7 days, your cash back will be added to your Extrabux account!

blokerer nemid

totalt latterligt. Magen til mongol virksomhed skal man lede længe efter. Hvad med at fjerne vodka flasken fra snablen og få opdateret skidtet så vi kan bruge NemID sammen med produktet?

Powerful antivirus but expensive

most of times you just don't need that power, plus it's a big load for your CPU.
Anyway, if you browse in the ocean of porn sites then Kaspersky is the way to go.

Kan ikke køre Netbank (NemID) pga. Kaspersky i Windows

Det er simpelthen horribelt at Kaspersky ikke kan rette den fejl der gør det umuligt at gå i Netbank. Kører du derfor Windows 8 og Kaspersky, så må du finde andre metoder.

NemID blokeres af KIS2013, supporten tager ikke telefonen

Jeg undrer mig meget over "supporten".
Jeg ringer d. 8/4 kl. 16.29 - sidder i kø 10 minutter, herefter ringer telefonen bare i 5 minutter uden at der er nogen der tager den.
Det samme er oplevet kl. 16.44.

Jeg endte med at tale med supporten i Holland der ikke kunne hjælpe

Jeg har taget fri fra arbejde for at kunne ringe inden for jeres åbningstid.
Hvordan tror I at min anbefaling af Kaspersky i fremtiden vil være?

Ønsker I ikke kunder i Danmark?
Især i betragtning af at man er tvunget til at bruge java for bruge NemID.
(Det er en Windows 8 Pro computer der er problemer med)

Det er Kaspersky der er problemet i forbindelse med NemID, når Kaspersky deaktiveres virker NemID uden problemer.

Update: I dag d. 17.4 er der stadig ikke nogen kontakt fra Kaspersky, selv om jeg også har skrevet på deres "support"-hjemmeside

Uacceptabel kundeservice

Jeg har nu siden 21. december 2012 forsøgt at få kontakt til Kaspersky - uden held.

De er komplet umulige at få fat i, selv om de har kontakt email på deres hjemmeside - har nu prøvet 3 forskellige, com, dk og se.
På com domænet får jeg svar ca 1 måned efter, hvor de henviser til info@kastersky.se. Da jeg skriver der til får jeg et autosvar som overhovedet ikke svare på det jeg spørger om. Nu har jeg yderligere rykket 3 gange, men ikke fået noget svar.
Jeg har netop betalt for et 1 års fornyelse, men ser så på min konto at de også selv har trukket beløbet, og jeg vil jo ikke betale 2 gange.
Men men jeg begynder at tvivle på om de mon overhovedet har i sinde at svare mig.

Jeg synes også det virker lidt undeligt med det engelske, svenske og danske blandet lidt sammen. Men deres produkt virker rigtigt godt - så det er lige deres kundeservice der skal oppe sig en hel del.

Så er der selvfølgelig et telefonnr. man kan ringe til, men det har jeg ikke lyst til da det virker som om man bliver omdirigeret til udlandet.

I dag skriver vi så 30. januar og jeg har stadigvæk ikke fået afklaret min sag, hvilket er under al kritik. I går skrev jeg 2 mails, som jeg ikke fik svar på, der kom kun en tom mail retur??
22. januar skriver jeg på deres facebook side, at det er for dårlig service at jeg ikke kan få kontakt med det, så går det 10 minutter før der er en der svare mig - fantastisk tænker jeg.
Men men, da jeg så har fået skabt en kontakt til dem og får et svar, vil jeg lige igen sende dem en mail, for at få noget afklaret. SÅ får jeg denne mail - Ja nu fatter jeg ingenting???? Har jo lige skrevet sammen med en dame

Greetings!
In order to receive customer support, your email has to be registered. Please register your e-mail address via KL support web-site or use your already registered e-mail address for contacting Kaspersky Lab Customer Service.

This is an automatic reply, no response is necessary.

kvalitet for pengene!

prøvede kaspersky internet security 2012 trial 30 dage. har nu købt programmet. uden tvivl et ar de bedste man kan få. har testet mange security suites, men det her er klart et af de bedste du kan købe for penge. skrot de andre and brug kaspersky du vil ikke fortryde. hvis man kunne give 10 stjerner så klart jeg ville! jeg anbefaler dette program til alle der ikke vil have sikkerheds-problemer.
sløver dette product pc'en? Nej.

Sådan!

Købt Kaspersky Internet Security. Programmet er fint at arbejde med og virker efter hensigten! Bestillingen m.m. gik fint. Lavede en lille fejl ved udfyldning af adresse, så havde kontakt med kundeservice som straks rettede det og sendte endnu en backup-cd på vej. God produkt & god service! Kan kun anbefales.

Kvalitets produkt der holder.

Gode opdateringer, ikke et program der sløvede maskinen alt virkede første gang ved installationen, efter at have brugt det er år kontaktede jeg min forhandler jeg have købt det ved for at høre hvordan jeg fornyede min licens og de oplyst at alt kunne ordnes via kapserskys hjemme siden, super smart og nemt.

Heeeeeeeeeelt i Top

Både programmet og kundeservicen er i top.
havde problemer med at installere virus programmet, og derfor sendte en mail. I løbet af en time fik jeg allerede svar tilbage og fik rettet problemet op.

5 ud af 5

Rigtig godt program. Dårlig hjemmeside

Kasperskys sikkerhedsprogrammer er helt i toppen. Det var deres danske hjemmeside også indtil for nylig. Man tør ikke købe i deres shop, da den forekommer at være halv dansk / halv engelsk og udstråler ikke en tryghed for mig som køber.

Kaspersky Details

Antivirus software for home or business. The world's fastest antivirus updates. Free virus scan and antivirus trial downloads.

Visit Kaspersky

Write to: info@kaspersky.com