Kattespecialisten reviews

Kattespecialisten reviews

8.3

Vare helt i top, men lidt langsom levering

Bestilte fredag, fik varen torsdag, lidt langsom når det er lovet 2-3 dage på hjemmesiden. Ved godt det var weekend, men kunne være afsendt mandag.
Varen helt ok.
Prøvede at ringe til forretning fredag og lørdag for at høre om man selv kunne hente lørdag, men ingen svarede.

Sløj service

Der er tvetydighed på hjemmesiden om de faktiske telefontider: et sted står der 10-17, andre steder står der 10-14. Da jeg så på et tidspunkt ringede 16.30 (før jeg havde set det kunne have været 10-14) oplyste telefonsvareren hverken om hvem jeg havde ringet til eller om hvad de gældende telefontider var.
Jeg opleved to gange at sidde i telefonkø i nogle minutter for derefter at blive koblet af. Jeg har også siddet i telefonkø i 11 minutter inden for 10-14 uden at få oplyst hvad nummer jeg var i køen. Derefter gav jeg op.
Jeg bestilte min ordre d. 28/2 om aftenen. 4. marts stod der stadig kun "bestilling modtaget" og jeg var lidt skuffet over ikke at have fået at vide hvornår jeg kunne forvente at modtage min bestilling, når nu der stod "hurtig levering" på hjemmesiden. Jeg ringede jeg så op og fik efter de beskrevne fejlslagne forsøg fat på en mand. Han sagde han straks ville finde ud af hvad der skete med min ordre og derefter ringe tilbage.
Han ringede ikke tilbage.
Dagen efter (tirsdag d. 5) skrev jeg en mail og spurgte hvad status var på min ordre, og det blev lovet, at kattespecialisten ville have min vare onsdag eller allersenest torsdag, hvorefter de ville sende den videre til mig.
Torsdag efter frokost lod det så stadig ikke til at kattespecialisten var på vej til at sende mig min vare, og så annullerede jeg min ordre, da jeg ikke synes kattespecialisten lever op til den "hurtige levering" der loves på hjemmesiden.
I øvrigt fandt jeg så den samme vare 200 kr billigere hos en konkurrent på nettet.. Så man kan sige det alligevel kom mig til gode at kattespecialisten var så tunge i røven. :)
KatteSpecialisten.dk

Reply from KatteSpecialisten.dk

Kære Julie

Du blev kontaktet af os vedr. din ordre, at vi først ville kunne afsende din ordre onsdag allersenest torsdag. Vi modtog så din annullering som du selv skriver, torsdag ved frokost tid. Der var din ordre blevet pakket og lagt klar til afhentning af postdanmark som lovet.

Kundeservice
Kattespecialisten

Ikke helt tilfreds - endnu

Jeg bestilte en kattebakken der passede rigtigt godt under håndvasken på mit gæstetoilet, smart trekanter og tilpas i størrelsen. Men da jeg pakkede det ud manglede der et af 2 håndtag, som gør at låget slutter tæt til Bakken. Dette er vigtigt da min hankat nærmest spuler bagvæggen, den mindste sprække og der ligger en lille sø udenfor kattebakken. Ret ulækkert. Jeg skrev hurtigt til Kattespecialisten og der blev meget hurtigt sendt det manglende håndtag :-) Men da både låg og håndtag er lavet af hård plastik er det umuligt at bøje eller presse håndtaget ind i de 2 huller. Jeg haft et par andre til at prøve og de kan heller ikke. Dette har jeg mailet til Kattespecialisten og foreslået at de sender mig et nyt låg hvor håndtagene er sat i - eller at jeg sender kattebakken retur, da den jo er ubrugelig hvis den ikke slutter tæt. Dette har de ikke svaret mig på selvom jeg nu har skrevet 2 gange.

Fin fin

Stort udvalg, gode priser og hurtig levering. Den eneste grund til at de ikke får top karakter er at deres fragt er lidt dyrere end andre steder.

Superhurtig levering!

Stort udvalg i både hunde- og katteaccessories.

fantastisk

en fantastisk handel. da jeg fik min varer kunne jeg se der manglede flere ting til den og kontaktede derfor jer, og aftalte at jeg skulle tage billeder af det vandbeholder jeg havde købt. hvilket jeg gjorde og i kunne se det samme som mig, og sagde derfor jeg ville få en ny sendt og med den ville der komme en returseddel med så jeg kunne sende den gamle tilbage, er fuldt ud tilfreds med mit køb ved jer, eller min kat er. det en hel lettelse ikke og skulle stå og vente på den vil have frisk vand, da den bare går hen og drikker af vandbeholderne.

Super-hurtig levering og super-god betjening - jeg vender helt sikkert tilbage :-)

Super hurtig levering

Dejlig at bestille en vare og allerede have den dagen efter. Der er kun ros
fra min side, kan kun anbefales....

Problematisk hjemmeside/ordreafgivelse - produkt ikke helt i overensstemmelse med beskrivelse.

Fejl i denne ALT for SLØVE hjemmeside ved ordreafgivelse - ordre gik åbenbart ikke igennem (køber IKKE her igen hvis den fortsat er SÅ sløv!!).
Blev kontaktet på telefon og måtte (TUNGT) lægge ordre ind igen.
Leverencen skete hurtigt og korrekt.
På hjemmesiden er det angivet at "kattelemmen er lydløs og forskrækker ikke katten"
- dette er IKKE sandt, det er stadig ikke lykkedes at anvende
"Kattelem Cat Mate Elite Super Selective PM355"
med låsen aktiv og få en totalt panik kat igennem dette klikkende apparat,
- men med passiv lås går det meget godt...
Desværre var chip-låsen jo hele formålet med købet...
OG vi har stadig ikke fået bekræftet om lemmen virker ordentligt med chippen,
da denne åbenbart er frakoblet i "training mode", hvor låsen ikke klikker on/off,
men er konstant off (hvilket sikkert koster på batterierne?).
Alt i alt kan det sikkert stadig ende godt,
men selv da har det ikke været tillidsvækkende...
Kaj Nielsen.
KatteSpecialisten.dk

Reply from KatteSpecialisten.dk

Allerførst skal vi beklage at vi gennem et stykke tid har haft store problemer med hastigheden på vores hjemmeside. Det er nu løst, sådan at du ikke mere skal opleve meget lange ventetider og fejl på hjemmesiden. Med hensyn til kattelemmen har du ret i at den giver et lille klik når låsen bliver udløst. Det er beklageligt at vi beskriver den som lydløs, og vi har derfor ændret vores hjemmeside så det passer. Mht. kattelemmen er det meningen at når den er i training mode er låsen slået fra indtil katten er kommet igennem lågen og chippen er blevet læst, først derefter udløses låsen og bruger derved ingen strøm mere. Men skulle kattelemmen ikke leve op til din forventning er du naturligvis velkommen til at returnerer den til os

Kattespecialisten

God og hurtig

Super med gode priser og tilbud. Og ekstra hurtig levering;))

Nemt, hurtigt og rigtig god kunde service...

Der er ikke så meget at skrive andet end der er styr på tingene, rigtig god kunde service og dejligt nemt at få kontakt med dem i telefonen, da jeg havde brug for det.

Alt i alt en god oplevelse at handle hos dem. :) Køb dine hunde og katte ting HER!!!

Pålidelig som sædvanlig

Jeg bestiller hver jul julegaver til mine katte hos Kattespecialisten er de har altid leveret den rigtige til tiden og prisen

suveræn betjening :-)

det har været en rigtig god betjening og leveringen var hurtig trods de ikke havde varen på lager :-)

Gode varer, men LANGSOM levering!

Ventede over otte dage på mine varer.

Hjemmesiden er nem og overskuelig, og de har acceptable priser.

Modtog min pakke hurtigt

Bestiltte mandag og fik pakken dagen efter, det synes jeg er dejlig hurtigt. God og pålidelig hjemmeside. Har købt der to gange og begge gange har jeg været meget tilfreds.

God service, gode varer, men dyr porto

God service - de svarer hurtigt på mails, gode varer - jeg fandt ting, som jeg ikke kunne finde andre steder, men dyr porto (post danmark) - 80 kr ud af en ordre på samlet 270 kr er meget.. De leverer til nogle mærkelige GLS-pakkeshop - Bilka er fx ikke med på listen..

Dejligt nemt sted og handle.

Jeg har handlet hos Kattespeacialisten flere gange, og også dennegang går det hurtig fra dag til dag. De har en dejlig nem og overskuelig hjemmeside hvor man hurtigt finder det man skal bruge. Pakken er forsvarlig pakket ind, så det er et sted jeg varmt vil anbefale til andre.
VH Birgit

Dejlig service, tingene i orden

Nem hjemmeside, hurtig levering, god service.. mere kan man ikke forlange.
Der var ekstra legetøj og andet godt med i pakken selvfølgelig :)

Helt utrolig god service

Vi var inde i den fysiske butik og fik os en snak med dem derinde om det produkt vi gerne ville købe og tog derefter hjem og bestilte det vi gerne ville have. Jeg synes vi blev vejledt rigtig godt og de var super flinke derinde. Varerne fik vi inden for den lovede tidsgrænse, men jeg så at der manglede skruer og jeg ringede derind. Han forklarede mig at det var nogen jeg selv skulle have bestilt ved siden af, da det ikke var en samlet pakke - det står også på hjemmesiden, men det havde jeg fuldstændig overset. Han siger så bare at dem vil han sende afsted med det samme og at de burde være der i morgen. Dét er da virkelig god service! Og tilmed viser det sig at der ikke var et girokort i brevet med skruerne, så det var helt uden omkostninger for os. Det er klart et sted jeg gerne vil anbefale og støtte med køb i fremtiden.

KatteSpecialisten.dk Details

Vi er et 100% Dansk ejet familie firma. Vores mål da vi overtog virksomheden i 2011 var at bruge udelukkende Danske grossister og leverandører. Det er lykkedes til fulde. Vores politik er stadig at støtte og beholde de danske arbejdspladser som der stadig bliver færre af.

Visit Kattespecialisten

We live here: Bagsværd Hovedgade 83