Kastrupbio reviews

Kastrupbio reviews

7.7

God biograf at komme i, altid smilende personale. Altid hyggeligt at være der

En mærkelig men hyggelig biograf.

Jeg er helt sikker på at Kastrup biograf har et stramt budget - Det jeg mener er selvfølgelig at jeg ikke synes man kan tillade sig at smide folk op i den øverste biograf, den er simpelthen for elendig.
Selvom biografen er lille og meget lokal - er det fantastisk til en god kæreste tur, lige at smutte hurtigt forbi Kastrupbio.
Jeg synes man sidder meget dårligt i deres sæder - Der iøvrigt er noget af det vigtigste i en biograf, et sæde skal indbyde til at man vil sidde i det. I Kastrupbio har man lyst til at sidde på gulvet i stedet.

Kastrupbio spiller film på nogle underlige tidspunkter, af og til har de, helt nye film fra starten, andre gange skal man vente længe, før man kan se dem i Kastrupbio.

Uden at sige for meget dårligt om Kastrupbio, tror jeg helt bestemt at biografen kan blive super hyggelig og transformeres til en rigtig fed biograf med enkelte ændringer.

Super lokal biograf - Hvilket er super fedt.

3 stjerner med pil op.

Super lokal biograf!

Jeg elsker simpelthen kastrupbio. Billetpriserne er billige, og salene er gode. Folkene der arbejder der, er meget snaksalige, og mens man venter på at filmen skal i gang, kan man sagtens bare stå og smalltalk med de arbejdene.
Jeg elsker at det er sådan et mere lokalt sted, så man virkelig føler sig hjemme.
De viser mange af de store film, bare til 20kr/billetpris LAVERE end de andre biografer.

5/5 stjerner til Kastrupbio!

Visit Kastrupbio